Olen "pretty boy", kysy minulta mitä tahansa
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:03"]Nypitkö kulmakarvasi?
[/quote]
Kyllä. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"]Oletko homo?
[/quote]
En ole, olen ihan hetero. Ap
Näetkö vaivaa ollaksesi kaunis, vai oletko ihan luonnostaan?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"]Näetkö vaivaa ollaksesi kaunis, vai oletko ihan luonnostaan?
[/quote]
Olen luonnostaan. Ei ole koskaan tarvinnut panostaa ulkonäköön. Nykyään nypin kulmakarvat silloin tällöin.
Haastavatko miehet kanssasi syyttä riitaa?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:19"]Saatko paljon naisia?
[/quote]
Sain teini-iässä. Nykyään pitää nähdä lähes yhtä paljon vaivaa kuin muiden miesten. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:20"]Olisitko mieluummin komea?
[/quote]
Olisin toki. Toisaalta olen vasta 24v. Ehkä joskus kasvan komeaksi.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:20"]Haastavatko miehet kanssasi syyttä riitaa?
[/quote]
Tätä tapahtui eniten teini-ikäisenä. Vielä nykyäänkin jotkut miehet luulevat minun haluavan viedä heidän naisensa, jos satun niiden kanssa keskustelemaan. Toisin sanoen vältän baareissa varatuille naisille puhumista. Ap
Millaista on olla homo? Haavailetko adoptiolapsesta, kun kerran olet Vauva-palstoilla?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:27"]Millaista on olla homo? Haavailetko adoptiolapsesta, kun kerran olet Vauva-palstoilla?
[/quote]
En ole homo. En haaveile lapsista ennen kuin olen naimisissa. Ap
Ketä julkisuuden henkilöä muistutat eniten?
Oletko pienikokoinen ja hentorakenteinen?
Korostatko söpöyttäsi vai piilotteletko sitä / oletko yrittänyt olla perinteisemmällä tavalla maskuliininen, esim. kasvattamalla partaa ja haisemalla pahalle? :D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:34"]Millainen tyylisi on :) ?
[/quote]
Ennen panostin tosi paljon vaatteisiin. Olin perus "fruittari". Nykyään pukeudun enemmän smart casual tyylillä. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:32"]Ketä julkisuuden henkilöä muistutat eniten?
Oletko pienikokoinen ja hentorakenteinen?
Korostatko söpöyttäsi vai piilotteletko sitä / oletko yrittänyt olla perinteisemmällä tavalla maskuliininen, esim. kasvattamalla partaa ja haisemalla pahalle? :D
[/quote]
Näytän vähän Harry Stylesilta, mutta minulla on ruskeat silmät. Lisäksi hiukseni ovat hänen nykyisiä about 10 senttiä lyhyemmät.
Olen hentorakenteinen, mutta keskivertoa pidempi (185cm). Olen hiukan alipainoinen.
Yläasteella ja vielä lukiossa korostin söpöyttäni, koska sain helposti naisia (tai siis tyttöjä) :D Nykyään yritän näyttää miehekkäämmältä pukeutumalla siistimmin. Ajan parran aina sileäksi. Hygienia on minulle tärkeää, joten tuoksun aina hyvälle. Ap
Miksi miehet kutsuvat heitä komeampia/kauniimpia miehiä homoiksi?
Nypitkö kulmakarvasi?