Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Keventäjistä?

Vierailija
04.09.2006 |

Olen ajatellut liittyä ja nyt kiinnostaa onko kaloreiden lasku ja muu hankalaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keventäjissä merkitään kaikki ruoka, mitä on syönyt. Aluksi on aika hankalaa, mutta erittäin helppoa, kun tottuu ja oppii.

Voin kyllä suositella. Tämä on paljon halvempi ja jotenkin asiallisempi kuin painonvartijat.

Mutta tässäkään ei laihdu, jollei ITSE vähennä syömisiään!

Vierailija
2/3 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaehdotukset oli aika " outoja" eli kaukana mun normaaleista ruuista. Siksi palasin painonvartijoihin takaisin, helpompi laskee pisteitä ja parempi pysyä kurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut keventäjissä nyt kaksi viikkoa ja 4 kiloa on lähtenyt! En ole edes " ylipainoinen" , normaalin painoindeksin ylärajalla ja silti lähtee näin rivakasti.

Keventäjät on helppo keino laihduttaa. On totta, että omalla kontrollilla pääsisi samoihin tuloksiin, sama pätee painonvartioihin, mutta miksi sitten on niin paljon ylipainoisia ihmisiä. Siksi, että on helpompaa tiputtaa ohjeiden mukaan ja jossain jengissä. Yksin repsahtaa helposti.

Keventäjät tarjoavat oman liikuntaohjelman sinun tarpeittesi mukaan räätälöitynä. Liikunnalla voit esim ostaa herkkuja.

Pallvelin tarjoaa sinulle viikon menun. Joka päivä on aamiainen, lounas, välipala ja päivällinen. Reseptit on tehnyt Kati Nappa ja pvat oikein herkullista ruokaa. Ihan tavallista safkaa, en oikein ymmärtänyt mitä joku tuossa aiemmin tarkoitti tuolla " omituisella ruoalla. Eilen esim aamulla syötiin kaurapuuroa hillolla, lounaaksi oli fetasalaatti, välipalana viiliä ja hedelmiä ja illalliseksi oli jauhelihakasvispataa.

Itse ei tarvitse mitää kaloreita laskea. Systeemi on helppo. Merkkaat vain syömäsi ruoat päiväkirjaan, joka laskee kalorit puolestasi (miten tämäkin oli jonkun mielestä hankalaa?).

Suosittelen! Itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi