Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanskalainen halpakauppaketju Normal laajentaa Suomeen

Vierailija
09.10.2021 |

Palvelemme ennen kaikkea valkoisia heteroita, sanoo ketjun Suomen vastaava Iltalehdelle.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/668cd824-3768-42df-80eb-d1d3450485df

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kauppani!

Vierailija
2/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä krääsää ole jo tarpeeksi saatavilla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jo monta kertaa. Täältä löytyy yksi ehdoton suosikkikarkkini mutta harmittavasti lajitelman juuri sitä tiettyä pussia ei usein löydy valikoimasta.

Vierailija
4/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tämäntyyppistä ole muussa kivijalassa oikein. Olen ostanut esim. jouluksi jo (!) kylpypommipalloja ja kasvojen kuorintanaamioita. Mistähän muualta tällaisia saisi?

Vierailija
5/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitettu "normaaleille kotitalouksille". Hyvä vaihtoehto kaikille woke -kauppaketjuille.

Vierailija
6/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tämäntyyppistä ole muussa kivijalassa oikein. Olen ostanut esim. jouluksi jo (!) kylpypommipalloja ja kasvojen kuorintanaamioita. Mistähän muualta tällaisia saisi?

Tuolla myydään täysin samoja ihonhoito/kosmetiikkatuotteita kuin esim. tokmannilla, toki laajemmalla valikoimalla, kun kauppa on pelkästään niihin keskittynyt.

Vierailija
7/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta

Vierailija
8/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ostanut siltä halvemmalla samaa tavaraa mitä muuten ostaisin prismasta.

Vierailija
9/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan virkistävää kaiken tämän kuvottavan woke scheissen tilalle. Tulee olemaan minun kauopaki. Hyvä Tanska noin muutenkin, lempimaani❤️

Vierailija
10/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla myydään täysin samoja ihonhoito/kosmetiikkatuotteita kuin esim. tokmannilla, toki laajemmalla valikoimalla, kun kauppa on pelkästään niihin keskittynyt.

Siis onko tämä samanlainen kuin Body Shop?

Vierailija
11/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta

Ei ole Tokmannilla mitään kylpypommipalloja enkä noista maskeistakaan kyllä tiedä. Muuten kyllä käyn Tokmannilla usein ja ostan sieltä tietyt tuotteet sitten (esim. vessapaperi).

Vierailija
12/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan virkistävää kaiken tämän kuvottavan woke scheissen tilalle. Tulee olemaan minun kauopaki. Hyvä Tanska noin muutenkin, lempimaani❤️

* kauppani

Vierailija
13/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jo ollut pari kuukautta Espoossa. Hyvä kauppa.

Vierailija
14/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole täysin samoja. Esim. sellainen oli ihana tuote jonka löysin Normalista, kasvojen pesulappu, mutta musta ja se sanoo olevansa characoal eli jotenkin hiiltäkin. Tekee paljon kivamman tuntuisen ihon kuin esim. vauvojen peppupyyhkeet joita olen käyttänyt samaan tarkoitukseen.

Vierailija
15/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ostanut siltä halvemmalla samaa tavaraa mitä muuten ostaisin prismasta.

Esim. Oral B -hammastahna on Normalissa edullisempaa kuin Prismassa joka oli siis ennen paikkakunnan edullisin kauppa (pl. Tokmannin viikkotarjoukset), samoin Aquarium-saippuatäytepussi. Kyllä tietääkseni monet ihan vertailevat hintoja!

Vierailija
16/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet neliöt kaupassa. Olen käynyt siinä Tigerissakin ja ahdistava paikka oli sekin läpijuostavine kulkureitteineen.

Vierailija
17/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta

Ei ole Tokmannilla mitään kylpypommipalloja enkä noista maskeistakaan kyllä tiedä. Muuten kyllä käyn Tokmannilla usein ja ostan sieltä tietyt tuotteet sitten (esim. vessapaperi).

Maskeja löytyy joka kaupasta. Cittari, Prisma, Tokmanni, Sokos jne

Vierailija
18/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta

Maskeja löytyy joka kaupasta. Cittari, Prisma, Tokmanni, Sokos jne

Eipä juuri noita mitkä ostin joululahjaksi lähetettäväksi ihmiselle joka asuu paikkakunnalla jossa ei Normalia ole mutta olisi nuo peruskaupat. Kiva yllätys jotain erilaista sitten toimittaa kuin samaa mitä saisi itsekin ostettua.

Vierailija
19/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaudu lahjojen saajien allergisiin reaktioihin.

Vierailija
20/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kaipaamaan entistä enemmän vanhaa kunnon krääsä-Tiimaria ja automarkettien vaihtoehdoksi Anttilaa. Kaksi suurta loistaa iäti poissaolollaan.