Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti naistaan minun kanssani, mitä haluaisit kysyä?

Vierailija
09.10.2021 |

En ole täällä ylpeilemässä asialla. Antaisin enemmänkin vinkkejä, miten voitte kenties tunnistaa käytöksestä puolison pettämisen. Itse harrastin parin vuoden ajan seksiä miehen kanssa, joka seurusteli avoliitossa miehen kanssa kuudetta vuotta.
Miehestä huomasi samalla, että hän rakasti kyllä naistaan.
Rakkaus ei siis välttämättä takaa sitä, etteikö sinua voitaisiin pettää selkäsi takana.
Kadun omaa osuuttani ja lopulta itseasiassa se olin minä, joka soitti ja kertoi naisystävälle pettämisestä. Tapasimmekin ja juttelimme.
Saa siis kysyä!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko ass to mouth?

Tämä minuakin kiinnostaisi. Tai annoitko ylipäätään kakkosta?

En antanut. Ap

Minkä ihmeen takia mies sitten oli kanssasi??

Kaikki miehet ei ole mieltymyksiltään sellaisia kuin sinä. Ap

Kyllä ne itse asiassa ovat. Jotkut ovat vain liian estyneitä/epävarmoja/tms kertomaan rehellisesti haluistaan.

Itse olen mies enkä ole tippaakaan estynyt tai epävarma halujeni suhteen. Kakkosesta vain tulee mieleen paska, eikä paska kiihota itseä seksuaalisesti, sori.

Vierailija
42/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko nainen. heidän seksielämästä? Teittekö samoja asioita miehen kanssa kuin tämän kotonakin mies naisen kanssa vai miten?

No ihan varmasti prempaa se oli oman naisensa kanssa 😄 Ei meillä ollut tunteita tai mitään sellaista aitoa meininkiä. Pelkkää pan emista. Kumpikin purki paineensa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut mennä terapiaan? Olisi ehkä hyvä käsitellä tuota sinun huonoa itseluottamusta, kun on tarve " voittaa" varattu mies käyttöön hetkeksi. Sen Ymmärrän, jos rakastuu toiseeen. Ensin lopettaa edellisen suhteen. Ja sitten siirtyy seuraavaan.

Vierailija
44/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut mennä terapiaan? Olisi ehkä hyvä käsitellä tuota sinun huonoa itseluottamusta, kun on tarve " voittaa" varattu mies käyttöön hetkeksi. Sen Ymmärrän, jos rakastuu toiseeen. Ensin lopettaa edellisen suhteen. Ja sitten siirtyy seuraavaan.

Terapiassa olenkin käynyt. Tosin en tuosta mainitsemastasi syystä ikäänkuin tarpeena voittaa varattuja puolelleen. Ap

Vierailija
45/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö permaa?

Vierailija
46/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat jotenkin tosi keskenkasvuiselta tapaukselta, kirjoituksistasi tulee mieleen omassa itsekeskeissyydessään pyörivä teini (huomionhakuisuus, selittely, naiiviuus.)

Vierailija
47/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat jotenkin tosi keskenkasvuiselta tapaukselta, kirjoituksistasi tulee mieleen omassa itsekeskeissyydessään pyörivä teini (huomionhakuisuus, selittely, naiiviuus.)

Okei. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.:D Ei sinunkaan tekstistäsi kovin fiksu vaikutelma tule kun tuomitset toisia nettikirjoitusten perusteella. Ap

Vierailija
48/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastori Pertti kirjoitti:

Nielitkö permaa?

En niellyt. Ap

Vierailija
49/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hyökätään naisen kimppuun. Eiköhän kommentoijilla ole pelkona, että omakin mies saattaisi olla aika vietävissä, jos vain tarjoutuisi tilaisuus seksiin vieraan naisen kanssa.

Vierailija
50/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka metsästävät naimisissa olevia miehiä ja tuhoavat avioliittonsa, ovat pahoja. Anteeksi. Kun naiset tekevät sen tietoisesti ja tahallisesti, se on väärin. Miksi tuhota perheitä?

Vierailija
51/51 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*/

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapiassa olenkin käynyt. Tosin en tuosta mainitsemastasi syystä ikäänkuin tarpeena voittaa varattuja puolelleen. Ap

Todiin. Koitappa jatkossa rajoittaa se tuhoavuutesi koskemaan pelkkää omaa elämääsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan