Olen niin onnellinen mun lapsistani!
Mulla on tänään syntymäpäivä ja rehellisesti sanottuna mä en ajatellut niitä ihmeemmin juhlia. Ehkä illalla kutsun ystävän viinille, mutta ei mitään isompaa. Mun 15v poika mönki jo seiskalta ylös ja sanoi, että oli laittanut mua varten herätyksen, että tekee mulle aamupalaa. Vanhempi pojista on armeijassa, mutta laittoi jo illalla onnen toivotukset. He ovat ihania. Onneksi mulla on heidät ❤️
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mun mies kasvatettu samalla tavalla kuin sun pojat. Ei muistanut edes meidän 10v hääpäivää, vasta illalla ihmettelin, miksi olin surkeana.
Millä tavalla sinä muistit miestäsi?
Jännä että naiset aina odottaa jotain hääpäivänä, kun yhtä hyvin vois ite järkätä jotain kivaa omalle kullalle. Ei hääpäivän muistaminen tai muistamattomuus välttämättä korreloi yhtään rakkauden määrän kanssa. Hääpäivänä mököttäminen taas voi kertoa jotain suhteen ongelmista.
Humblebragin. Olet sinä hyvä äiti, kun olet kasvatuksellasi periyttänyt peruskäytöstavat. Askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Ihmettelen kyllä tälläisiä aloituksia. Itselläkin lapsi tai jo teini. Iloitse sen aikaa kun vielä voit.Ihmeellistä oman elämänsä korostamista tuollaisilla jutuilla. On minunkin teini tehnyt aamupalaa mulle, eikä tulisi mieleenkään tänne kirjoitella siitä.Ap vaikuttaa typerältä ja tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mun mies kasvatettu samalla tavalla kuin sun pojat. Ei muistanut edes meidän 10v hääpäivää, vasta illalla ihmettelin, miksi olin surkeana.
Syytä itseäs. Miksi et järjestänyt mitään jos asia on sinulle niin tärkeä. Pidät selvyytenä että mies juhlistaa sinun saamista vaimoksi? Eropaperilla juhlitte sitten seuraavaksi.
Millä tavalla sinä muistit miestäsi?