Jos haluatte parhaan mahdollisen läppärin, ostakaa Lenovo Yoga Slim 7i Pro 14"
Tuosta ei enää yleiskäyttöinen läppäri voi paljon parantua. Hinta on kyllä korkeahko, n. 1500e.
Kommentit (12)
En osta enää mitään kiinalaista jos se vain on vältettävissä.
Näyttö on puhdasta hunajaa tuossa, Applelta ei toistaiseksi löydy mitään noin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Näyttö on puhdasta hunajaa tuossa, Applelta ei toistaiseksi löydy mitään noin hyvää.
Noin 2 kk päästä taitaa löytyä kun uudet mallit tulee. Tosin kosketusnäyttöä ei ole Applen laitteisiin tulossa
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tabletin kokoinen
14" tuumaa
Vierailija kirjoitti:
Kiiltävä, ei 4k.
Eipä taida pärjätä amd 5900hx applen m1 prossulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 2 kk päästä taitaa löytyä kun uudet mallit tulee. Tosin kosketusnäyttöä ei ole Applen laitteisiin tulossa
Kosketusnäyttö on kyllä pelkkää miinusta. Kiva kun hipaisee vahingossa ja sitten joutuu etsimään kohdan mihin sitä nyt taas jäikään. Plus ne sormenjäljet.
14 tuuman näyttö on naurettava, en ikinä ostaisi.
Itsellä on Macbook Air M1 ja olen todella tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
14 tuuman näyttö on naurettava, en ikinä ostaisi.
Itse matkustan paljon ja muutenkin läppäri on lähes, joka päivä laukussa mukana. 13, 3 tuuman näyttö on ollut mulle just passeli enkä missään nimessä haluaisi isompaa näyttöä, koska mitä isompi kone sitä hankalampi sitä on kanneskella ympäriinsä.
Viheliäinen puhisija, mäkeen lähti