Näin tänään köyhällä sokoksen pussin
Joko sosiaalitoimisto on jakanut lahjakortit s-ryhmän liikkeisiin tänä jouluna? Entä oletko jossain kaupassa jonottaessa törmännyt ilmaiskuponkia käyttävään työttömään? Mitä hän osti?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:45"] Tiedän että kyseinen naapuri on köyhä, hän on yh-äiti. [/quote] Hyi olkoon, asutko sä jossain köyhäläisnaapurustossa? Miten nyt silleen? [/quote] hän on varmaan perinyt tuon kämpän tuosta naapurista , entinen kuolinpesä. Tuskin on remonttia kuitenkaan tehnyt ja eiköhän huonekalutkin ole vielä samat kun vainajalla.
[/quote]
Oisko perinyt pussinkin samalla kun kämpän, se selittäisi miten yh kulkee ylpeänä ympäriinsä sen näköisenä kuin olisi käynyt Sokoksella eli maalaisten Stockmannilla.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:08"]
Olen itse lastentarhanopettaja :)
[/quote]
No hyi saatana. Semmonen juoruileva ämmä joka saa kiksit siitä kun pääsee näpäyttämään lasten vanhempia kun villasukat unohtui taas jälleen kerran? Semmosiahan te ootte.
Minua jännittää mitä hänen ostospussissaan mahtoi olla, en vielä ole käynyt kuuntelemassa kuitenkaan oven takana, mutta vastahan se puhelinmaratoni kiihtyy mitä lähempänä aamua ollaan.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:08"]
[/quote]
No sinähän se varmasti rikas sitten oletkin. :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:45"] Tiedän että kyseinen naapuri on köyhä, hän on yh-äiti. [/quote] Hyi olkoon, asutko sä jossain köyhäläisnaapurustossa? Miten nyt silleen? [/quote] hän on varmaan perinyt tuon kämpän tuosta naapurista , entinen kuolinpesä. Tuskin on remonttia kuitenkaan tehnyt ja eiköhän huonekalutkin ole vielä samat kun vainajalla.
[/quote]
Oisko perinyt pussinkin samalla kun kämpän, se selittäisi miten yh kulkee ylpeänä ympäriinsä sen näköisenä kuin olisi käynyt Sokoksella eli maalaisten Stockmannilla.
[/quote] todennäköisesti pussi olisi perintökalleus muuten, mutta ajattelin kun nyt on poikkeuskuukausi vuodesta.. Sosiaalitoimisto jakaa ilmaiskuponkeja, että jos on pussin ja sisällön humputellut menemään. Käviköhän vielä oikeen pressossa kahvilla ja juustokakulla.
Idiootti..niin idiootti! Voiko ap:n kaltaisia ylimielisiä paskoja olla olemassakaan!!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:08"]
[/quote]
[/quote] käyn töissä harrastuksena, mun mies on suomenruotsalainen ja iskä on rikas.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:45"]
Tiedän että kyseinen naapuri on köyhä, hän on yh-äiti.
[/quote]
Hyi olkoon, asutko sä jossain köyhäläisnaapurustossa? Miten nyt silleen?
[/quote] hän on varmaan perinyt tuon kämpän tuosta naapurista , entinen kuolinpesä. Tuskin on remonttia kuitenkaan tehnyt ja eiköhän huonekalutkin ole vielä samat kun vainajalla.
[/quote]
Eihän hän sitten köyhä ole enää vitun urpo. Jos on kerran kämpän perinyt ja sen omistaa.
Osa yh äideistä myy itteään, eli bilettää. Ne ei oo köyhii.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:45"]
Tiedän että kyseinen naapuri on köyhä, hän on yh-äiti.
[/quote]
Hyi olkoon, asutko sä jossain köyhäläisnaapurustossa? Miten nyt silleen?
[/quote] hän on varmaan perinyt tuon kämpän tuosta naapurista , entinen kuolinpesä. Tuskin on remonttia kuitenkaan tehnyt ja eiköhän huonekalutkin ole vielä samat kun vainajalla.
[/quote]
Eihän hän sitten köyhä ole enää vitun urpo. Jos on kerran kämpän perinyt ja sen omistaa.
[/quote] ei tuo ole minkään arvoinen hänen asuntonsa ilman remonttia, vanha muori siitä kuoli ja tämä asuu siinä nyt. Yhä samat verhotkin on ikkunassa , ei ole rahaa sisustaa edes.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:08"]Olen itse lastentarhanopettaja :)
[/quote]
Yölläkö ne lapset siellä on? Tuskin normaaliin aikaan jos oot ehtiny kytätä naapurin päivänkin... Ja tota, sun palkalla en alkais paljon leijumaan.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:08"]
[/quote]
[/quote] käyn töissä harrastuksena, mun mies on suomenruotsalainen ja iskä on rikas.
[/quote]
Hohhoijaa. Vaikka joku uskois niin et SINÄ sillo rikas ole. Mutta menehän nyt lapsi nukkumaan, vaikka sinne iskän viereen niin ei möröt pelota.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:08"]Olen itse lastentarhanopettaja :)
[/quote]
Yölläkö ne lapset siellä on? Tuskin normaaliin aikaan jos oot ehtiny kytätä naapurin päivänkin... Ja tota, sun palkalla en alkais paljon leijumaan.
[/quote] ei minun tae itse töitä tehdä palkan takia kun on rikas mies ja isä (perinnöt tulossa kahdelta taholta) ja tämän yh:n työttömän lapset on päiväkodissa 7.30-16.00
Ainiin hän on vielä lihava :( lapset silti tosi laihoja.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:08"]Olen itse lastentarhanopettaja :) [/quote] Yölläkö ne lapset siellä on? Tuskin normaaliin aikaan jos oot ehtiny kytätä naapurin päivänkin... Ja tota, sun palkalla en alkais paljon leijumaan. [/quote] ei minun tae itse töitä tehdä palkan takia kun on rikas mies ja isä (perinnöt tulossa kahdelta taholta) ja tämän yh:n työttömän lapset on päiväkodissa 7.30-16.00
[/quote]
Outoa, että rikas (?) mies on haksahtanut noin tyhmään vaimoon.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:45"]Tiedän että kyseinen naapuri on köyhä, hän on yh-äiti.
[/quote] ai, onko niin koyha, ettei oo vara ostaa sokoksen muovikassia? maksaa varmaan 15-20senttia