Miehen homoveli tulee meille syömään. Mitä tarjoan?
Eli siis miehen veli on homo ja hän tulee lauantaina meille syömään. Mitä tarjoan hänelle?
Kommentit (65)
Muista että homot juo pelkkää shampanjaa.
Käy ostaan hullunhauskat penispillit.
Ehkä jotain torttua ja piiraita? Piparia kans.
Prinssinakkeja? No joo, mitäs jos vaikka jotain sellaista, mistä hän pitää.
Ihan sama, kunhan muotoilet ruuat peniksen tai pakaroiden muotoon.
Homokeksejä, homosipsejä, homokarkkeja jne. Niitä myydään homokaupassa.
Itse tarjoaisin hinttivieraille karjalanpiiraita voideltuna ja piilottaisin lapset siksiaikaa komeroon.
Tarjoat Gay-karjalanpaistia, Gay-leipää ja Gay-maitoa ja jälkiruokana Gay-jäätelöä. Näitä myydään prisman Gay-osastolla siinä naisten vaatteiden vieressä.
Keitettyjä munia, banaaneja, makkaraa, mämmiä, kurkkua, päärynöitä, samppanjaa, mansikoita, kaikenlaista homomaista ruokaa homot syö, mitä muutakaan!
Juu, seksikaupasta pippeli pastaa ja jotakin valkoista (sperma) kastiketta, tykkää varmasti. Kaikki homppelit tykkää sellaisesta.
Homoilla tunnetusti on oma ruokavalio. En tiedä siitä sen tarkemmin, kun itse olen hetero. Kehoitan rohkeasti kysymään suoraan miehen veljeltä! Tsemppiä, kyllä se Siitä :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:53"]
Homokeksejä, homosipsejä, homokarkkeja jne. Niitä myydään homokaupassa.
[/quote]
Isommista marketeista löytyy kanssa homo-osasto, josta näitä saa. Valikoima on toki pienempi, mutta kyllä niillä ihan perushomon ruokkii.
Mun homovejelle olen tarjonnut joskus ihan vaan kahvit. Sit joskus pastaa, pitsaa, keittoja, salaatteja, puuroa, mitä nyt on millonkin meillä ollut ruokana. Jouluna tarjoan jouluruokaa. Ihan mitä nyt homoveli on halunnut syödä, niin on saanut.
Samaa, kuin heteroillekin. Miten olis?