Ei Lidl oikeastaan ole paljoa halvempi kuin S-market
Muutama esimerkki hinnoista:
-laktoositon maitojuoma → Lidlin hinta 1,35€. S-marketissa täysin sama hinta
-Myllyn paras lehtitaikina → Lidlin hinta 1,35€ 0,5kg, S-marketissa samalla hinnalla sai kilon paketin
-Oivariini 400g → Lidlin hinta 2,29€. S-marketin hinta suurinpiirtein sama.
-Milbona kerrosjogurtti 150g 0,39€/prk, S-marketissa Arlan jogurtit 200g 0,35€/prk.
Tässä vain muutamia vertailuja hinnoista. Ei sillä että Lidl ei olisi halpa kauppa. Tykätään itsekin siellä kerran viikossa käydä.
Mutta peruselintarvikkeiden hintoja kun katsoo, niin ei niissä hinnoissa niin merkittäviä eroja oikeasti oo.
Kommentit (53)
Meillä rasvaton maito lidlissä 0.84€
S-marketissa 0.78€
Samanhintaista, ja bonukset päälle
Minusta tuntuu että Lidl on kallistunut viime aikoina reilusti, liekö sitten ahneus iskenyt sielläkin kun ovat tajunneet oman monopoliasemansa Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:21"]
Muutama esimerkki hinnoista: -laktoositon maitojuoma → Lidlin hinta 1,35€. S-marketissa täysin sama hinta -Myllyn paras lehtitaikina → Lidlin hinta 1,35€ 0,5kg, S-marketissa samalla hinnalla sai kilon paketin -Oivariini 400g → Lidlin hinta 2,29€. S-marketin hinta suurinpiirtein sama. -Milbona kerrosjogurtti 150g 0,39€/prk, S-marketissa Arlan jogurtit 200g 0,35€/prk. Tässä vain muutamia vertailuja hinnoista. Ei sillä että Lidl ei olisi halpa kauppa. Tykätään itsekin siellä kerran viikossa käydä. Mutta peruselintarvikkeiden hintoja kun katsoo, niin ei niissä hinnoissa niin merkittäviä eroja oikeasti oo.
[/quote]
Kuka menee Lidliin ja ostaa samoja tuotteita kuin muista kaupoista? Osta niiden omia tuotteita eikä mitään suomalaista roskaa
Sehän riippu mitä sieltä ostelee. Minulla on aina tarkka lista, enkä lipsu siitä. Lidl on halvempi.
Riippuu mitä ostaa. Lidlissä maustamaton broilerin rintafile n. 11e/kg, s-marketissa n. 15e/kg. Kissanruoka Lidlissä 3,45e, sama ruoka s-marketissa 3,99e. Lidlin turkkilainen ja kreikkalainen täysrasvainen jogurtti on parhaimman makuista ja edullisemaa kuin vastaavat muissa kaupoissa.
Täällä on nyt kova kilpailu, hyvä kuluttajalle.
Palvelu pelaa ässässä, kirjoitinkin jo näin mutta viestistä julkaistiin vain osa. Lidlissä aina huono palvelu
"Palvelu pelaa ässässä, kirjoitinkin jo näin mutta viestistä julkaistiin vain osa. Lidlissä aina huono palvelu" - Sulla taitaa ollakin laaja otanta, jonka perusteella tuollaisen kommentin rohkenet antamaan. Mutta joo ei Lidl enää, jos koskaan on ollutkaan se kaikkein halvin, tai sitten on. Mutta pointti onkin siinä, että meillä kuluttajilla on mahdollisuus valita. on tuiotteita, joita haen Lidlistä, mutta toisia hankin mm. kauppahallista ja Stockkalta, mutta myös niin S- kuin K -marketeista. Ja vaikka viimeksi mainituistakin pystyisivät pitämään minut, ainakin kohtuu tyytyväisenä, niin toivon Lidlin jatkavan Suomessa ja toivotan tervetulleeksi kaikki uudet yrittäjät. - Suomessa kaupan rakeene on edelleen liiaksi keskittynyt vain parin suuren toimijan varaan...
Käyn paljon Lidlissä, siellä on joitakin tuotteita, jotka ovat sekä halvempia että parempia kuin muualla, esim hernekeitto, grillimakkara ja uunilenkki. Ja kyllä jotkut tuotteet ovat vastaavasti jopa kallimpia kuin muulla, tai ei kuulu valikoimiin.
Mun mielestä on edelleen halvempi, ainakin meille. Maitojuoma on halvempaa, koska boikotoin Valiota ja Arla maksaa S-marketissa 1,79e. En muista mitä Valion maitojuoma maksaa, mutta Lidlissä 1,35e. Lisäksi Lidlin halvimmat jogurtit on parempia/isompia kuin S-marketin vastaavat, eli Arlat, jotka ei mun mielestä ole kovinkaan laadukkaita.
He-Vi osasto on huomattavasti halvempi Lidlissä. Lidlissä on ihanat ja halvat paistopisteen tuotteet. Vastaavat S-marketissa on paljon kalliimpia, huonompia ja huonolaatuisempia. Juhlamokka on halvempaa Lidlissä. Samoin suodatinpussit. Myslit on samaa hintaluokkaa, mutta Lidlin myslit on huomattavasti parempia.
Limsa on halvempaa Lidlissä. Ja sitten se suurin eron tekijä, S-marketissa ei koskaan ole hyviä tarjouksia, Lidlissä on aina.
Mä käynkin Prismassa, joka on edullisempi kuin S-market. Prismasta saan kaiken kerralla.
Lidlin lonkero 0,5l 1,79€. Ei oo missään niin halpaa! Pakastepitsat samoin 3kpl 3,99 ne missä on metukkaa ja on maukkaita.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:15"]Mä käynkin Prismassa, joka on edullisempi kuin S-market. Prismasta saan kaiken kerralla.
[/quote] mäpä vaihtelen aina vähän kauppoja, ei oo niin ankeeks vielä elämä päässy käymään. Että prismaan ja kotia kattomaan emmerdalee.
eli jos syö leipää, maitoa(ei laktoositonta), jugurtteja, pakastepitsaa ja makkaraa niin lidl on "halvempi"? toisin sanoen syödään epäterveellistä paskaa. itse syön noista vaan makkaraa joskus niin ei sen takia kannata lidliin kauas mennä pyörällä, lihatkaan ei ole sen halvempia kuin prismassa.
Kunnon white trash ruokien mekka siis?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:29"]
eli jos syö leipää, maitoa(ei laktoositonta), jugurtteja, pakastepitsaa ja makkaraa niin lidl on "halvempi"? toisin sanoen syödään epäterveellistä paskaa. itse syön noista vaan makkaraa joskus niin ei sen takia kannata lidliin kauas mennä pyörällä, lihatkaan ei ole sen halvempia kuin prismassa.
Kunnon white trash ruokien mekka siis?
[/quote]
Joo, ei just sun kannatakaan tulla. Saadaan me muut olla mukavammassa seurassa. Kyllä, siellä ei myydä yhtään mitään muuta kuin pakastepitsoja ja eineksiä. Ei mitään muuta. Ihan kamala paikka.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:38"]
Riippuu mitä ostaa. Lidlissä maustamaton broilerin rintafile n. 11e/kg, s-marketissa n. 15e/kg. Kissanruoka Lidlissä 3,45e, sama ruoka s-marketissa 3,99e. Lidlin turkkilainen ja kreikkalainen täysrasvainen jogurtti on parhaimman makuista ja edullisemaa kuin vastaavat muissa kaupoissa.
[/quote]
Minä välitän kissastani, joten ostan hänelle laadukasta ruokaa. Hintavertailua teen sitten niiden laadukkaiden tuotteiden välillä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:31"]
Minusta tuntuu että Lidl on kallistunut viime aikoina reilusti, liekö sitten ahneus iskenyt sielläkin kun ovat tajunneet oman monopoliasemansa Suomessa.
[/quote]
Näin. Viime kesänä laskivat reilusti hintoja. Sitten lehdet olivat täynnä uutisia, kuinka hyvin lidlillä menee. Nyt koko syksyn ovat pikkuhiljaa hivuttaneet hintoja ylöspäin.
Ne on taas nostanu hintoja