Mies petti naistaan minun kanssani, mitä haluaisit kysyä?
En ole täällä ylpeilemässä asialla. Antaisin enemmänkin vinkkejä, miten voitte kenties tunnistaa käytöksestä puolison pettämisen. Itse harrastin parin vuoden ajan seksiä miehen kanssa, joka seurusteli avoliitossa miehen kanssa kuudetta vuotta.
Miehestä huomasi samalla, että hän rakasti kyllä naistaan.
Rakkaus ei siis välttämättä takaa sitä, etteikö sinua voitaisiin pettää selkäsi takana.
Kadun omaa osuuttani ja lopulta itseasiassa se olin minä, joka soitti ja kertoi naisystävälle pettämisestä. Tapasimmekin ja juttelimme.
Saa siis kysyä!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et antanut kakkosreikää ja ottanut suihin?
En halua kakkosta eikä mieskään halunnut. Ap
Mitä nainen sanoi? Oliko huomannut mitään?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mies vai nainen?
Nainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et antanut kakkosreikää ja ottanut suihin?
En halua kakkosta eikä mieskään halunnut. Ap
Kakkos orgasmit on paljon voimakkaampia ja mies olisi varmasti ollut tyytyväinen tiukkaan kakkosreikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen sanoi? Oliko huomannut mitään?
Kun tapasimme kerran, kerroin hänelle enemmän kaikesta. En halunnut jättää häntä epätietoon enää. Kyllähän se tuntui pahalta kohdata hänet ja tuottaa sellainen suru ja paha olo omilla teoillani. Hän vain kyseli yksityiskohtia. Ja ei ollut. Surullista oli että nainen itse oli hyvin kaunis ja mukava ihminen. Hän kertoi olleensa vielä hyvin seksuaalinen. Ihmettelinkin miksi petti kun tuollainen nainen kotona. Ei sitä tiedä kun mies ei kertonut kummallekaan. Ap
Mullapa on ollut neljän vuoden suhde naimisissa olevaan mieheen. Mun oma mies on joskus sanonut mulle että hän huomaisi jos pettäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on ollut neljän vuoden suhde naimisissa olevaan mieheen. Mun oma mies on joskus sanonut mulle että hän huomaisi jos pettäisin.
Eikä huomaa ?
Seuraavan kerran kun tapaatte niin rasvaa peppureikäsi valmiiksi ja ehdota miehelle että sujauttaa munan sinne.
Kuin sulla riittää aikaa ja kiinnostusta pelkkään seksisuhteeseen? Ihmettelen ihan aidosti koska itse olen ollut jo muutaman vuoden sinkku eikä huvita yhtään etsiä suhdetta/seksiä. Kosketuksen puutetta hoidan joskus jollain hierojalla mutta muuten olen vaan onnellinen kun ei ole mtn suhdesotkuja setvittävänä. Vai tapasitteko jonkin harrastuksen kautta ja "ajauduitte" tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitko ass to mouth?
Tämä minuakin kiinnostaisi. Tai annoitko ylipäätään kakkosta?
En antanut. Ap
Minkä ihmeen takia mies sitten oli kanssasi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö mies luonasi tänään, tai tapasitteko jossain tänään? Ikä?
Ei, suhteemme loppui kun kerroin naisystävälle. Ikä 28.
Miksi? Teit kurjan tempun miehelle kun romutit hänen parisuhteensa ja itsekin hylkäsit hänet. SE on asia jota sinun pitäisi hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Kuin sulla riittää aikaa ja kiinnostusta pelkkään seksisuhteeseen? Ihmettelen ihan aidosti koska itse olen ollut jo muutaman vuoden sinkku eikä huvita yhtään etsiä suhdetta/seksiä. Kosketuksen puutetta hoidan joskus jollain hierojalla mutta muuten olen vaan onnellinen kun ei ole mtn suhdesotkuja setvittävänä. Vai tapasitteko jonkin harrastuksen kautta ja "ajauduitte" tilanteeseen?
Aikalailla ajauduttiin. Työkavereita oltiin. Yövuorojen jälkeen mentiin mun luo. Niin, en ollut ihan terävimmilläni. Hain vain jotain jännitystä elämääni. Tylsyyden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö mies luonasi tänään, tai tapasitteko jossain tänään? Ikä?
Ei, suhteemme loppui kun kerroin naisystävälle. Ikä 28.
Miksi? Teit kurjan tempun miehelle kun romutit hänen parisuhteensa ja itsekin hylkäsit hänet. SE on asia jota sinun pitäisi hävetä.
Eihän missään ole sanottu, että miehen suhde olisi romuttunut?
Itseasiassa ovat edelleen yhdessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitko ass to mouth?
En antanut. Ap
Kaikki miehet ei ole mieltymyksiltään sellaisia kuin sinä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitko ass to mouth?
En antanut. Ap
Kaikki miehet ei ole mieltymyksiltään sellaisia kuin sinä. Ap
Kyllä ne itse asiassa ovat. Jotkut ovat vain liian estyneitä/epävarmoja/tms kertomaan rehellisesti haluistaan.
:D hae hoitoa tuohon peppupakkomielteeseesi. Kaikki miehet eikä naiset todellakaan syty siitä. Eikä kyse ole mistään muusta kuin että ei vain kiinnosta. Ap
Kertoiko nainen. heidän seksielämästä? Teittekö samoja asioita miehen kanssa kuin tämän kotonakin mies naisen kanssa vai miten?
Oliko mies hyvä kun oli kuitenkin jolleki naiselle kelvannut? Naiset usein valitsee ukkomiehiä mukaan baarista koska joku nainen on hänet kelpuuttanut 😅
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies hyvä kun oli kuitenkin jolleki naiselle kelvannut? Naiset usein valitsee ukkomiehiä mukaan baarista koska joku nainen on hänet kelpuuttanut 😅
Työkavereita oltiin. Siellä tavattiin. Ei baarissa. Ap
No jaa. Ihan perustaidot oli.
Ja siis oltiin työkavereita tuolloin. Ap