Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tietäisit että jonkun talossa

Törky remppa
09.10.2021 |

On asioita ilmanlaadussa tai muussa, joka aiheuttaa terveyshaittaa olisitko niin ystävällinen, että kertoisit siitä asianosaisille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut.

Reagoin itse herkästi.

Tekevät itse sitten ratkaisunsa. Ei jää minulle huono omatunto heidän astmaattisten lastensa vuoksi.

Vierailija
2/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kertoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea näitä voi olla? Esim. ilmassa leijuvia, muuta kun homeitiöitä? Mielenkiintoista, sinä joka olet kertonut, oletko kenties ollut rakentamassa tai entinen asukas, jos tiedät jotain?

Meillä selvästi liittyy tähän taloon ja johonkin, rakenteisiin, ilmanlaatuun. Toisaalta kaikki ei oireile samalla tavalla, mutta yhdelle oireet alkoivat juuri tänne muutettua, joten takuulla on asiayhteys.

Vierailija
4/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut pahantekijät kirjoitti:

Mitä kaikkea näitä voi olla? Esim. ilmassa leijuvia, muuta kun homeitiöitä? Mielenkiintoista, sinä joka olet kertonut, oletko kenties ollut rakentamassa tai entinen asukas, jos tiedät jotain?

Jotkut homeelle altistuneet haistaa homeen tilassa tai muuten reagoi siihen todella helposti. Kyseisen talon asukkaat taas ovat luultavasti niin tottuneita kotinsa hajuun, että eivät välttämättä huomaa edes todella selvää homeenhajua.

Vierailija
5/5 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut pahantekijät kirjoitti:

Jotkut homeelle altistuneet haistaa homeen tilassa tai muuten reagoi siihen todella helposti. Kyseisen talon asukkaat taas ovat luultavasti niin tottuneita kotinsa hajuun, että eivät välttämättä huomaa edes todella selvää homeenhajua.

Minulla alkaa nenä sija silmät vuotamaan jo homeasunnossa asuvan lähellä. Erityisen tuskallista kun joutuu ryystämään vetistä räkää maskin takana ja leimautuu koronaiseksi. Ihmiset eivät välttämättä kiitä kun heille sanoo homeesta vaan ottavat sen riidan haastamisena.