pelkään laihduttaa!? (ihmisten suhtautuminen)
Olen tässä miettinyt, mikä estää mua laihduttamasta. Vuoden olen yrittänyt, mutta painoa on vain tullut lisää :( Kilot (bmi 33) alkoivat tulla salakavalasti rakastumisen ja raskauden myötä...
Nyt lapsi on 1,5v ja vuoden olen koittanut laihtua. En viihdy kropassani ja tunnen itseni valaaksi :( Vuoden sisällä olen saattanut laihtua pari kiloa ja sen jälkeen paino noussut.
Nyt tässä tajusin, että pelkään ihmisten reaktiota, ehkä siinä yksisyy miksi en laihdu. Nyt inhoan itseäni. Huomaan, että esim jotkut äidit välttelevät minua esim leikkipuistossa (näin ainakin kuvittelen). Jotenkin pelkään toisten ihmisten reaktiota, jos laihtuisin. :(
Tarvitsisin jonkun alkusysäyksen, sellaisen mikä kestäisi ja saisin nyt oikeasti laihdutettua, koska tämä painoasia on todella hallitseva asia nyt. Tänään huomasin, että olen ihan hengästynyt, kun kävelen normaalivauhdilla ja puhuin samalla puhelimessa. :( Päivä päivältä tilanne kai pahenee.
Olisiko täällä muita samanlaisessa tilanteessa, tai löytyisikö tsemppaajia?:)
Kommentit (6)
Sama juttu. Aloittamisen ajatteleminenkin tympäisee, kun muilta tulee vain ns. kannustusta. Että hyvä, tee niin, jaksa vain! Se tuntuu käskemiseltä ja vie maun koko touhusta.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:54"]
Sama juttu. Aloittamisen ajatteleminenkin tympäisee, kun muilta tulee vain ns. kannustusta. Että hyvä, tee niin, jaksa vain! Se tuntuu käskemiseltä ja vie maun koko touhusta.
[/quote]
Näin on. Paljonko sinulla on ylipainoa?
-ap
Hitot muiden mielipiteistä! Miettikää mitä itse haluatte.
Terveisin sadan kilon keijukainen joka on saanut jo 10kg pois ja uskaltanut vihdoin liittyä salille ja päättänyt vain käydä siellä, ajattelivat muut mitä tahansa. Olen selättänyt sosiaalisen fobian, joka minulla on ollut monta vuotta ja alun pelkojen ja jännityksen jälkeen siellä salilla on oikeasti kivaa ja ihmiset ystävällisiä.
Nyt jaksan paljon paremmin ja itsetunto on noussut vähän. Kaikista tärkeintä on ollut opetella elämään omaa elämääni itseäni varten ja nauttimaan siitä. Vieläkin on opittavaa, mutta eteenpäin mennään.
Unelmani on, että jaksan jonain päivänä juosta pitkiä lenkkejä luonnossa, koska se on ihanaa. Hitot muista ja miehistä! Teen tämän itseänni varten.
syyhän se on toikin. pelkääkö ap, että susta tulle niin hot, että viet kanssaäitien miehet?
Mä laihdutan niin etten ole kertonut edes laihdutuksestani kellekään. Olen laihtunut viime keväästä jolloin aloitin, 12 kg, eikä kukaan ole edes huomannut :)
ap nostaa...