Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko junassa kiukuttelevalle lapselle sanoa että turpa kiinni?

Vierailija
09.10.2021 |

Tai minkä ikäiselle voi sanoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 17v känniteinille voi sanoa, jos on kovin äänekäs.

Muille ei.

Vierailija
2/8 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan mun lapselle sanoa. Lennät vidduun junasta hyvin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ainakaan mun lapselle sanoa. Lennät vidduun junasta hyvin nopeasti.

Enkö saa sanoa vaikka sun lapsi on äänekäs ja et oo osannu opettaa tavoille. Taino huomaan kyllä susta koska uhkailet heti väkivallalla :D

Vierailija
4/8 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi yli 0-vuotiaalle lapselle.

Vierailija
5/8 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten muuan pentu parkui koko  junamatkan. Oli ehkä jotain 5-7-vuotias. Välillä meinasi siltä ääni loppua ja se ihmetteli itsekin ääneen että "minä en edes tiedä miksi minä itken".

Toinen ärsyttävä raivostuttava porukka on nämä kovaan ääneen filosofisia ajatuksiaan sököttävät opiskelijat. Tyypilliset ponihäntä-rillipää-pimpat ja -kullit. Kova ääninen tyhjänpäiväinen hölötys kuuluu toiseen päähän junaa. Ei idiootit tajua, että muitakin matkustajia on eikä  kiinnosta yhtään kiinnosta kuunnella paskanjauhamista.

Vierailija
6/8 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin teininä nöyrästi siedin kun bussimatkalla Oliver ja Gulliver (no, toisen nimeä en muista) potkivat penkkini selkämystä koko matkan ajan, äitykkä ei mitään tehnyt, joku muu sitä äitiä harmitti niin että kuului aina "Oliver kulta". Nyt kyllä saisivat kuulla kunniansa koko porukka. Ja se olisi muuten joku muu joka sieltä bussista jne. lähtee.

Vierailija
7/8 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toimis paremmin, kun kysyisit lapselta, mikä hätänä. Hämmentyisi hiljaiseksi, uskoisin.

Vierailija
8/8 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan voi, eikä etenkään omalle lapselle, sillä silloin kanssamatkustajat ajattelevat, että juu, vanhemmaltaanhan se lapsi käytöstavat oppii.

Tai vielä pahempi,joku tekee sossuun ilmoituksen lapsen kaltoinkohtelusta, lapsille pitää nimittäin puhua nätisti. Turpa kii on äärettömän huonoa käyttäytymiskykyä osoittava ilmaisu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan