Mitä toivot joululahjaksi?
Mitä toivotte lahjaksi? Tarkoitan nyt ihan konkreettisia asioita (melkein kaikki varmasti kun kuitenkin toivovat rauhaa, läheisiä ympärilleen, lämpöä ja lunta ym. niin en tässä nyt kysy sitä ollenkaan, vaan juurikin konkreettisia juttuja).
Itse tiedän saavani aika hienoja lahjoja, mikä on mukava asia (ei kuitenkaan todellakaan tärkeintä joulussa!), mutta itse pidän ihan yhtä paljon myös lahjojen antamisesta, ja panostakin usein kalliimpiinkin asioihin.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 01:32"]Mitä toivotte lahjaksi? Tarkoitan nyt ihan konkreettisia asioita (melkein kaikki varmasti kun kuitenkin toivovat rauhaa, läheisiä ympärilleen, lämpöä ja lunta ym. niin en tässä nyt kysy sitä ollenkaan, vaan juurikin konkreettisia juttuja).
Itse tiedän saavani aika hienoja lahjoja, mikä on mukava asia (ei kuitenkaan todellakaan tärkeintä joulussa!), mutta itse pidän ihan yhtä paljon myös lahjojen antamisesta, ja panostakin usein kalliimpiinkin asioihin.
[/quote]
tahdon kovempaa ;D
Mummolta villasukat. En mitään muuta.
Kolme neljä kirjaa jota haluaisin, suklaata tietysti niiden kanssa, sitten aktiivisuusranneketta olen himiöinnyt, sitten Vain elämää levyt (uusimmat tietysti) ja nyt olen alkanut miettiä, että tablettikin vois olla ihan kiva... Hommasin lapsille iPadin jouluksi pelikoneeksi, mutta näin että oli halpoja pinkkejä tabletteja, nehän näyttää ihan söpöltä, vois vaikka reissussa käyttää tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 01:38"]
En mitään olen 44v
[/quote]
Mikset voisi toivoa? Ei ikä ole mielestäni este.
Isommat silarit ja Iphone 6 PLUS
Tai oikeastaan molemmat jo varmoja lahjoja..
Meillä on miehen kanssa tapana ostaa jouluna melko pieniä lahjoja. Kummallakin on rahaa hemmotella itseään pitkin vuotta, joten ei ole erityistä syytä ostattaa toisella jotain, mitä itse haluaisin. Kalliit yllätyslahjat taas ovat riskiostoksia ja voivat mennä pahasti hutiin. Ostamme kyllä toisillemme lahjoja, jos joku erityisen kiva juttu tulee vastaan, vaikka sitten helmikuussa, tai sitten toinen maksaa lahjaksi yhteisen matkan tms.
Luulen, että saan lempituoksuni (jonka mies tietää) suihkuvaahtoa ja vartalovoidetta, muutaman kirjan ja jonkun pienen yllätyksen.
Neuletakkia, punaviiniä, suklaata, kirjaa, mattoa, suihkusaippuaa.
Lahjakorttia johonkin kivaan kylpylähoitoon ja hierontaan. Ikinä en ole käynyt mutta nyt uutena äitinä olisi kiva saada pientä hemmottelua :)
Pitkä yökkäri ja neulontavälineitä :)
Haluaisin hajuveden, äidin itsetekemän jutun, suklaata, käsipyyhkeitä ja yllätyksen.
Toivelistalla on Aarikan Seimi, jota olen jo pidempään haaveillut ja sitten keraaminen 5l kattila. On erikoinen olo, kun kerrankin on jotain, mitä toivon, eikä vain tunnu siltä, että minulla on jo kaikkea.
Suklaata ja kännykän. Olen ostanut ja paketoinut ne jo itse =).
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 01:38"]
Kolme neljä kirjaa jota haluaisin, suklaata tietysti niiden kanssa, sitten aktiivisuusranneketta olen himiöinnyt, sitten Vain elämää levyt (uusimmat tietysti) ja nyt olen alkanut miettiä, että tablettikin vois olla ihan kiva... Hommasin lapsille iPadin jouluksi pelikoneeksi, mutta näin että oli halpoja pinkkejä tabletteja, nehän näyttää ihan söpöltä, vois vaikka reissussa käyttää tai jotain.
[/quote]
Miksi ihmeessä mua on alapeukutettu???
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 01:38"]
[/quote]
Miksi ihmeessä mua on alapeukutettu???
[/quote]
Oot hirveen ahne, häpeä
Pinkkejä Reinoja kun vanhat Ainot on ihan räjähtäneet.
Kirjoja sekä jotain tähtitieteeseen liittyvää :)