voiko tuleva vaimo päättää miehen polttareista?
Voiko tuleva vaimo määrätä mitä miehensä polttareissa saa/ei saa tehdä? Toisin sanoen, voiko vaimoke päättää että polttareissa ei ole stripparia tai huoria?
Kommentit (43)
Osaa vastauksista lukiessa tulee mieleen, että toivottavasti nuo maksuseksi- ja strippari-intoiset joko löytävät puolisokseen samanlaisen tai sitten eivät mene naimisiin, jos ne riettaat polttarit on tärkeämmät kuin se tuleva puoliso.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"]
En ottaisi miehekseni miestä jolle sylitanssit olisi ok.
[/quote]
En ottaisi vaimoa joka ei antaisi minulle sylitanssia.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"]
En ottaisi miehekseni miestä jolle sylitanssit olisi ok.
[/quote]
Varmaan vähän eri asia sylitanssi vaimolta kuin joltain stripparilta. Sun kommentissa ei ollut mitään logiikkaa.
En ottaisi vaimoa joka ei antaisi minulle sylitanssia.
[/quote]
luultavasti ne jotka täällä innokkaasti haukkuu naisia, joille miehen polttareissa vieraat naiset ei olis ok, ei ole koskaan olleet oikeassa parisuhteessa syystä tai toisesta. Jos minulle mieheni sanoisi, että polttareissa ei sitten ole miesstripparia tai häitä ei tule, niin ymmärtäisin kommentin kyllä täysin. Mietityttää lähinnä, että millainen parisuhde/nainen olisi jos kaikki huorat yms olisi aivan fine? (kysymys osoitettu nimenomaan tälle keskustelun inttäjälle)
No onneks meillä ei tuu olemaan minkäänsortin polttareita. Ihan turhaa, bilettää voi muutenkin. Enkä todellakaan hyväksyisi en minun, enkä mieheni polttareissa mitään strippareita, ne on sinkkuna ok.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:18"]
luultavasti ne jotka täällä innokkaasti haukkuu naisia, joille miehen polttareissa vieraat naiset ei olis ok, ei ole koskaan olleet oikeassa parisuhteessa syystä tai toisesta. Jos minulle mieheni sanoisi, että polttareissa ei sitten ole miesstripparia tai häitä ei tule, niin ymmärtäisin kommentin kyllä täysin. Mietityttää lähinnä, että millainen parisuhde/nainen olisi jos kaikki huorat yms olisi aivan fine? (kysymys osoitettu nimenomaan tälle keskustelun inttäjälle)
[/quote]
Siis strippibaarissa käynti on sama kuin paneminen ja pettäminen? Just. Säkään et siis mene katsomaan koskaan enää Hunkseja?
Onneton provo. Ja edelleen, se mies ei itse päätä polttariohjelmastaan, vielä vähemmän tuleva vaimo.
En ole ketjun inttäjä, mutta en asettanut mitään ehtoja aikanaan polttareille. Eikä edes kysytty. Strippari oli, ne oli silloin joskus muotia:) Naimisissa on oltu kohta 25v. Enkä todellakaan koe että olisin tän takia jotenkin outo tai epänormaali. Strippari oli, so what?!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:18"]
[/quote]
Siis strippibaarissa käynti on sama kuin paneminen ja pettäminen? Just. Säkään et siis mene katsomaan koskaan enää Hunkseja?
Onneton provo. Ja edelleen, se mies ei itse päätä polttariohjelmastaan, vielä vähemmän tuleva vaimo.
[/quote]
Kuka haluaa mennä katsomaan Hunkseja? :D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"]Meillä ollut alusta asti selvää, että kummankaan polttareissa ei tuu oleen strippareita/huoria. Jos on, niin häitä ei tule.
[/quote]
Näin meilläkin. Jos jomman kumman kaverit ei sitä kunnioita, niin huonoja kavereita ovat.
Kukaan ei halua mennä katsomaan Hunkseja, ei kukaan! -ap ps. inttäjälle, kukaan ei ole puhunut panemisesta ja pettämisestä tässä ketjussa. Se stripparihomma on vaan joidenki mielestä tarpeeks kuvottavaa jo itsessään. Kuten ketjussa mainittiin, se oli muotia 25 vuotta sitten.
Miespuolinen kaverini oli sattumoisin hotellissa, jonka naapurihuoneisiin oli majoittunut naisten polttariporukka. Oli harrastanut seksiä tulevan morsiamen kanssa. =o
toivottavasti tuleva mies sai kuulla asiasta. Etovaa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:23"]
Voiko tuleva vaimo määrätä mitä miehensä polttareissa saa/ei saa tehdä? Toisin sanoen, voiko vaimoke päättää että polttareissa ei ole stripparia tai huoria?
[/quote]
Ei sen enempää kuin mieskään päättää, tapaileeko vaimo mammalomalla naapurin komeaa etätyöskentelevää miestä. Sehän on vain käytännöllistä, että kaksi yksinäistä sydäntä ja vartaloa kohtaavat, kun tarve on suuri.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:18"]
[/quote]
[/quote]
Mitä katsomista Hunkseissa muuten on?
Todennäköisesti mieskään ei halua jotain kuppaisia tanssijoita (oikeasti se on vanhanaikaista) ja käyttää "tuleva vaimoni kieltää" korttia.
Olen tällä palstalla oppinut, että rajat ovat kuulema saatanasta. Joten naisilla ei pitäisi olla mitään valittamista jos mies käy huorissa polttareilla. Sanot vain, että kaikenlaisten rajojen asettaminen on alistamista ja miesvihaa.
En ymmärrä stripparin kieltämistä, huoran kieltäisin ihan niinku maksuttomankin naisen.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:23"]
En ymmärrä stripparin kieltämistä, huoran kieltäisin ihan niinku maksuttomankin naisen.
[/quote]
Kyllä se raja menisi minulla myös siinä, että nainen voi tilata stripparit jos haluaa, mutta jos homma rupeaa menemään penetraation puolelle, niin eiköhän ne häät ole peruttu ja voi sitten etsiä itselleen uuden miehen.
itse ainakin jos olen parisuhteessa en "pidä hauskaa" vieraiden miesten kanssa joten miksi varsinkaan silloin jos olen piakkoin naimassa unelmieni miehen. Kieltäytyisin itsekin jos minulle oltaisiin vieraita miehiä järkätty. Ja samaa odotan kyllä mieheltänikin. Kukin tavallaan ihan vapaasti tietysti mutta oma mies olisi entinen mies muiden muijien jälkeen.