Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanskalainen halpakauppaketju Normal laajentaa Suomeen

Vierailija
09.10.2021 |

Palvelemme ennen kaikkea valkoisia heteroita, sanoo ketjun Suomen vastaava Iltalehdelle.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/668cd824-3768-42df-80eb-d1d3450485df

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä krääsää ole jo tarpeeksi saatavilla??

No eipä tämäntyyppistä ole muussa kivijalassa oikein. Olen ostanut esim. jouluksi jo (!) kylpypommipalloja ja kasvojen kuorintanaamioita. Mistähän muualta tällaisia saisi?

Tuolla myydään täysin samoja ihonhoito/kosmetiikkatuotteita kuin esim. tokmannilla, toki laajemmalla valikoimalla, kun kauppa on pelkästään niihin keskittynyt.

Ei ole täysin samoja. Esim. sellainen oli ihana tuote jonka löysin Normalista, kasvojen pesulappu, mutta musta ja se sanoo olevansa characoal eli jotenkin hiiltäkin. Tekee paljon kivamman tuntuisen ihon kuin esim. vauvojen peppupyyhkeet joita olen käyttänyt samaan tarkoitukseen.

Niinhän minä sanoin. Laajemmalla valikoimalla, koska Normal on keskittynyt lähinnä ihonhoito-kosmetiikkatuotteisiin.

Vierailija
22/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä krääsää ole jo tarpeeksi saatavilla??

No eipä tämäntyyppistä ole muussa kivijalassa oikein. Olen ostanut esim. jouluksi jo (!) kylpypommipalloja ja kasvojen kuorintanaamioita. Mistähän muualta tällaisia saisi?

Varaudu lahjojen saajien allergisiin reaktioihin.

Tiedän kyllä allergiat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon hyviä tuotteita kiharalle hiukselle ja muutenkin tosi hyvä kauppa. Ei todellakaan ole missään sanottu mitä ap sanoo. Ei siis ole suunnattu vain valtaväestölle, koska valtaväestöllä ei ole kiharaa tukkaa.

24/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meiltä saatat löytää tuotemerkkejä, joihin olet törmännyt vain ulkomailla."

Ulkomaisia tuotteita tosi halvalla, onpa hieno konsepti 🙈

Vierailija
25/25 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaukset ovat pikkukokoa ja siksi hinta matala ja vaikuttaa halvalta . Jotain always siteitä oli vain 8 yhdessä paketissa!!!