Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutama vetelä suomalainen ja runsaasti vieraskielisiä rokottamatta

Vierailija
08.10.2021 |

Hurjat luvut: Varsinais-Suomen sairaaloiden korona­potilaista jopa 70 prosenttia vieras­kielisiä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008319339.html

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, nyt on tullut modenasta vakavia oireita nuorille miehille, JOS olisin ajattelematta seurauksia antanut luvan pojan rokotukselle, hänet olisi rokotettu modenalla tautia vastaan joka ei olisi edes vaarallinen nuorelle, sen sijaan rokote paljastui vaaralliseksi. Ei mene aikaakaan kun seuraavakin rokote kielletään haittojen vuoksi.

Miksi ihmeessä pitäisi rokottaa, enemmin otan immuniteetin sairastamalla. Jos ne rokotteet toimisi, eihän teilläkään olisi mitään hätää jos kohtaatte rokottamattoman...vai toimiiko ne sittenkään 🤣🤣🤣

Tää näitä vainoharhaisia rokottamattomia vaivaa: Suhteellisuudentajua ei ole lainkaan. Vaaraa sydänlihastulehduksesta ei ole, kun ottaa rokotteen jälkeen muutaman päivän rauhallisesti. Koska kaikki eivät näin tee, niin varotoimenpiteenä rokotteen antaminen nuorille miehille lopetettiin.

Ja silti koronan sairastamisen mukana tulevat riskit ovat moninkertaisesti suuremmat. Siellä on se sydänlihastulehduksen riski paljon suurempi kuin rokotteen seurauksena.

Mutta silti nää vainoharhaiset rokotekieltäytyjät haluavat jostain syystä takertua rokotteiden olemattomiinkin riskeihin ja samaan aikaan olla piittaamatta koronan riskeistä.

Ja itsekeskeisyydessään unohtavat kokonaan, että idea on myös suojella muita, esim. lapsia, joille ei tällä hetkellä ole rokotetta lainkaan tarjolla. Mutta lasten turvallusuudesta viis veisataan.

WHO ei ole suositellut lasten rokottamista, koska lapsille tauti ei ole vakava. Se on harmillista, kun rokotus heittää aivot narikkaan.

WHO suosittelee, että lapsille ei anneta rokotteita ennen kuin aikuiset ovat ne saaneet.

Vierailija
42/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, enää muutama rokottamatta ja silti korona vaan riehuu...

Niin, niitä rokottamattomia on sitä varten riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä ketään kiinnostaa onko joku muu rokotettu vai ei ?

Itse sanon että olen jos joku on niin moukka että kehtaa kysyä. Vaikka en missään nimessä ala osallistumaan tuohon rokotekokeeseen.

PS, sairastin jo koronan, oli nuha 3 päivää.

Joo, ei muakaan kiinnosta. Suurimmanosan näin keskusteluistakin plärään jo ohi. Samat ihmiset fanaattisesti tappelee ja perustelee muille kasvottomana omaa valintaansa.

Olen itse jo kyllästynyt koko asiaan. Mulla on elämä elettävänä ja tämän jälkeen kommentoin enää muita aiheita tai lähden koko palstalta pois. Ei jaksa kiinnostaa enää.

Vierailija
44/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pakkorokottaminen on vain ihmiskoe kuinka kuuliaisia ihmiset on valtaapitäviä kohtaan.

Seuraava vaihe on ihmisten siruttaminen jolla pystytään seuraamaan kaikki liikkuminen ja käyttäytyminen. Kohti Dystopia ollaan menossa ja kovaa vauhtia👽

Vierailija
45/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka pedon merkin ottaa ja sitä kumartaa, sille ei ole enää pelastusta. Rokote selvästi muuttaa rokotettujen aivoissa jotain, koska heistä on tullut ilkeitä ja pahoja. Pahoja jotka ovat alkaneet vainota rokottamattomia. Vielä koittaa aika, jolloin kaikki koronan varjolla tyranniaa ajaneet joutuvat suuren neuvoston eteen. Ja ylimpänä tuomarina on itse Jumala. Tyrannit ja rokottamattomia vainoavat menevät kadotukseen, se on toinen kuolema. Jumalaan uskovat hyvät ihmiset menevät pelastukseen.

Kristinuskolla on paljon annettavaa ihmiskunnalle, mutta salaliittoteoriat eivät kuulu niihin mukaviin asioihin.

Vierailija
46/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pakkorokottaminen on vain ihmiskoe kuinka kuuliaisia ihmiset on valtaapitäviä kohtaan.

Seuraava vaihe on ihmisten siruttaminen jolla pystytään seuraamaan kaikki liikkuminen ja käyttäytyminen. Kohti Dystopia ollaan menossa ja kovaa vauhtia👽

Olemme kyllä menossa kohti urkinta- ja valvontadystopiaa, mutta rokottaminen ei liity siihen asiaan.

Vierailija
47/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt ihmisten hyvänuskoisuudesta ja logiikattomuudesta.

Eihän kukaan hiemankaan looginen ihminen lähde näillä faktoilla piikityttämään itseään. Varmaan juuri siksi useimmat tuntemani rokottamattomat ovat koulutekseltaan ins. tai DI.

Vierailija
48/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt ihmisten hyvänuskoisuudesta ja logiikattomuudesta.

Eihän kukaan hiemankaan looginen ihminen lähde näillä faktoilla piikityttämään itseään. Varmaan juuri siksi useimmat tuntemani rokottamattomat ovat koulutekseltaan ins. tai DI.

Jos huonosti käy, niin insinöörit jäljelle jää 🤣.

Vierailija
49/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemani rokottamattomat ovat oikeustieteen, lääketieteen ja kauppatieteen alojen erityisosaajia, jotka takuuvarmasti ovat osanneet selvittää/harkita asiaa kaikilta kanteilta. Voitte helliä mielikuvaanne kouluttamattomista persuista, mutta se on niin väärä kuin olla voi.

Vierailija
50/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemani rokottamattomat ovat oikeustieteen, lääketieteen ja kauppatieteen alojen erityisosaajia, jotka takuuvarmasti ovat osanneet selvittää/harkita asiaa kaikilta kanteilta. Voitte helliä mielikuvaanne kouluttamattomista persuista, mutta se on niin väärä kuin olla voi.

heh heh, varmasti

Vierailija
51/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani rokottamattomat ovat kouluttamattomia mielenterveysongelmaisia.

Vierailija
52/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, koronarokotetta en tule ikinä ottamaan. Kiukuttelijoiden kannattaa vaan hyväksyä se, niin ei tule enempää mielipahaa.

Vierailija
53/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemani rokottamattomat ovat kouluttamattomia mielenterveysongelmaisia.

Sulla on tyylikäs tuttavapiiri.

Vierailija
54/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤫

Vierailija
55/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani rokottamattomat ovat venäläisiä laikkareita sairaalassa.

Vierailija
56/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeauskoiset epäilevät koronapiikin heikentävän väkisinmakaamishalua ja kykyä.

Vierailija
57/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun Alajärvellä Etelä-Pohjanmaalla. Täällä rokotuskattavuus on valtakunnan alhaisimpia. Nuoret aikuiset eivät ole ottaneet rokotetta innokkaasti. Vieraskielisten osuus on 3 %.

Eikös tuo ole lestadiolaispaikkakunta? Uskonto kieltää rokotukset?

Vierailija
58/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraskieliset osaavat ajatella loogisesti ja siksi jättävät rokotteet ottamatta, heidän kuuluukin olla täällä.

Vierailija
59/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin muun takia ollaan huolissaan koronapiikkiä kokeilemattomista, kuin sen takia että rokottamattomat sairastuisivat, koska nimenomaanhan roktoetut sairastuvat ja haittailmoituksia Fimeaan puskevat. Se nyt lähinnä huolettaa kun kansalle ei paljasteta minkä takia tai kansa ei osaa selvittää itse sitä. Mutta sanoisin että toivoa on niin kauan ku globalistielitistit vaikeroivat kattavuuslukujen kanssa. Siten kun ei enää siitä valiteta, niin tiedetään että ansassa ollaan

Vierailija
60/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, nyt on tullut modenasta vakavia oireita nuorille miehille, JOS olisin ajattelematta seurauksia antanut luvan pojan rokotukselle, hänet olisi rokotettu modenalla tautia vastaan joka ei olisi edes vaarallinen nuorelle, sen sijaan rokote paljastui vaaralliseksi. Ei mene aikaakaan kun seuraavakin rokote kielletään haittojen vuoksi.

Miksi ihmeessä pitäisi rokottaa, enemmin otan immuniteetin sairastamalla. Jos ne rokotteet toimisi, eihän teilläkään olisi mitään hätää jos kohtaatte rokottamattoman...vai toimiiko ne sittenkään 🤣🤣🤣

Tää näitä vainoharhaisia rokottamattomia vaivaa: Suhteellisuudentajua ei ole lainkaan. Vaaraa sydänlihastulehduksesta ei ole, kun ottaa rokotteen jälkeen muutaman päivän rauhallisesti. Koska kaikki eivät näin tee, niin varotoimenpiteenä rokotteen antaminen nuorille miehille lopetettiin.

Ja silti koronan sairastamisen mukana tulevat riskit ovat moninkertaisesti suuremmat. Siellä on se sydänlihastulehduksen riski paljon suurempi kuin rokotteen seurauksena.

Mutta silti nää vainoharhaiset rokotekieltäytyjät haluavat jostain syystä takertua rokotteiden olemattomiinkin riskeihin ja samaan aikaan olla piittaamatta koronan riskeistä.

Ja itsekeskeisyydessään unohtavat kokonaan, että idea on myös suojella muita, esim. lapsia, joille ei tällä hetkellä ole rokotetta lainkaan tarjolla. Mutta lasten turvallusuudesta viis veisataan.

WHO ei ole suositellut lasten rokottamista, koska lapsille tauti ei ole vakava. Se on harmillista, kun rokotus heittää aivot narikkaan.

WHO suosittelee, että lapsille ei anneta rokotteita ennen kuin aikuiset ovat ne saaneet.

Ei, vaan rokotetta ei suositella lapsille, koska lasten rokottamista mRNA- rokotteella ei ole tutkittu tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi