Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kokkaatte Itsenäisyyspäivänä?

Vierailija
04.12.2014 |

Mielenkiinnosta kyselen :) itse ajattelin joko karjalanpaistia tai jonkunlaisia pihvejä, lisukkeita en ole vielä päättänyt

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin uunimakkaraa mikroon, mitäpäs sitä muuta poikamies. Voi olla, että illemmalla tilaan pizzan.

Vierailija
2/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:12"]Lidlin uunimakkaraa mikroon, mitäpäs sitä muuta poikamies. Voi olla, että illemmalla tilaan pizzan.
[/quote]
Heh, pitäisköhän itsekin vaan pistää uunimakkara uuniin. Mitä sitä turhia ressata... Tuskin vieraitakaan tulee käymään. Ja sinkkuna itse myös. Kiitos ideasta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini pyysi, että tekisin lihapullia mummin ohjeella ja perunamuussia sekä salaattia. Jälkkäriksi punaisista viinimarjoista marjapiirakka. Ehkä vähän arkinen ruoka, mutta isovanhempien muistoksi.illalla ruisnachoja täytteellä ja hedelmätarjotin.

Vierailija
4/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:17"]Teini pyysi, että tekisin lihapullia mummin ohjeella ja perunamuussia sekä salaattia. Jälkkäriksi punaisista viinimarjoista marjapiirakka. Ehkä vähän arkinen ruoka, mutta isovanhempien muistoksi.illalla ruisnachoja täytteellä ja hedelmätarjotin.
[/quote]
Kuulostaa tosi hyvältä :)

Vierailija
5/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluoalaksi parsaa, pääruuaksi piffiä ja bataattia jälkkäri vielä mietinnässä jotain suklaista :)

Vierailija
6/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:23"]Aluoalaksi parsaa, pääruuaksi piffiä ja bataattia jälkkäri vielä mietinnässä jotain suklaista :)
[/quote]
Nam, missä muodossa bataatti on? Olisko jälkkäriksi joku lasissa tarjoiltava suklaamousse suklaapaloilla ja jollain raikkailla marjoilla? :)

Vierailija
7/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tiedä. vähän ärsyttää kun en ole vielä keksinyt. yks vaihtoehto vois olla kuhaa, ku on pakkaseessa. siihen ehkä kermaperunat ja joku kastike. jälkkäriks ehkä vaan jäätelöä. skumppaa siemailen kun juhlia katson.

Vierailija
8/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten äiti kokkaa mulle tänä vuonna eväät työvuoroon.

Vierailija
9/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos syömään läheisten kanssa. Pääsemme helpolla :)

Vierailija
10/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runebergin torttuja ruotsinkielisen reseptin mukaan.

Vierailija
11/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään brunssille yhden aikaan.

Mulla on Lidlin pulled pork jääkaapissa. Varmaan se tehdään ja syödään itsetehtyjen hampurilaisten välissä. Jos on nälkä.

Vierailija
12/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:35"]en kyllä tiedä. vähän ärsyttää kun en ole vielä keksinyt. yks vaihtoehto vois olla kuhaa, ku on pakkaseessa. siihen ehkä kermaperunat ja joku kastike. jälkkäriks ehkä vaan jäätelöä. skumppaa siemailen kun juhlia katson.
[/quote]
Oi, kuhasta saa niin hyvää :)

Vierailija
13/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:12"]Lidlin uunimakkaraa mikroon, mitäpäs sitä muuta poikamies. Voi olla, että illemmalla tilaan pizzan. [/quote] 

Jos, niin sitten Berlusconi, se on suomalainen pizza. Sitä syödessä voi kuunnella Apple-kännykällä "Olen suomalainen"-laulua, kotimaista musiikkia perin juurin.

Vierailija
14/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:46"]Mennään brunssille yhden aikaan.

Mulla on Lidlin pulled pork jääkaapissa. Varmaan se tehdään ja syödään itsetehtyjen hampurilaisten välissä. Jos on nälkä.
[/quote]
Ei huono, tästä sain pienen kipinän hamppareihin... Ehkä niitä voi väsäillä perjantaina yöpalaksi. Ja lauantaille aamupäivän ruoaksi. Jos jaksaa...

Vierailija
15/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:46"]

Mennään brunssille yhden aikaan. Mulla on Lidlin pulled pork jääkaapissa. Varmaan se tehdään ja syödään itsetehtyjen hampurilaisten välissä. Jos on nälkä.

[/quote]

Muistattehan ostaa sitten Milbona-maitoa palan painikkeeksi.

Vierailija
16/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutjuustokeittoa ja salaattia alkuun ja sitten lammasta perunoilla ja punaviinikastikkeella. Jälkkäriksi hedelmäsalaattia.

Vierailija
17/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:12"]Lidlin uunimakkaraa mikroon, mitäpäs sitä muuta poikamies. Voi olla, että illemmalla tilaan pizzan. [/quote] 

Jos, niin sitten Berlusconi, se on suomalainen pizza. Sitä syödessä voi kuunnella Apple-kännykällä "Olen suomalainen"-laulua, kotimaista musiikkia perin juurin.
[/quote]
:D älä unohda Karjalapulloa

Vierailija
18/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropaistia. 

Vierailija
19/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:50"]Olutjuustokeittoa ja salaattia alkuun ja sitten lammasta perunoilla ja punaviinikastikkeella. Jälkkäriksi hedelmäsalaattia.
[/quote]
Voisko teiltä varata pöydän? Kuulostaa erittäin hyvältä ruoalta!

Vierailija
20/60 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahdettuja punajuuria ja vuohenjuustoa alkuun, pääruuaksi naudan poskea ja selleripyrettä, jälkkäri karpalo semifreddo ja paahdettua valkosuklaata. Jokaiselle ruokalajille hyvä viini.
En kyllä valitettavasti itselleni kokkaa, työkeikalle menossa. Noh pääseehän niitä maistelemaan tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi