Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että mies pitää exäänsä "hei mitä sulle nyt kuuluu" yhteyden?

Vierailija
09.10.2021 |

Jutut on kun kaksi tuttua näkisi Prismassa tasoa, eli ei mitään radikaalia mut mieheni on se osapuoli joka aina soittaa.

Ei ole yhteisiä lapsia ja välimatkaa on 500km heidän välillä.

Minua häiritsee tämä, mutta kun homma on avointa ja tyylillä: mitä kuuluu, vieläkö asut paikassa x, ja saadaan kuulla et ex on nyt 3. Kerran jäämässä äitiyslomalle. Ja ollaan siis oltu miehen kanssa 7 vuotta yhdessä, soittelu alkoi reilu 2 vuotta sitten kun ex sai ekan lapsen. Meillä on itsellä 4-vuotias poika.

Mut onko tällainen normaalia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo ainakin rehellisempää kuin stalkkaaminen netissä/somessa.

Vierailija
2/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein ovat yhteydessä ja onko miehen puolelta yksipuolista?

Onhan se mahdollista, että exän kanssa voi olla ihan pelkkä kaverikin, mutta usein kyllä tuollainen on kiinnostuksen merkki.

Kysy häneltä, miksi haluaa olla yhteydessä häneen, kun mitään syytä ei ole.

Aika merkittävä tekijä on, että kuinka usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ja jopa tervettä

Vierailija
4/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ihan normaalia.

Vierailija
5/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuollaiseen kysymykseen yleensä pitäis vastata. Yleensä itse vastaan "paskan hätäkös tässä"

Pitäiskö "ilmoja on pitänyt".

Vierailija
6/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vakavaa. Mulla ja exälläni on tuollaista yhteydenpitoa, soitellaan ehkä kerran vuodessa. Joskus laitetaan viestiä, tyyliin "Terveisiä Vegasista" tai "Ostimme koiran, kuvassa Puppe".

Oltiin teinistä kolmekymppiseksi yhdessä, joten hän on nykyään kuin veli, vähän niinkuin kasvoimme yhdessä. Olen käynyt heillä kylässä ja hänen puolisonsa suhtautuu minuun ainakin tosi ihanasti ja on kaunis ja mukava.

Älä ole huolissasi. Ja onhan se hyvä että mies on avoin asiasta.

Vierailija
7/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, jos on hyvissä väleissä erottu. Ei mitään kumnmallista tai outoa. 

Vierailija
8/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuollaiseen kysymykseen yleensä pitäis vastata. Yleensä itse vastaan "paskan hätäkös tässä"

Pitäiskö "ilmoja on pitänyt".

No kertoo mitä ihan oikesti kuuluu, kuten kertoisi kaverilleen. 

Vierailija
9/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on rumaa katsottavaa

Vierailija
10/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahasta. Meillä on exän kanssa seksiä satunnaisesti, muttei se vaikuta kummankaan parisuhteeseen.

Vierailija
11/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni ex-tyttöystävä aina välillä kyselee kuulumisia. Exällä on ollut sama poikaystävä jo vuosikaudet. Mieheni ja exä olivat nuoria kun olivat yhdessä ja ovat säilyttäneet ystävyytensä. Minäkin olen exän tavannut monta kertaa. Kuulumisten kyselemisessä ei ole mielestäni mitään kummallista eikä tarvitse olla huolissaan.

Vierailija
12/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä ajatellut, että exien kansa pitäisi katkaista välit. Ollaan erottu sivistyneesti ja ihan hyvissä väleissä kahden exän kanssa, ja ekan kanssa kasvoimme aikuisiksi, joten hän on minulle yhtä hyvä ystävä kuin muutkin lapsuudenystävät. En näe mitään järkevää syytä sulkea heitä pois elämästäni, vaikka ovat exiä, ja ihan syystä ovatkin. Rakastavaisia meistä ei enää tule, mutta ystäviä voimme silti olla.

Vierailija
13/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä loppui puheet siihen kun aika jätti koirasta jota sai kerran parissa vuodessa. Sen jälkeen ei ole ollut mitään sanottavaa puolin tai toisin. Näkisin että yhteyttä pidetään asioista jos niitä on ja muuten ei ole tarvis

Vierailija
14/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä, onko se normaalia?

Minusta on ymmärrettävää, että haluaa pitää yhteyttä ihmiseen, joka on ollut tärkeä, vaikka ei enää niin tärkeä olisikaan kuin joskus ennen. Haluaa pysyä perillä siitä, mitä hänelle nykyään kuuluu. 

Vierailija
15/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin parisuhdeongelma, että mies joskus soittelee 500km päässä olevalle exälle, joka on perustanut perheen jonkun muun kanssa? Teillä menee hyvin! Eri asia sitten, jos joka päivä soittelee tai sulta salaa...

Vierailija
16/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Jos salailisi niin se ei olisi ok. Ehkä siksi juuri pitävät yhteyttä kun kummallakin on lapsia.

Vierailija
17/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vakavaa. Mulla ja exälläni on tuollaista yhteydenpitoa, soitellaan ehkä kerran vuodessa. Joskus laitetaan viestiä, tyyliin "Terveisiä Vegasista" tai "Ostimme koiran, kuvassa Puppe".

Oltiin teinistä kolmekymppiseksi yhdessä, joten hän on nykyään kuin veli, vähän niinkuin kasvoimme yhdessä. Olen käynyt heillä kylässä ja hänen puolisonsa suhtautuu minuun ainakin tosi ihanasti ja on kaunis ja mukava.

Älä ole huolissasi. Ja onhan se hyvä että mies on avoin asiasta.

Olisiko asia eri jos nämä kuulumiset vaihdetaan viestitse eikä puhelimessa?

Vierailija
18/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ok. Itsekin olin mieveni kanssa 29 vuotta ja olimme toistemme parhaat ystävät. Olemme ystäviä vieläkin, vaikka emme ole enää parisuhteessa.

Ap:n mustasukkaisuus on karseaa.

Vierailija
19/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun exä on naimisissa ystäväni kanssa (meillä ei koskaan ole noudatettu sääntöä ”kaverin exiin ei kosketa”). Eipä ole ollut mikään ongelma kenellekään se, että kylätellään puolin ja toisin perheinä… Miksi olisi? Olisi naurettavaa vältellä ystäväperhettä vain siksi, että seurustelimme joskus vuosia ja vuosia siten.

Vierailija
20/27 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän myös eksääni yhteyttä satunnaisesti noin kerran vuodessa. Ollaan edelleen facebook-kavereita ja olen tosi iloinen että on saanut elämänsä kuntoon ja hankkinut ammatin josta tykkää. Laitan viestiä onnitellakseni vaikka kihlauksesta, uudesta työpaikasta tai vastaavasta. Samalla kerrataan kuulumiset puolin ja toisin ja toivotetaan hyvää jatkoa. Me ei tosin soitella, enkä haluaisikaan.

On minusta ihan ok ja normaalia, en nyt asiaa erityisemmin mainosta puolisolleni (lähinnä koska häntä ei kiinnosta). Eri asia jos viestien sävy olisi jotain muuta kuin "onpa kiva kun pääsit mukavaan työpaikkaan, toivottavasti viihdyt" tai "meidän vauva on ollut terve, valvottaa vaan yöt mutta jospa se siitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi