Estäkää etten soita miehelle.
Kamala riita ja mies haukkui minut ilman syytä lutkaksi. Olen kuitenkin leppynyt ja tekisi mieli soittaa ja sovitella mutta haluaisin osoittaa ettei mua voi kohdella ihan miten sattuu.
Kommentit (13)
Nii, se on tärkeetä olla viilee ja kylmä, kuin antaa anteeksi ja hyväksyä, että toisellakin menee hermo joskus. Ei ainakaan kamnata sanoa että et kohdellut kovin kivasti...
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:56"]Kato mitä kello on... jos mies on aamulla töihin menossa niin suuttuu vielä enemmän herätyksestä. Joskus on hyvä nukkua yön yli eikä väsyksissä alkaa sanomaan asioita, joita sylki tuo.
[/quote]
Ei ole duuniin menossa. Mä olen. En vaan osaa mennä pahoilla mielin nukkumaan :/
Älä soita! Miehen kuuluu pyytää anteeksi ja ite tehä aloite siihen!! Pysy jämynä!!! Muistele mitä kaikkee hyvää oot tehny sen eteen ja se sanoo sua lutkaksi kaiken jälkeen!!!! Älä soita.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:56"]Nii, se on tärkeetä olla viilee ja kylmä, kuin antaa anteeksi ja hyväksyä, että toisellakin menee hermo joskus. Ei ainakaan kamnata sanoa että et kohdellut kovin kivasti...
[/quote]
Mä olen antanut anteeksi ja hyväksynyt yli vuoden, ja sanonut myös. Millon on mun vuoro saada hyväksyntää ja anteeksipyyntö?
Mies vaihtoon jos kohtelee nuin!!! Meille annetaan yksi elämä!!! Mieti jos sairastuisit vakavasti ja oisit tuhlannut elämää mulkeroon.. Hyviä miehiä löytyy!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:58"]Älä soita, mies pitää sua muuten anelevana kynnysmattona.
[/quote]
No tätä minäkin.. oon ihan liian kiltti!
Rauhoitu! Laita kännykkä pöydälle, älä soita, äläkä koske siihen, ellei se soi! Mene nukkumaan, aamu on iltaa viisaampi.
öitä.
Soita vaan. Miehelläsi on kuitenkin paksu suonikas kyrpä, joka haluaa suihkuttaa lastinsa sinun sisälle. Sen jälkeen voi ehkä sanoa lutkaksi, mutta väliäkö sillä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"]Soita vaan. Miehelläsi on kuitenkin paksu suonikas kyrpä, joka haluaa suihkuttaa lastinsa sinun sisälle. Sen jälkeen voi ehkä sanoa lutkaksi, mutta väliäkö sillä.
[/quote]
no tuossa edellämainitussa tilanteessa se onkin kivaa.
Kato mitä kello on... jos mies on aamulla töihin menossa niin suuttuu vielä enemmän herätyksestä. Joskus on hyvä nukkua yön yli eikä väsyksissä alkaa sanomaan asioita, joita sylki tuo.