Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko luitte Uuden Suomen Puheenvuorosta Hjallis Harkimon tuoreimman blogin mannakiini-Sannasta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin asiallinen kirjoitus.

Vierailija
2/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus kiteytettynä:

Harkimo brändää itseään mieluuummin somessa kuin Veitolan ohjelmassa, koska "sosiaalisessa mediassa voi olla suora ja rehellinen".

Harkimo kertoo itse saaneensa juuri yli 100 000 katsojaa ensimmäisestä päivityksestään TikTokissa, joten Marininkin tulisi ilmeisesti panostaa TikTokiin, koska se on rehellistä.

Ööö, tota....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimo on täysin Putinin taskussa, joten ei paljon kiinnosta sen sanomiset. Kaikki kaupat venäläisten kanssa täynnä likaista rahaa.

Vierailija
4/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aika usein moni huomannu ton erikoisen julkisuus pyrkimyksen,eduskunnassa vissiin ennätys määrä avustajia, joilla ei  ole hyvää koulutusta ,vaan eninmäkseen on vissiin aktivist,i some heruttajia,näkyy  sit näin se asia. onko sannaakin huijattu.

Vierailija
5/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimohan on juuri pelehtinyt kalsarisillaan Hesarissa.

Vierailija
6/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan ton jutun on kirjoittanut ja miksi, tai siis Hjalliksen nolaamiseksi ilmeisesti mutta miksi?

Vierailija
7/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no aika usein moni huomannu ton erikoisen julkisuus pyrkimyksen,eduskunnassa vissiin ennätys määrä avustajia, joilla ei  ole hyvää koulutusta ,vaan eninmäkseen on vissiin aktivist,i some heruttajia,näkyy  sit näin se asia. onko sannaakin huijattu.

En tykkää itse Marinin julkisuustempauksista, mutta tuo epäpätevien avustajien pito on asia, josta on Suomelle oikeasti haittaa.

Vierailija
8/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa suomen kieltä Hjallis kirjoittaa, hienoa!

Vierailija
9/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiesähky

Vierailija
10/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää itse Marinin julkisuustempauksista, mutta tuo epäpätevien avustajien pito on asia, josta on Suomelle oikeasti haittaa.

Ei ne kaikki voi olla täysin epäpäteviäkään. Se olisi ministereille suureksi haitaksi käytännön asioiden hoidossa, jos kaikki olisi epäpäteviä.

Kyllä ainakin valtiosihteerit on melko pätevää porukkaa (ylimmän tason avustajat siis).

Vierailija
11/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse en mene Veitolan ohjelmaan tai moneen muuhun viihdeohjelmaan, vaikka koko ajan pyydetään. Haluan itse valita minkälaiseen julkisuuteen menen."

Ehkä kaikilla ei ole mahdollista saada omia "hyviä herroja" neloselle?

Vierailija
12/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse en mene Veitolan ohjelmaan tai moneen muuhun viihdeohjelmaan, vaikka koko ajan pyydetään. Haluan itse valita minkälaiseen julkisuuteen menen."

Joo varmasti on pyydetty :D "En ois halunnutkaan!!!!!"

Vierailija
13/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessa tuli mieleen tuo Jolle ja Janni mutta ei siitä sen enempää

Vierailija
14/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkimohan on juuri pelehtinyt kalsarisillaan Hesarissa.

Niin. Hjallishan blogissaan kertoi avoimesti tehneensä samaa jo 40 vuotta.

Vierailija
15/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjalliksesta ei tyyli-ikonia saa tekemälläkään. Hän tuskin itse siivoaa tai kokkaa, vaan palvelusväki tekee ne työt. Siksi hän tuskin haluaa Veitolan ohjelmaankaan, koska silloin koko kansa näkisi läheltä hänen dinosaurusten aikaisen arvomaailmansa. Älykään ei kirjoituksesta loista. Kateus sen sijaan paistaa.

Vierailija
16/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vain tyypillistä oppositiopuolueen vanhan miehen räksytystä.

Sanna Marin on uuden ajan poliitikko, ei kiinni menneisyyden kahleissa.

Ja Sanna Marin tekee tuolla kaikella julkisuudella jo myös vaalityötä.

Tuolla tavalla Sanna Marin tuo esiin omaa puoluettaan ja haluaa houkutella yhä enemmän äänestäjiä myös nuoremmista sukupolvista.

Perinteiset kannattajat ovat vähitellen jo hoivakoti kunnossa, ja useimmat eivät jaksaa edes enää äänestää.

Jotta Sannan puolue pysyisis edelleen puoluekartalla mukana, ja vielä jopa isojen puolueiden joukossa, on sen eteen tehtäv ankarasti töitä.   Sannahan on myös demarien puheenjohtaja eli johtaa puoluetta, pääministeriyden lisäksi.

Vierailija
17/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on vain tyypillistä oppositiopuolueen vanhan miehen räksytystä.

Sanna Marin on uuden ajan poliitikko, ei kiinni menneisyyden kahleissa.

Ja Sanna Marin tekee tuolla kaikella julkisuudella jo myös vaalityötä.

Tuolla tavalla Sanna Marin tuo esiin omaa puoluettaan ja haluaa houkutella yhä enemmän äänestäjiä myös nuoremmista sukupolvista.

Perinteiset kannattajat ovat vähitellen jo hoivakoti kunnossa, ja useimmat eivät jaksaa edes enää äänestää.

Jotta Sannan puolue pysyisis edelleen puoluekartalla mukana, ja vielä jopa isojen puolueiden joukossa, on sen eteen tehtäv ankarasti töitä.   Sannahan on myös demarien puheenjohtaja eli johtaa puoluetta, pääministeriyden lisäksi.

Näinpä se on.  Ja mikäs Hjallis on arvioimaan asiaa.  Itse ei ole saanut puolueseensa vetoa eikä kannatusta, yhä pysyy pikkuiruisena mini puolueena.

Lähti niin helvetin suurin elein Kokoomuksesta, kuin ei saanut omasta mielestään tarpeeksi hyviä paikkoja Kokoomuksen eduskuntaryhmässä.

Ja kun tuli eduskuntaa, huusi ja mesosi, kun luuli että eduskunnassa toimitaan samoin, kuin itse omistamissa firmoissa. 

Bisnesmieheksi Hjalliksella on suppeat tiedot useimmista asioista ja mikä ikävintä, myös käsitykset markkinoinnista sun muista jutuista.  Toisin kun tuollaisella kokeneella joka paikan yrittäjällä pitäisi olla.

Vierailija
18/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus Hjallikselta. Sanna yrittää rakentaa pullantuoksuista imagoa itsestään, vaikka todellisuus on päinvastoin. Yhtä äkkiä aikaa löytyy kaikkeen muuhun, mutta Prismassa ei ehdi asioimaan?

Älkää unohtako tätä videota

Vierailija
19/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako tuo hjallis puhua siellä työpaikallaan vai meuhkaako vain somessa?

Vierailija
20/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan tempaukset on kuin suoraan Kremlinin propagandavideoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän