Lue keskustelun säännöt.
Joku mulkero oli...
05.12.2014 |
Ajanu mun parkkipaikalle! Saatana maksan siitä joka kuukausi 10e niin siihen ei muut ajele. Vieras paikat on vieressä! Ajoinpa autoni sen auton taakse. Siinäpähän miettii miten pääsee pois :D rekkari on ylhäällä jos tekee mun autolle jotain.
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itseppä kerran samassa tilanteessa hyppäsin auton konepellille, avasin vyönsoljen, laskin housut ja kävin kyykkyyn ja väänsin tortut tuulilasille! Mahtanut ihmetellä autonomistaja tätä ruskeaa barbababaa! :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:15"]
Omakotitalo ja oma autotalli <3
[/quote]
Jep, ei voi kuin kaiholla muistella rivariaikoja. Joka aamu jännitys pääseekö ruudusta ulos, kun joku urpo pysäköi kotteronsa oman auton taakse. Illalla jännitys pääseekö omalle paikalle kun naapurin imbesilli lehmä pysäköi viivan päälle. Parhaillaan vittumainen taaksepysäköijä ja mun puolelle pysäköinyt lehmä yhdistäneet voimansa, veivaapa siinä sentti kerrallaan autoa ulos. Ainiin, se kanttura vielä teki kolme lommoa kylkeen, kun pysäköi autoni kylkeen melkein kiinni ja sitten purkaa pentuaan turvaistuimesta hakaten ovea mun auton kylkeen. Hänellä oli reunapaikka ja toisella puolella 3 metriä vapaata tilaa ilman kanttikiviä yms. Tietty 4 m päässä kadunvarressa olisi ollut ilmaista pysäköidä, mutta eipä se taaksepysäköijää kiinnostanut. Mitäpä odottaa ihmiseltä, joka koristelee autonsa luodinreikätarroilla...
Kyllä on kiva nykyään karauttaa omakotitalon pihaan oma auto vaikka poikittain eikä tarvi töistä myöhästyä pysäköintitaidottomien apinoiden takia.