Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen alapään karvoitus

Vierailija
04.12.2014 |

Olen aloittamassa seksielämää uuden kumppanini kanssa ja minua epäilyttää alapääni karvoitus... olen epävarma siitä, että pitäisikö minun ajaa posliiniksi vai riittääkö pelkkä siistiminen? Kommentteja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen kuvan haluat itsestäsi antaa

Vierailija
2/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini jos olet puhdas kirputon nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:57"]

Olen aloittamassa seksielämää uuden kumppanini kanssa ja minua epäilyttää alapääni karvoitus... olen epävarma siitä, että pitäisikö minun ajaa posliiniksi vai riittääkö pelkkä siistiminen? Kommentteja?

[/quote]

Tee niinkuin haluat. Täältä saamillasi vastauksilla ei ole mitään virkaa. Vain oma ja uuden kumppanin mielipide merkkaa ja noistakin omasi selkeästi enemmän.
[/quote]

Lue tämä ja pistä palsta kiinni.

Vierailija
4/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajaisi posliinia, mutta siistisin kyllä. Tavallisissa "ladyshavereissa" on sellaisia trimmeripäitä, joilla saa karvoituksen siistiksi ja lyhyeksi jos tuntuu että on epämukava pöheikkö. Posliini ei välttämättä ole kauniin näköinen (jos vaikka häpyhuulet ovat eri paria) ja jos ei ole ennen harrastanut sen alueen höyläämistä niin saattaa tulla näppyjä yms, eikä sellaista nyt varmaan ekaa kertaa varten halua levittää eteen!

Vierailija
5/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti karvoitus on paras, kiihottavampi kuin posliini.

Vierailija
6/9 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:57"]

[/quote]

Tee niinkuin haluat. Täältä saamillasi vastauksilla ei ole mitään virkaa. Vain oma ja uuden kumppanin mielipide merkkaa ja noistakin omasi selkeästi enemmän.

Vierailija
7/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikinen hairy jos mahd..  Nami :)