Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea virtsatietulehdus, mitä tehdä? Saako saikkua?

Vierailija
08.10.2021 |

Minulla ei eläessäni ole ollut virtsatietulehdusta. Muutama päivä sitten se iski, keskellä yötä ja sen jälkeen en nukuttua saanut. Se päivä meni kärsien, mutta töistä selviten ja runsaasti juoden.

Torstaina oli oireeton. Tänään heräsin taas keskellä yötä siihen ja kävin antamassa virtsanäytteen. Iltaa kohden tuntui, että chiliöljyllä olisi koko alakerta voideltu, tulista ja kirvelee niin helkutisti. Vessassa olen käynyt tänään varmaan 30-40 kertaa. N. Joka 10 minuutti. Tuntuu, että rakko räjähtää jos ei pääse useammin, vaikkei virtsaa tulisikaan. Alkoi myös vatsakivut, aaltoillen. Burana auttoi vähän, siis todella vähän ja antibiootit aloitin tänään. En usko saavani unta. Olen juonut tänäänkin todella paljon nesteitä. Virtsatessa kirvelee aivan tolkuttomasti.

Onko kellään mitään vippaskonstia tähän? Onko mitään helpottavia aineita? Pystyykö töihin mennä? Minulla on vuorotyö, kiireinen ja minun tarvitsisi väh 10minuutin välein käydä vessassa kun normaalisti riittää ehkä 2 krt työpäivän aikana.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut kerran lähtemään töistä koska olin niin kipeä virtsiksen takia. Nykyään minulla on aina karpalotabletteja mukana kaikkialla. Heti jos vähänkin tuntuu jotain outoa, otan niitä monta kerralla. Yritän muistaa silloin tällöin niitä ottaa ilmankin mitään oireita. Ei ole enää vuosiin ollut varsinaista tulehdusta.

Vierailija
42/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Aamulla heräsin aivan uutena ihmisenä, vaikka olin nukkunut muutamia tunteja. Virtsatessa vähän kirvelyä, muttei kipua tai muuta. Töihin siis ja hyvin meni. Ilmeisesti melko hyvin auttoi trimopanit.

Eilen en olisi voinut mennä töihin. Virtsanpidätyskyvyttömyyttä, tuntui, että alapääni oli chilillä ja partateriä täysi. Todella kauheat kivut, olin sitten maaten, seisten, hyppien, istuen tms.

Huh! Viljelyvastaus oli jotain e5 jtk ja e. Coli. Leukosyytit vain yhdellä plussalla.

Eli oot saanut omaa paskaasi virtsateihin. Huono hygienia ja väärän mallista seksiä.

Alapeukuttajille tiedoksi

https://yle.fi/uutiset/3-10369233

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla