Lasteni isän uusi vaimo
Lasteni isä petti minua tämän naisen kanssa,kun nuorin poikamme oli vasta 8kk.Hän oli myös minun tuttuni.Minä lopulta väistyin ja lähdin ja he menivät yhteen.Lapsemme ovat edelleen tosi pieniä.Ihmettelen,miksi hän tulee vaihtotilanteisiin mukaan.Olen sanonut,että en halua olla tekemisissä hänen kanssaan,en kuulla,enkä nähdä.Kerran olen sanonut,että arvostan sitä,että on lapsilleni kiva,mutta siinä se.Silti hän tulee vaihtotilanteisiin mukaan ja hyvin lähelle,vaikka en ole koskaan tervehtinyt tai katsonut häntä edes silmiin.Miksi ei voi antaa rauhaa ja kunnioittaa sitä,että en halua häntä lähelleni?
Kommentit (45)
Se tulee kyyläämään ettei miestä ala vanha suola janottamaan ;) On epävarma itsestään ja miehen ja hänen suhteesta. Toki voi olla myös niin sairas että nauttii kun saa esiintyä sinun entisen miehesi rinnalla sinun nähden, hieroo suolaa haavoihin. Ite olisin niin v-mainen että kertoisin ohimennen että mies ehdotti seksisuhdetta.
voi hyvät hyssykät! se nainenhan oli ap.lle tuttu jo kun sekaantui mieheen, eli tiesi kyllä miehen olevan varattu ja pienten lasten isä. miks täällä taas haukutaan vaan miestä, vaikka se nainen on ihan yhtä paska? ehkä kuvittelee että kaikki naiset ovat yhtä paskoja kuin hän, nainen on naiselle susi. pelkää ap.n vamppaavan ex.nsä takaisin, huomannut että miehellä on viellä tunteita ap.tä kohtaan. tietää näin, että ap. onnistuisikin miehen takaisin saamaan. tämä nainenhan on myöskin petturi, koska lähti ap.n miehen kimppaan vaikka tiesi varatuksi. pettäjäthän juuri kuvittelevat muiden olevan samanlaisia pettureita. en näe naisen käytökseen mitään muuta syytä kuin vahtiminen, ettei ap.n ja exän välillä tapahdu mitään.
ap. koska tausta on tuo jonka kerroit, sinulla on oikeus olla loukkaantunut. jokainen kerta kun naisen näät, repii varmasti haavat auki ja muistot heräävät pintaan. sulla on oikeus ilmoittaa jämäkästi ja suoraan tälle naiselle, ettet halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. sanot että sulla on kahdenkeskistä asiaa ja pyydät syrjemmälle, niin ei mene lasten korviin. tsemppiä ap!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:36"]Laita miehelleslastesi isälle tekstari, että tajuaako kuinka toi sattuu? Jos kerran petti sua vielä tuon naisen kanssa, kun lapsenne ihan pieni. Jotenkin ihan sairasta!
[/quote]
Olen sanonut.Ei auta.Olen sanonut,että ei ole lapsille hyvä,kun aistivat vapinani.Miehen tunteisiin on turha vedota.Nauttii vain.
En vain ymmärrä,mikä saa hänet kuvittelemaan,että se olisi ok.
[/quote]
Siis juuri siksi sun täytyy sanoa sille naiselle suoraan. Sanot vaikka että olet nyt useita kertoja esittänyt miehelle pyynnön, että hakisi lapset yksin. Mikähän nyt on vialla kun ei mene perille. Kysy naiselta suoraan, että haluaako hän tahallaan sinua kiusata vai eikö ole saanut mieheltä viestiä pysyä poissa. Pyydä hänet vaikka sivummalle juttelemaan jollet lasten kuullen voi puhua.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:12"]
En kyllä ymmärrä naisia, jotka vehtaavat perheellisten isien kanssa.
[/quote]
En mäkään ymmärrä, oksettavia horoja. Vaikka aina toitotetaan, ettei terveeseen suhteeseen pääse kukaan ulkopuolinen, niin pitääkö semmoiseen haavoittuvaisessa vaiheessa olevaan pikkulapsiperheeseen iskeä kynnet heti kun tilaisuus koittaa? Tottakai tuollaisessa tilanteessa se pikkulasten isä on se suurin kusipää, mutta ei tuo toinen nainen kovin kauaksi jää.
Siis haloo, perheeseen juuri syntynyt uusi ihminen (8kk on vielä tosi pieni) ja sellaisen isukki pitää sitten iskeä itelleen?! Mä en todellakaan hyväksy enkä ymmärrä, vaikka kuinka sanottaisiin, että aikuiset ihmiset voivat tehdä niin ja kukaan ei voi omistaa toista. No, onneksi näissä asioissa yleensä on karman laki, kun nämä naikkoset sitten haluavat oman lapsen tämän isukin kanssa, täysin sama kuvio tuppaa toistumaan taas pikkulapsivaiheessa. Tosi ikävää kaikille lapsille toki, mutta eipä voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:18"]
Hän on lapsien äitipuoli joten on ihan ymmärettävää, että hän on mukana.
[/quote]
Perustele. Eikö kyseistä naista yhtään hävetä, vikittelee varattua miestä ja sitten vielä kehtaa näyttää naamansa!
Kirjoita mieluummin sähköposti, tekstarit unohtuvat helpommin.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:36"]
Laita miehelleslastesi isälle tekstari, että tajuaako kuinka toi sattuu? Jos kerran petti sua vielä tuon naisen kanssa, kun lapsenne ihan pieni. Jotenkin ihan sairasta!
[/quote]
Yrittää ehkä ystävystyä. Senhän voit päätellä siitä, miltä se nainen näyttää niissä vaihtotilanteissa. Hymyileekö ja on aidosti ystävällinen vai virnuileeko vittumaisen näköisenä?
Mä en jumalauta edes kehtais mennä mukaan tuollaiseen tilanteeseen, jossa olen paneskellut perheellistä miestä ja aiheuttanut eron. Mä sanoisin sille lehmälle suoraan, että jos sä jatkossa tulet vielä mun näköetäisyydelle, niin en voi luvata ettenkö "vahingossa" heittäisi sun naamalle kahveja tai huitaise sua nyrkillä, sun ei ole mikään tarve änkeä mun näköpiiriini.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:36"]Laita miehelleslastesi isälle tekstari, että tajuaako kuinka toi sattuu? Jos kerran petti sua vielä tuon naisen kanssa, kun lapsenne ihan pieni. Jotenkin ihan sairasta!
[/quote]
Olen sanonut.Ei auta.Olen sanonut,että ei ole lapsille hyvä,kun aistivat vapinani.Miehen tunteisiin on turha vedota.Nauttii vain.
En vain ymmärrä,mikä saa hänet kuvittelemaan,että se olisi ok.
[/quote] Toivon, että löytäisit uuden ja onnellisen parisuhteen tai muuten saisit paljon onnea ja uutta sisältöä elämääsi. Tuntuu siltä kuin miehesi ja tuo nainen tarkoituksella ihan omista motiiveistaan kiusaisivat sinua nyt kun olet vielä vereslihalla. Sano heille asiallisesti ja tiukasti, että et halua nähdä naista, joka on rikkonut perheesi. Osoita muuten, että et ole jäänyt enää miehesi perään itkemään vaan olet päässyt eteenpäin elämässäsi. Se on pahin vastaisku miehellesi joka näyttää nauttii omasta vallastaan. Vastenmielistä käytöstä häneltä.
Ex-miehelle ei kannata enää sanoa mitään kun kerran vain sadistisesti nauttii tilanteesta. Sano suoraan naiselle että odottaa autossa koska et halua nähdä häntä enää koskaan ja kerro samalla ettei tarvitse olla mustasukkainen koska et ikinä enää koske petturi ukkoon sormellakaan vaikka se onkin munaansa sinulle vieläkin tyrkyttämässä ;)
Puhu suoraan naiselle...tiukasti mutta asiallisesti jos menisi jakeluun mutta voi olla että eukko on yhtä kusipää kuin ukkosi ja nauttii tilanteesta joten sitten vain kovetat itsesi ja et heille ainakaan näytä haavoittuvaisuuttasi kun saavat siitä kiksejä.
Lasten kuullen älä sano mitään vaan pyydä sivummalle tai soita sille eukolle.
Hyvä puoli tässä on se että nyt tiedät minkälainen kusipää sadisti petturiukko sinulla oli ja se "tyrkky" eukko on tämän paska ukon ansainnut!
Paska jäi tälle toiselle naisella käteen...siinähän nyt elää sen kanssa...vahtii ja kyttää.
Koveta sydämesi niin ettei mikään mitä nämä kaksi tekee tai sanoo satuta sinua enää koskaan. Tai ainakin aluksi esitä täysin välinpitämätöntä ja eräänä kauniina päivänä huomaat että se onkin totta ja sinua ei voisi nämä kaksi vähempää kiinnostaa. Woimia!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:18"]
Hän on lapsien äitipuoli joten on ihan ymmärettävää, että hän on mukana.
[/quote]
Mä oon ollut äitipuoli jo kohta kymmenen vuotta, eikä vielä oo tullut mitään tarvetta mennä lapsen "vaihtoihin" mukaan. Ap:n tilanne on tosi kurja. Voisitko pyytää jonkun tukihenkilön (ystävän, äitisi, siskosi tms.) mukaan vaihtotilanteisiin.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:12"]
En kyllä ymmärrä naisia, jotka vehtaavat perheellisten isien kanssa.
[/quote]
En mäkään ymmärrä, oksettavia horoja. Vaikka aina toitotetaan, ettei terveeseen suhteeseen pääse kukaan ulkopuolinen, niin pitääkö semmoiseen haavoittuvaisessa vaiheessa olevaan pikkulapsiperheeseen iskeä kynnet heti kun tilaisuus koittaa? Tottakai tuollaisessa tilanteessa se pikkulasten isä on se suurin kusipää, mutta ei tuo toinen nainen kovin kauaksi jää.
Siis haloo, perheeseen juuri syntynyt uusi ihminen (8kk on vielä tosi pieni) ja sellaisen isukki pitää sitten iskeä itelleen?! Mä en todellakaan hyväksy enkä ymmärrä, vaikka kuinka sanottaisiin, että aikuiset ihmiset voivat tehdä niin ja kukaan ei voi omistaa toista. No, onneksi näissä asioissa yleensä on karman laki, kun nämä naikkoset sitten haluavat oman lapsen tämän isukin kanssa, täysin sama kuvio tuppaa toistumaan taas pikkulapsivaiheessa. Tosi ikävää kaikille lapsille toki, mutta eipä voi mitään.
[/quote]
Niinpä!
Luin vielä kunnolla ketjun läpi. Ap, ex-miehesi on kunnon sika, toivottavasti olet sen jo tajunnut. Uusi nainen on varmasti epävarma asemastaan ja mies nauttii kun saa pompottaa ja kiusata teitä kumpaakin. Ehdottomasti tukihenkilö vaihtotilanteisiin mukaan. Lämpimästi suosittelen myös keskusteluapua, jotain terapiaa tms.
nro 35
minun mieheni ei ole koskaan esitellyt lastensa äitiä minulle. ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta. ollaan aina juhlittu kaikki juhlia eri porukoissa jne.
mutta: entä kun tulee naimisiinmenot, lapsenlapset jne. sittenhän meidän kaikkien pitäisi olla koolla yhtä aikaa. vai jätetäänkö minut kotiin vai jääkö mieskin pois näistä? entä miehen lasten sisarpuolet? ensitapaaminen lapsen häissä: kuullostaa oudolta.
ehkä miehesi ja uusi kumppani pitävät asiaa luonnollisena, että he ovat nyt yhdessä ja ovat päättäneet olla aristelematta suhdettaan. vaikka paska temppuhan se heiltä oli. jotenkin vaan täytyy todeta, että elämä menee eteenpäin halusi tai ei, jos toinen on tehnyt huonojakin valintoja.
ehkä olisi ollut parempi tutustua vaan heti alkuunsa ja opetella sietämään. olen niin lukemattomia juhlia kulkenut, joissa ex-puolisot uusien perheidensä kanssa ovat paikalla, vaikka kuinka olisi alussa riidelty/ mustasukkailtu tmv. lopulta kuitenkin kaikki tasaantuu.
Sairasta. Minä sanoisin miehelle, että jos se nainen enää kertaakaan tulee vaihtoihin mukaan, kerron miehen ehdotteluista ja myös sitten kertoisin.
Olen itse äitipuoli ja kun aloimme miehen kanssa seurustella ja tapasin lapset, en todellakaan tunkenut itseäni vaihtoihin mukaan. Lähetin miehen mukana terveisiä, kun päätimme muuttaa yhteen, että mielelläni tapaisin lasten äidin, jos hän niin haluaa, koska tulin viettämään sen joka toinen viikko lasten kanssa. Lasten äiti halusi tavata ja tulimme oikein mukavasti juttuun. Mies ja hän hoitavat lasten tärkeimmät asiat keskenänsä, niihin en puutu, mutta muuten perus arki, lomat jne. sujuu mainiosti ja nykyään lapsia hakee kuka ehtii, keneltä ehtii. Synttärit ja osan joulustakin vietämme porukalla.
Aivan järjetöntä, että tuollainen nainen haluaa vielä ärsyttää ja satuttaa kaiken pettämisen lisäksi. Tee miehelle, joka yhtä idiootti, tosiaan selväksi, että uusi nainen ei ole tervetullut koskaan mihinkään.
Huh minkälainen exäsi on. Taitaa olla paskat oltavat uudella vaimolla kun tajuaa että pettäjä on aina pettäjä!