Olinko ilkeä?
Sanoin yhdelle lapsen luokkakaverin äidille vihaavani häntä sydämeni pohjasta ja tää alkoi itkeä. Ihme ulisija ämmä. En vaan voi sille mitään että inhoan tuota naista ja minua kuvottaa kuinka tuo yrittää olla minulle aina muka kiva.
Kommentit (13)
Kyllä se äiti kohta sieltä töistä kotiin tulee niin voi häneltä sitten kysyä. Reippaasti nyt läksyjä tekemään.
:D Kaikenlaisia. En kyllä ymmärrä teistä kumpaakaan.
Ihmiset näköjään saa jotain tyydytystä siitä, kun ovat jotenkin olevinaan nokkelasti ilkeitä muille..
Miten teillä riittää energia tuollaiseen? Minä teen mieluummin jotain muuta siitäkin edestä kun auon päätäni ihmisille jotka yrittävät olla minulle ystävällisiä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:09"]
Ihmiset näköjään saa jotain tyydytystä siitä, kun ovat jotenkin olevinaan nokkelasti ilkeitä muille.. Miten teillä riittää energia tuollaiseen? Minä teen mieluummin jotain muuta siitäkin edestä kun auon päätäni ihmisille jotka yrittävät olla minulle ystävällisiä.
[/quote]
Mitä sinä nyt oikein selität ja keneen viittaan?! Aloittajaan vai vastajiin?!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:09"]
Ihmiset näköjään saa jotain tyydytystä siitä, kun ovat jotenkin olevinaan nokkelasti ilkeitä muille.. Miten teillä riittää energia tuollaiseen? Minä teen mieluummin jotain muuta siitäkin edestä kun auon päätäni ihmisille jotka yrittävät olla minulle ystävällisiä.
[/quote]
Täh?!?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:09"]
[/quote]
Mitä sinä nyt oikein selität ja keneen viittaan?! Aloittajaan vai vastajiin?!
[/quote]
Sorge! *sinulla teidän sijaan. Mikä lie aivopieru. Viittasin siis aloittajaan tietysti.
6
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:09"] Ihmiset näköjään saa jotain tyydytystä siitä, kun ovat jotenkin olevinaan nokkelasti ilkeitä muille.. Miten teillä riittää energia tuollaiseen? Minä teen mieluummin jotain muuta siitäkin edestä kun auon päätäni ihmisille jotka yrittävät olla minulle ystävällisiä. [/quote] Mitä sinä nyt oikein selität ja keneen viittaan?! Aloittajaan vai vastajiin?! [/quote] Sorge! *sinulla teidän sijaan. Mikä lie aivopieru. Viittasin siis aloittajaan tietysti. 6
[/quote]
Eli ruokit trollia ja menit ilmiselvään provoon. :D
Ap kunnon wt, kova muija ja niin edelleen..
Hyvää joulua