Mun 40v mies tykkää Matista ja Teposta. :D
Mikä on mun mielestä hassua. Oon mieltänyt Matin ja Tepon musiikin vanhemman väen musiikiksi. :D
Kommentit (12)
Onhan nelikymppinen jo keski-ikäinen tai vähintäänkin keski-ikää kolkutteleva. Eli vanhempaa väkeä.
45v mies ja tykkään kyllä matista ja teposta. Mitään niiden levyjä ei ole, mutta tanssipaikoilla on tosi mahtava meininki kun ovat esiintymässä, jos esiintyvät jossain ajomatkan päässä niin varmasti menen katsomaan.
Jaa. Minä olen 35-vuotias nainen ja tykkään Matista ja Teposta. Ihania pitkän rakkaussuhteen lauluja, ei mitään yhden yön nussimista kuten monilla nykyartisteilla.
Matti ja Teppo on ensinnäkin tosi sympaattisia ja sitten vielä hauskoja. Mites se kesäinen Jättis-tuuttimainos? Kivempaa voisko ollakaan : )
Musiikki on sitä mitä on, mutta kun ne on Matti ja Teppo, niin senkin kestää : ) Ihania!
Tatti ja Meppo on parasta ja Turusta!
Kertokaapa esimerkkejä, millaisesta musiikista nelikymppisen sitten pitäisi tykätä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:06"]Millä tavalla "tykkää"? ;)
[/quote]
Sanoi että niillä on hyviä ja kuunneltavia kappaleita. Jos radiosta tulee esim Ensimmäinen, mies on ihan fiiliksissä. :`D Ap
Mä tykkäsin lapsena niistä :)
Sitä teininä ihmettelin, kun Kake Randelin oli ainakin Joensuussa suosittu nuorten keskuudessa. Se oli keski-ikäisten musaa meillä Etelä-Suomessa.
Mä olen 42 ja tykkään Matista ja Teposta. Tunnen muitakin, jotka tykkää, eikä minusta siinä ole mitään kummallista. Suomalaista, rehtiä musiikkia. Hyvä, että tykkääjiä löytyy. Jos ei löydy, suomalainen perinteinen tanssi- ja iskelmämusiikki katoaa, ja se on kuitenkin osa kulttuuriperintöä.
Sen sijaan hymyilen hiukan vinosti aina, kun huomaan lähes viisikymppisen mieheni autossa levyjä tyyliin Rihanna...