Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei nyt apuja!!!! En tiedä YHTÄÄN

Vierailija
13.12.2014 |

Miksikä haluaisin tulla "isona"..... Tylsä aihe, joo, mutta tää stressaa niin älyttömän paljon!
Tällä hetkellä olen äitiyslomalla tammikuuhun asti, ja palaan työpaikalleni tarjoilijaksi (plääh).
Olen työskennellyt tarjoilijana aina ajatuksella "kunnes keksin jotain muuta".
Menin yläkoulusta suoraan ravintolakouluun, valmistuin kokiksi sekä tarjoilijaksi.
Nyt olen työskennellyt 4 vuotta ravintolassa, ja nyt äitiyslomalla on tullut huomattua, että sitä vois pikkuhiljaa ruveta keksimään, mitä haluaisi tehdä. Mutta, kun stressaa niin älyttömästi!!!! Jos lähden opiskelemaan, tulee tosi tiukkaa rahallisesti, miten käy asuntolainat kanssa yms.
Ravintola-ala ei ole kyllä tehty enää heille, joilla on lapsia.... Nyt jo pelottaa työajat, en tule koskaan olemaan ns. "Säännöllisesti" kotona perheen kanssa, kaikki vkloput, juhlat yms saa hyvästellä.... Ressaaressaaaaaressaaa niin paljon, että tukka lähtee päästä :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valitse ainakaan hoitoalaa, jos vuorotyö ei ole mieluinen ja sopiva.

Vierailija
2/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa, siinä ei ainakaan oo ongelmaa vuorotyöstä - ellet eksy 24/7 abcn tms kassalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:52"]Kaupan kassa, siinä ei ainakaan oo ongelmaa vuorotyöstä - ellet eksy 24/7 abcn tms kassalle..
[/quote]

No, oon kateellinen kun prismassa tuijottelen, niitä, jotka hyllyttää esim.... Ei tarvi juosta pää kolmantena ja kyynärpäät neljäntenä. Ja ois kiva olla kaupankassalla, oon mielestäni tosi luonteva asiakaspalvelija, jolla rautahermot ongelmatilanteissa.
Ap

Vierailija
4/4 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä hyllyttämisessäkin saa vauhdilla toimia, jos meinaa saada kuormat puretuksi ajallaan ja pois uuden saapuvan erän tieltä. Siinä ohessa saa/pitää jousta auttamassa asiakkaita (muiltakin osastoilta tarvittaessa, esim. jos et saa puhelimella ketään juuri silloin kyseiseltä osastolta kiinni) ja jotka eivät löydä haluamaansa tai haluavat kysellä jostain tuotteesta. Monesti hyllytyksessä on apuna tosin työharjoittelijoita/tetläisiä, joita saa olla myös opastamassa tämän tästä (kun vaihtuvat aika useasti). Eli juoksemaan joutuu, vaikka ei siltä aina näyttäisi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän