Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että mies pitää exäänsä "hei mitä sulle nyt kuuluu" yhteyden?

Vierailija
09.10.2021 |

Jutut on kun kaksi tuttua näkisi Prismassa tasoa, eli ei mitään radikaalia mut mieheni on se osapuoli joka aina soittaa.

Ei ole yhteisiä lapsia ja välimatkaa on 500km heidän välillä.

Minua häiritsee tämä, mutta kun homma on avointa ja tyylillä: mitä kuuluu, vieläkö asut paikassa x, ja saadaan kuulla et ex on nyt 3. Kerran jäämässä äitiyslomalle. Ja ollaan siis oltu miehen kanssa 7 vuotta yhdessä, soittelu alkoi reilu 2 vuotta sitten kun ex sai ekan lapsen. Meillä on itsellä 4-vuotias poika.

Mut onko tällainen normaalia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä

En ole miehelle tästä valittanut mutta itse pidän vähön outona et 6kk suhteeseen pidetään vuosien jälkeen yhteyttä. Kuulemman exän huumeiden käytön takia mies halusi erota hänestä, nyt ollut 5 vuotta kuulemman käyttämättä

Vierailija
22/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo riippuu ihan henkilöistä, eli ei voi yleistää yhtä tapaa normaaliksi kaikkien kohdalla.

Olisi todella hämmentävää mikäli mieheni haluaisi olla exiensä kanssa tekemisissä, niitä kun on tasan ex-vaimo, hänen jälkeensä muutaman kk:n mt- tapaukseksi palajstunut perättömien rikosilmoitusten tehtailija, ja sitten pari jotain ikivanhaa teinijuttua. 

Eli jos mieheni yhtäkkiä alkaisi pitää näihin yhteyttä, niin se ei olisi hänelle normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että mies pääsee purkautumaan pihtausjakojesi aikana. Käyttääkö ehkäisyä?

Vierailija
24/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa jos olisi eron jälkeen tuota tasaisesti tehnyt. Mutta kerta nyt on yhtäkkiä alkanut viestittelemään niin onhan se epäilyttävää. Ehkä heidän eronsa johtui lapsihaaveista (toinen halusi toinen ei) ja nyt kun molemmilla on niin kokeilee lämmittää uudelleen?

Vierailija
25/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä itse asiassa ihan sama juttu! Hänellä on useita eksiä, mutta ainoa johon pitää juuri tuohon ap:n miehen tyyliin yhteyttä on sellainen, josta erosi tämän huumeidenkäytön vuoksi. Se on varmaan sitten sellainen eroamissyy, joka ei välttämättä aiheuta sellaista katkeruutta, että välit pitäisi katkaista. 

Minä en enää pidä yhteyttä eksiini. Yksi eksä soitti pari vuotta sitten syystä, jonka voisin kertoa vaikkapa siinä härskejä vaatimuksia, mitä tuttusi ovat kehdanneet pyyttää tms -ketjussa. Vaihdettiin siinä samalla vähän kuulumisiakin. :D

Vierailija
26/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Heillä on kahden kypsän aikuisen välit. Vaikka parisuhdetta ei ole, on kuitenkin jäljellä etäinen ystävyys.

Vierailija
27/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni hakeutui kanssani yhteyksiin ja alkoi harrastamaan tuollaista "mitä kuuluu"-touhua. En oikein ymmärtänyt mikä siinäkin oli ideana, ei siinä nyt kauheasti juteltavaa tuntunut olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi