Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikka molin sivuilla! Hakuaikaa

Vierailija
04.12.2014 |

piti olla jäljellä vielä runsaasti, joulukuun 21. päivään. Kun tänään hain ilmoitista molin sivulta, niin koko ilmoitusta ei enää ollutkaan...mitä ihmettä? Laitoin silti hakemuksen tuohon paikkaan, mutta ilmeisesti eivät sitten enää noteeraa hakemustani!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muutaman kerran käynyt samoin. Opin noista sen, että tarvii laittaa heti hakemus kun näkee.

Toisaalta olisi reilua pitää se hakuaika päällä niinkuin ilmoittaa.

Vierailija
2/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syksyn aikana hakenut mol:n sivuilta useampaa paikkaa ja ainakin kahdeksasta on tullut ilmoitus, että rekrytoimeksianto on peruttu kokonaan. Mitään paikkaa ei olekaan avoinna!

... tulee sellainen tunne, että kunhan kokeilevat tuleeko kilpailijoilta hakemuksia ja millä palkkatoiveella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kummallista, että hakemus oli vaan muutaman päivän molin sivuilla,kun alunperin hakuaikaa piti olla useita viikkoja. Miten mahtavat suhtautua hakemukseeni kun lähetin sen tänään kun huomasin ilmoituksen poistetun molista? Lukevatko hakemustani ollenkaan? Voi plääh tätä touhua!ap

Vierailija
4/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysivät varmaan jo henkilön työtehtävään.

Vierailija
5/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on suorittava tason työstä, joka sopii monelle, on voinut tulla heti sata hakemusta ekoina päivinä. Eivät halua pitää ilmoitusta enää esillä, jotta lopullinen luku ei olisi 500 ja hakijoiden joukosta kuitenkin joku hyvä jo löytyy.

Vierailija
6/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä kysyy neuvoja! Jospa soitan tuohon paikkaan huomenna ja kysyn ottivatko hakemukseni vielä vastaan, onko ok?

Vierailija
7/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 00:06"]

piti olla jäljellä vielä runsaasti, joulukuun 21. päivään. Kun tänään hain ilmoitista molin sivulta, niin koko ilmoitusta ei enää ollutkaan...mitä ihmettä? Laitoin silti hakemuksen tuohon paikkaan, mutta ilmeisesti eivät sitten enää noteeraa hakemustani!

[/quote]

jos sai jo tarpeeksi hakemuksia niin päättävät niistä.  

eihän ne etukäteen tiedä kauanko kestää että tulee hakemuksia tarpeeksi.  

Vierailija
8/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä palaa kertomaan! Kyllä todellakin kannatti tänään aamulla soittaa tuohon työpaikkaan. Sain varmuuden, että hakemukseni huomioidaan haussa! Olivat joutuneet poistamaan aikaisemmin kuin alunperin piti tuon ilmoituksen molin sivuilta, koska muutamassa päivässä hakemuksia oli tullut jo 260! Kyseessä toimistotyö. Aina siis kannattaa hakea ja soitella vielä perään, jos vastaava tilanne kuin tämä mun.

Vierailija
9/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 08:54"]

Ap vielä palaa kertomaan! Kyllä todellakin kannatti tänään aamulla soittaa tuohon työpaikkaan. Sain varmuuden, että hakemukseni huomioidaan haussa! Olivat joutuneet poistamaan aikaisemmin kuin alunperin piti tuon ilmoituksen molin sivuilta, koska muutamassa päivässä hakemuksia oli tullut jo 260! Kyseessä toimistotyö. Aina siis kannattaa hakea ja soitella vielä perään, jos vastaava tilanne kuin tämä mun.

[/quote]

Juu, mutta jos hakijoita on 260 ja paikkoja 1 niin en nyt vielä siellä tuulettaisi... :D

Vierailija
10/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmat hukkuu noihin yhteydenottoihin. Paras on yleensä nopein. 

Vierailija
11/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika on kyllä järkyttävää. Perustoimistohommaan parissa päivässä miltei 300 hakemusta. Saa olla todella iloinen, että on mukava työpaikka. 

Vierailija
12/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha on haaveilla mollissa ilmoitetusta työpaikasta jos ala on sellainen missä 300-600 muuta hakijaa. 

Vierailija
13/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns asiantuntijahommiinkin tulee helposti 50-100 hakemusta joillain aloilla. Muutaman kerran olen myös nähnyt sen, että piti olla esim. 3vk hakuaikaa mutta ilmoitus katoaa viikon päästä. Yhteen lähetin siitä huolimatta hakemukseni, kun se ilmoitus oli kadonnut ilmeisesti vasta edellisenä päivänä ja olin sen hakemuksen jo kirjoittanut :) Muihin olen oppinut lähettäään heti kun paikan näen. 

Pari kertaa on kerrotty, että muuttivat mielensä ja hakivatkin jotain muuta kuin mitä siinä ilmoituksessa olivat hakeneen, yksi taas ei hakenutkaan ketään.