Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljeni pettää vaimoaan miehen kanssa

Vierailija
04.12.2014 |

Kerron nyt tarinan muodossa asian. Keksin ko henkilöille nimet, jotta on helpompi hahmoittaa asiaa. Jenni ja Tomi ovat naimisissa sekä Tiina ja Janne avoliitossa. Pareilla ei ole lapsia.

Jenni ja Tiina ovat vanhoja kavereita yläasteelta, jonka jälkeen tiet erkanivat. Sattumalta vuosia myöhemmin he tapaavat ja ystävystyvät uudelleen. Tiina ja Janne menevät Jennin ja Tomin luo viettämään Halloweenia. Tällöin miehet tapaavat ensimäistä kertaa toisensa.

Kaikki alkavat olemaan humalassa. Jenni ja Tiina kertovat miehillensä, että ovat nuorena suudelleet humalassa. Miehet eivät usko ja naiset todistavat sen. Naiset painostaa myös miehiä vaihtamaan yksi suudelma, kun hekin sen tekivät. Pitkin hampain miehet suostuvat vaihtamaan pikaisen pusun, jonka jälkeen kaikki muuttui. 

Janne ja Tomi pitävät tiivisti yhteyttä "kavereina" ja naisista on mukavaa, kun miehet ystävystyivät myös. Kaveruus meni hieman pidemmälle, kun poikien saunaillan jälkeen Tomi ja Janne päätyvät sänkyyn. Tästä alkaakin miesten salasuhde. Pari tapaa viikottain eikä naiset osaa epäillä mitään.

Tätä on jatkunut yli vuoden ja nyt Janne on jättänyt avovaimonsa Tomin takia sekä toivoo myös Tomin eroavan vaimostaan. Molemmat olivat ennen toisiaan heteroita.

Veljeni ei tiedä mitä tehdä koska ei halua "ulos kaapista". Väittää kuitenkin rakastavansa Jannea. Olen useasti yrittänyt saada häntä puhumaan vaimollensa koska itse naimisissa olevana arvostaisin jos minulle tuollainen asia kerrottaisiin. Olen ainoa kenelle hän on kertonut enkä osaa enään viettää aikaa Jennin kanssa koska tiedän tilanteesta. 

(Olen muuttanut pieniä yksityiskohtia jottei tästä tunnistettaisi ko ihmisiä).

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano asia niinkuin se on. Veljesi pettää itseään vaimonsa kanssa.

Vierailija
2/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuu koskaan jättämääm vaimoaan jannen takia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten? Näitä heteron muottiin pakotettuja miehiä on suomi täynnänsä.

Katsokaa vaikka homojen seuranhakupalstoja, siellä on bi- ja ukkomiehiä enemmän kuin homoja.

Valitettavaa kyllä, että joku kulissinainen kärsii, toivoisin miehille rohekutta ja onnea toisen miehen kanssa , ennemin kuin roikkua kulissinaisissa.

Vierailija
4/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta miten lapsellista tuommoinen näytösluonteinen pussailu :D

ja se varsinkin, ettei B-rapun poika uskalla tulla kaapista. Toivottavasti jää kiinni.

Vierailija
5/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko miehen vai naisen kanssa, pettäminen perseestä ja veljesi tulisi kertoa totuus!

Vierailija
6/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta "Janne" ja "Tomi" pääsee naimisiin myös! JEE <3

Reilusti ulos vaan!

Vierailija
7/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:27"]

Reilusti ulos vaan!

[/quote]

Hah, se kaappihomppeli ei ulos uskalla :D

Vierailija
8/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissäni on vastaavanlainen tapaus. Avioliitto ehti kestää kuitenkin pari vuosikymmentä ennen kuin asia selvisi vaimolle, joka on nyt katkeroitunut ja kokee koko elämänsä olleen valhetta ja miehen käyttäneen häntä vain hyväkseen, ettei tarvitsisi tulla kaapista ulos. Niinpä sanoisin, että jos mies on itse niin munaton, ettei saa vaimolleen kerrottua, täytyy sinun se tehdä. En yleensä ole sitä mieltä, että ulkopuolisilla olisi edes oikeutta puuttua, mutta tämä on niin iso petos, että sen vaimon vuoksi kehotan todellakin kertomaan. Ei kenenkään pidä joutua oman elämänsä kustannuksella pitämään kenenkään muun kulisseja yllä.

Vierailija
9/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti ulos vaan!

[/quote]
taaas te homoihkuttajat tääl ootte

Vierailija
10/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelasko ne myös sitä pokeria?

Vierailija
11/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on opehuoneessa sama keissi. Kaksi miestä joilla perheet.

Vierailija
12/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:36"]

Reilusti ulos vaan!

[/quote]
taaas te homoihkuttajat tääl ootte

[/quote]

It's OK to be GAY! 

Mutta joo, näin henk. koht. ajattelen, että pettäminen on aina ikävää, tässä vaan tämmösellä twistillä. Aina ei tottakai voi tietää, miten elämä vie. Tässä ikävästi pistää silmään toi naisten yllyttäminen johonki lapsellisiin pusuleikkeihin. En nyt ihan ekana ois omaa ukkoani kannustamassa pussaileen muita ihmisiä. Itsekin toivoisin vaimona, että asiasta tultaisiin ulos, itse en todellakaan haluaisi elää vuosia suhteessa, jossa mua petetään, joten todellakin ero silloin olisi edessä. 

Kaikilla on oikeus täysipainoiseen onneen. Nyt meinaa sattua aika moneen tässä nykyisessä tilanteessa.

Vierailija
13/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikään palstalla oli samanlainen tarina. Mahtaako olla sen aloituksen uudelleen lämmittelyä tämä?
.
Vastaan kuten siihenkin vastasin: pettäminen on väärin, petti sitä puolisoaan sitten kumman sukupuolen edustajan kanssa hyvänsä. Sitä tosin en usko, että kukaan muuttuu heterosta homoksi yhden suudelman seurauksena. Taitavat molemmat miehet olla bi-seksuaaleja ja nyt ekaa kertaa ihastuneet samaa sukupuolta olevaan ihmiseen.

Vierailija
14/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!!!!! Oon ystävystyny vanhan lukio kaverin kanssa uudelleen ja vappuna tehtiin tolleen kun menin silloisen poikaystäväni kanssa heille juhlimaan ja about 7kk myöhemmin mies jätti mut. On myös kaveri sen lukio ystävän miehen kanssa... En kai mä oo toi tiina???? Missä tää on tapahtunut?!

Vierailija
15/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en uskalla... :( t. "Tomi"

Vierailija
16/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus. On taas melankolia. Äijät lopettaa perseidensä sheivaamisen ja koko porukka vaikenee aiheesta iäksi.

Vierailija
17/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vastaa t 15

Vierailija
18/21 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva on vaimon tuhlata parhaat vuodet tollaselle.. millanen on parin seksielämä=

Vierailija
19/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et elämä perustuu valheelle

Vierailija
20/21 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta uskottavalle. En usko, että alunperin oikea hetero innostuu mistään miehestä niin paljon, että jättäisi vaimonsa.