Olen niin onnellinen mun lapsistani!
Mulla on tänään syntymäpäivä ja rehellisesti sanottuna mä en ajatellut niitä ihmeemmin juhlia. Ehkä illalla kutsun ystävän viinille, mutta ei mitään isompaa. Mun 15v poika mönki jo seiskalta ylös ja sanoi, että oli laittanut mua varten herätyksen, että tekee mulle aamupalaa. Vanhempi pojista on armeijassa, mutta laittoi jo illalla onnen toivotukset. He ovat ihania. Onneksi mulla on heidät ❤️
Kommentit (25)
Hyvin kasvatetut lapset. Voit olla ylpeä. Oikein huokuu toisesta välittäminen ihan puolin ja toisin.
Ihana aloitus! Mun poika (20 v.) muutti pari kk sitten opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja eilen illalla laittoi mulle viestin missä luki että "Äiti, oot todella rakas!" (ja liuta sydämiä perään). On ne vaan niin ihania <3
Ja söit mielelläsi niitä leipiä mitä se on likasilla käsillään vääntänyt? Ensin räplännyt pippeliä ja sitten puhelinta ja sen jälkeen tekee äidille ruokaa. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Ja söit mielelläsi niitä leipiä mitä se on likasilla käsillään vääntänyt? Ensin räplännyt pippeliä ja sitten puhelinta ja sen jälkeen tekee äidille ruokaa. Hyh.
Miksi pitää aina olla tuollainen ilonpilaaja. Ja sitä paitsi useat ihmiset osaavat pestä kätensä ennen ruoanlaittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana aloitus! Mun poika (20 v.) muutti pari kk sitten opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja eilen illalla laittoi mulle viestin missä luki että "Äiti, oot todella rakas!" (ja liuta sydämiä perään). On ne vaan niin ihania <3
Ja samat sanat sulle. Selvästi vinoilet ap:lle. Oletko kateellinen vai mistä tuo tarve vinoilla kumpuaa?
Onneksi ei ole lapsia. Lapset riesa ja kauheita kakaroita. Olen tietoisesti lapseton. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Jos halusit tahallasi pahoittaa mun mielen niin siinä onnistuit. Mun lapsi oli herännyt ihan vain mua varten vapaapäivänä jo seitsemältä ja tehnyt mulle aamupalaa. Luuletko tosissasi, että mä en olisi sitä mielelläni syönyt? Hyvän aamupalan oli tehnyt.
ap
Olisipa mun mies kasvatettu samalla tavalla kuin sun pojat. Ei muistanut edes meidän 10v hääpäivää, vasta illalla ihmettelin, miksi olin surkeana.
Toivottavasti jatkavat tuota myös omien kumppanien ja lasten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos halusit tahallasi pahoittaa mun mielen niin siinä onnistuit. Mun lapsi oli herännyt ihan vain mua varten vapaapäivänä jo seitsemältä ja tehnyt mulle aamupalaa. Luuletko tosissasi, että mä en olisi sitä mielelläni syönyt? Hyvän aamupalan oli tehnyt.
ap
Yritä olla pahoittamatta mieltäsi. Tuo kommentoija on idiootti ja todennäköisesti sinulle kateellinen ihanista lapsista. Onnea ap! Vietä kivat synttärit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samat sanat sulle. Selvästi vinoilet ap:lle. Oletko kateellinen vai mistä tuo tarve vinoilla kumpuaa?
Mitä hemmettiä...? =O Kerroin vain omasta pojasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää aina olla tuollainen ilonpilaaja. Ja sitä paitsi useat ihmiset osaavat pestä kätensä ennen ruoanlaittoa.
Miksi pitää aina vastata näihin?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mun mies kasvatettu samalla tavalla kuin sun pojat. Ei muistanut edes meidän 10v hääpäivää, vasta illalla ihmettelin, miksi olin surkeana.
Vanhempiesi järjestämä avioliitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Yritä olla pahoittamatta mieltäsi. Tuo kommentoija on idiootti ja todennäköisesti sinulle kateellinen ihanista lapsista. Onnea ap! Vietä kivat synttärit :)
Aihe vapaalla kaikki hyvin. Toiset ilkeilee ja toisen nostattaa omaan egoaan.
Facebookin ongelmat on korjattu, joten nämä päivitykset voisi jo pikku hiljaa siirtää sinne.
Mut ihquu❤️
Ps illalla haukutut miestäsi, kun kaikki ei mennyt tismalleen oikein niin kuin sinä olisit halunnut?
Ei lapsia. Amen kirjoitti:
Onneksi ei ole lapsia. Lapset riesa ja kauheita kakaroita. Olen tietoisesti lapseton. Amen.
En mäkään haluiasi et vapaa päivänä joku alkaisi kolistelee seiskalta. Nyt pitäisi olla kateellisia, kun joku akka on levittänyt jalkansa jollekin miehelle ja työntänyt sieltä ulos lapsia joiden avulla päteä? Joo joo on sun lapset uniikkeja lumihiutaleita, eihän muiden lapset osaa huomioida muita, eihän? Ja joo joo olen katkera.
Ei lapsia. Amen kirjoitti:
Tosi ikävää että sulla on paha olla. Mene pois hyvän mielen ketjusta.
Sitte kohta tulee huumeet. Se niistä ihanista.
Onneksi olkoon ap!