Tiedättekö te mitä kaikkia sairauksia rokotukset aiheuttaa?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:26"]
Esim. flunssaa.
[/quote]
Tuo ei ole totta.
Entä tiedätkö mitä HYÖTYÄ rokotteista on? Niillä estetään mitä ikävimpien tautien tarttuminen ja leviäminen. Niillä on pelastettu ja pelastetaan lukemattomia ihmishenkiä ympäri maapalloa joka ikinen päivä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:30"]Mua kyllä ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, että mitä alapeukutettavaa tuossa mun viestissäni oli. Ettekö te usko, että noin on käynyt vai mikä hiertää?
9
[/quote]
En usko, koska mitään todennettua ei ole moisesta.
[/quote]
Kyllä rokotteelle voi olla allerginen. Siksihän rokotettua seurataan hetki ennenkuin pääsee kotiin ja rokote annetaan aina tiloissa missä on ensiapuvalmius.
Ei noista rokotteistaa vain haittaa,mmm montako Suomessa kuollut Lintuifluenssaan??? Tai sikaflunssaan??? 1-2 ihmista ja onko,tavalliseen kiin flunssaan voi kuolla...Mutta kuinka montaa sairastui NARKOLEPSIAAN..eivät he käytännössä voi elää normaalielämää. .enää. Minulla oli Lintuinfluenssa kun sain sen ystävättäreltä joka lomaili Australiassa silloin. Ei mitään hätää-en oo kuollut-kivut ja säryt kyllä oli jomottii niin että tuntui.. Votka,lepoo ja valkosipuli auttoi ja lämmin mustaherukkakamehu :))). Lopulta mentiin yhdessä ystävien kanssa Valkosipulipitsalle ja Juhlimme parantumista :))). Ei mitään rokotuksia-oikeata ruoka ja hyvää seura-nää on mun lääkkeet JAA HENKILÖKOHTAINEN HYGIENA.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:30"]Mua kyllä ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, että mitä alapeukutettavaa tuossa mun viestissäni oli. Ettekö te usko, että noin on käynyt vai mikä hiertää?
9
[/quote]
[/quote]
Kyllä rokotteelle voi olla allerginen. Siksihän rokotettua seurataan hetki ennenkuin pääsee kotiin ja rokote annetaan aina tiloissa missä on ensiapuvalmius.
[/quote]
Voi olla allerginen, mutta rokote ei aiheuta sairauksia.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:30"]Mua kyllä ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, että mitä alapeukutettavaa tuossa mun viestissäni oli. Ettekö te usko, että noin on käynyt vai mikä hiertää?
9
[/quote]