Juuri nyt ! Elinkeinoministeri Mika Lintilä väläyttelee rajoituksien palauttamista !!!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008321593.html
Elinkeinoministeri kommentoi koronarajoitusten mahdollista palauttamista Ylelle: ”Erittäin kova takaisku”
Elinkeinoministerin mukaan koronaponnisteluissa tähtäin pitää olla edelleen rokotusprosentin nostamisessa. Rajoitusten palauttaminen olisi kova takaisku.
Sami Noponen
13:01
Vaikka uusien koronatartuntojen määrä on kääntynyt kasvuun, pitäisi uusien koronarajoitusten pystyttämistä välttää.
Näin arvioi elinkeinoministeri Mika Lintilä (kesk) tänään Ylen Ykkösaamussa.
– Kynnys sille, että rajoituksia alettaisiin laittaa uudelleen on korkealla, Lintilä sanoi Ylelle.
Kommentit (93)
Meneekö ravintolat ja baarit kiinni ?
Vierailija kirjoitti:
Tulevatko maskit pakollisiksi ??
Suosituksetkin ovat hyvä juttu, jos monet noudattavat niitä tunnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevatko maskit pakollisiksi ??
Suosituksetkin ovat hyvä juttu, jos monet noudattavat niitä tunnollisesti.
Olen aina pitänyt hengityssuojainta kaupoissa, joten ihan turha alkaa syyllistämään.
Kiitos foliohatut ja rokotteiden vastustajat. Mihin nyt menette levittämään agendaanne, kun baarit suljetaan? Konkurssiaalto vie työpaikatkin teiltä.
Eikä ole muuta keinoa ? En kestä ! Ottakaa nyt se rokote, ettei kaikkea tarvi taas sulkea.
Missä se koronapassi oikein viipyy ?
Me tahdomme koronapassin, me tahdomme koronapassin.
Sen me tahdomme, koronapassi tekee meidät vapaiksi.
Suomessa on nyt rokotettujen tauti?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nyt rokotettujen tauti?
Rokotteista kieltäytyjät levittävät tartuntoja ja kaikki sairastuvat. Rokotetutkin levittävät,
tämä on niin kauheaa. Tehkää jotakin. !
Ihan sama vaikka koko suomi menisi lopullisesti kiinni. Ravintolat ja baarit saa mennä puolestani vaikka heti kiinni samoin muut paikat. Ei vaikuta muutenkaan elämääni millään puolin. En käy muutenkaan baareissa. En ole rokotettu enkä myöskään tule ottamaan sitä korona rokotetta. Minun puolesta suomi saa mennä lopullisesti kiinni. Turhaa painostusta rokottamattomiin kansalaisia kohtaan. Ette tule saamaan minua piikille ette nyt ettekä milloinkaan.
Rajoittaminen ja kieltäminen on aina poliitikoille mieluisampaa kuin salliminen ja vapauttaminen.
Eivät kaikki voi ottaa rokotetta, mutta riittää sekin, että mahdollisimman monet ottavat.
Länsimainen demokratia vaan halutaan romahduttaa. Uusi maailmanjärjestys tekee tuloaan.
Kiristys taktiikka käyttöön
Jos ei kaikki ota rokotetta ni leikit seis
Nii kuin lapsia oltais
Väläyttelis mieluummin sataatuhatta uutta työpaikkaa. Tai kolmeasataatuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotetta milloinkaan kirjoitti:
Ihan sama vaikka koko suomi menisi lopullisesti kiinni. Ravintolat ja baarit saa mennä puolestani vaikka heti kiinni samoin muut paikat. Ei vaikuta muutenkaan elämääni millään puolin. En käy muutenkaan baareissa. En ole rokotettu enkä myöskään tule ottamaan sitä korona rokotetta. Minun puolesta suomi saa mennä lopullisesti kiinni. Turhaa painostusta rokottamattomiin kansalaisia kohtaan. Ette tule saamaan minua piikille ette nyt ettekä milloinkaan.[/quote
Mätäne himaasi, luuseri pummi. Oot salee sellanen ruma läski, jolla on rasvainen haiseva heman tukka roikkumassa otsalla,
Esson baarin kantaörkkikin saapui lopulta avautumaan...
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen demokratia vaan halutaan romahduttaa. Uusi maailmanjärjestys tekee tuloaan.
Anteeksi, mikä demokratia, missä?
Uskomatonta !