Miksi teinitytöt käyttävät Fjällräven-reppuja?
Mikä siinä Fjällräven-repussa on niin ylivoimaista verrattuna kaikkiin muihin reppuihin?
Kommentit (24)
Itse en ole ko. reppua koskaan omistanut, mutta yksi työkaveri kehui että se on selässä hyvä (mitä epäilin, kun ohuet hihnat jne.) ehkä "mittasuhteet" on okein, eli taakka "painottuu" oikein tmv. en tiedä.
Itse olen harkinnut tuon ostoa (jossain neutraalissa värissä) siksi, että reppu on lähes aina mukana, ja tuo olisi neutraali --> sopii monien eri vaatteiden kanssa näyttämässä "tyhmältä".
En jaksaisi aina vaihdella reppuja, joku "Adidaksen urheilureppu" on vähän hölmön näköinen siistin villakangastakin/mekon/saapikkaiden tmv. kanssa. Ja toisaalta ns. siisti nahkareppu näyttää hassulta kumisaapaiden ja "tuulitakin" tmv. kanssa.
En ole teini mutta tykkään käyttää, lähinnä sitä minireppua tulee käytettyä ns käsilaukkuna. Normikoon Fjällräven-reppu on selälle hyvä ja pirtsakka/söpö. Etenkin jos on kapeaselkäinen niin on hyvä.
Käytännöllinen kapistus, jota käytetään max. yksi tunti/viitenä päivänä viikossa.
Erittäin kestävä.