Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppo älykännykkä keski-ikäiselle kääkälle

Vierailija
05.12.2014 |

Nokian Lumia taitaa olla poissuljettu ja hintarajana n 250€, enempää en halua sijoittaa puhelimeen. En tarvitse järkyttävää määrää kaikkea ylimääräistä toimintaa ja sovellusta.

Itse mietin Samsung Galaxy S4 miniä mutta kokemuksia ja suosituksia otan vastaan mielelläni

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ensimmäinen älypuhelin nyt, samsung x cover 2, ja helppokäyttötoiminnot päällä, ei ole vaikea. No vähän aikaa piti säätää että sain sähköpostit tulemaan puheöimeen, mutta siihen sain apua.

Vierailija
22/22 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:46"]

Mulla on Samsungin joku älykännykkä eikä se ole erityisen helppo eikä mukava. En tykkää kosketusnäytöstä ja toiminnot on sekavia ja vaikeasti opeteltavia.

terveisin vanha kääkkä

[/quote]0

Kysy jostain päiväkodista apua ja pyydä laittamaan siihen helppokäyttötoiminnot. 80v. mummoni ainakin osaa ja tykkää sitä käytää.

[/quote]

Ongelma on juuri siinä, että haluaisin osan helppo toiminnoista ja osan muita mutta se ei onnistu. Tää on syvältä! Mä ostan seuraavaksi tavallisen perus näppäinkännykän jos niitä vielä saa. Päiväkotiosastolta on pyydetty ja saatukin apua mutta kun tää on ollut susi jo syntyessään. Mun eka ja vika älyriesa! Tässä ei edes asetukset pysy paikallaan jos vahingossa sattuu painamaan jostakin kohdasta epähuomiossa niin yhtäkkiä soittoääneknin voimakkuus voi kadota ja sitten mua ei tavoitakaan kukaan moneen päivään kun ei ole ollut ääntä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla