Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselkää psyyk.sairaalta

Vierailija
04.12.2014 |

Kysyä saa mitä tahansa. Tylsään iltaan vähän tekemistä :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 02:02"]Apua kuulostat ihan multa!
Oon myös 21 -vuotias, mulla on masennus, paniikkihäiriö ja yleinen ahdistuneisuushäiriö. Viikottain käyn myös juttelemassa, mutta en ole oikein vakuuttunut onko käynneistä hirveästi apua. Toki kiva päästä juttelemaan, mutta tuntuu että psykoterapeutti puhuu suurimman osan ajasta omiaan ja mä kuuntelen.
Mulla vielä lääkitys vähän hakusessa kun muutaman kerran jouduttu vaihtamaan.. Mikä lääke sulla on?
Mä oon kanssa vaan kotona nyt ja ihan samanlaiset ajatukset tuosta yksin olosta. Pahimmat paniikkikohtaukset tulee aina kun mieheni ei ole kotona. Kauppaan en pysty menemään yksin. Enkä vastaamaan puhelimeen vaikka äiti soittaisi jos en tiedä mitä asiaa on.
Mutta juu tsempit sulle! :) kerrankin voi aika varmasti sanoa, että tiedän miltä susta tuntuu.. :D
[/quote]

Kuulosti kyllä todella samalta! Puhelinsoitoista tuli mieleen, että en pysty itse soittamaan minkäänlaisia virallisia puheluita.

Lääkitystä minullakin vaihdeltiin muutamaan otteeseen ja todettiin, että SSRI-lääkkeet eivät sovi. Itse ehdotin lääkärille Aurorixia (MAO-estäjä) vähäisten sivuoireiden vuoksi ja onkin toiminut todella hyvin. Nyt vain tuntuu toleranssi kasvaneen, mutta voi sekin johtua vain elämäntilanteesta.

Tsempit myös sinne!

Vierailija
22/24 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:00"]Onko sulla lapsia?
[/quote]

Ei ole. Toivottavasti kuitenkin joskus :)

Vierailija
24/24 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen mielenterveysongelmainen, kuitenkin vanhempi teitä. :) mulla mies ja lapsia. Lapset saatu ennen sairastumista. Oon ollut pari kertaa osastolla. Paniikkihäiriö, sos.tilojen pelko, varmaan estynyt ja kait epäluuloinenkin. Psykoottinen masennus virallinen diagnoosi. Tällä hetkellä en hoidossa. Ei vaan ehkä synkannut uuden hoitotahon kanssa. Vaikea myös työssäkäymisen ohella keritä käymään vielä juttelemassa psyk.hoitajalle. Olen siis töissä. Sairaslomilla olen ollut. Tsemppiä teille!