onko tämä mies ihastunut minuun?
mistä sen voi tietää. Itse tunnen, että hetket hänen kanssaan on voimakkaasti latautuneita. En meinaa saada mitään järkevää suustani ulos, mutta sitten kun katseet kohtaa se on menoa. Hymyä välillämme riittää ja sitä tuiketta silmissä. Mutta olisiko mies vain ystävällinen? Mistä sen teitää? Silloin kun kohdataan muiden ihmisten seurassa, mies katsoo minua jotenkin surullisen haikeasti.
Mies on luonteeltaan aika ujo ja hiljainen, mutta pienemmissä porukoissa avautuu.
Mitä tämä on? Olen aivan sekaisin. En kestä enää!
Kommentit (47)
En ole täällä aiemmin kirjoittanut, mutta en myöskään ymmärrä mikä tässä oli vaikeaa. Tilanne näyttää siltä, että ap on ihastunut tai ainakin kiinnostunut itseään selvästi vanhemmasta miehestä.
Minä taas vanhempana miehenä en hevillä uskoisi, että voisi tällainen tilanne tulla vastaan (liian hyvää ollakseen totta). Salaiset haaveet ei kuulu normiarkeen. Silloin minun käyttäytymiseni olisi hyvinkin epävarmaa, enkä uskaltaisi osoittaa mitään kovin räikeitä kiinnostuksen merkkejä. Huomaamattaan varmaan tulee näytettyä se että toinen ei ole ihan yhdentekevä.
Onhan niitä toki sellaisiakin miehiä, jotka juoksevat nuorten tyttöjen perässä kuola suupielistä valuen.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:48"]
ok, jos annan lahjan niin mitä sitten tapahtuu?
[/quote]
Jos oletetaan, että mies silloin tajuaa, että säkin olet kiinnostunut niin jos hän on hänen kuvittelisi pyytävän sinua kahville tms.
Jos hän taas on jo tietoinen että olet ihastunut lahja ei oikeastaan muuta mitään. (Jokin estää, joko ei toivo mitään tai sitten ei voi edetä koska vaimo tms.)
Jos hän taas ei lahjastakaan tajua, että olet kiinnostunut niin ei myöskään muuttane tilannetta, kun ei vaan hoksaa, että voisi edetä :)
Eli about 1/3 mahdollisuus, että asia nytkähtää eteenpäin, olettaen, että hän toivoo muuta kuin sitä mitä teillä nyt jo on.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:54"]
En ole täällä aiemmin kirjoittanut, mutta en myöskään ymmärrä mikä tässä oli vaikeaa. Tilanne näyttää siltä, että ap on ihastunut tai ainakin kiinnostunut itseään selvästi vanhemmasta miehestä.
Minä taas vanhempana miehenä en hevillä uskoisi, että voisi tällainen tilanne tulla vastaan (liian hyvää ollakseen totta). Salaiset haaveet ei kuulu normiarkeen. Silloin minun käyttäytymiseni olisi hyvinkin epävarmaa, enkä uskaltaisi osoittaa mitään kovin räikeitä kiinnostuksen merkkejä. Huomaamattaan varmaan tulee näytettyä se että toinen ei ole ihan yhdentekevä.
Onhan niitä toki sellaisiakin miehiä, jotka juoksevat nuorten tyttöjen perässä kuola suupielistä valuen.
[/quote]
Jaa. Minusta taas on tuntunut, että vanhemmat miehet eivät enää niin mieti, he tekevät ja menevät. Tai sitten mun otsassa luki "sovin isäni ikäisille miehille, ota minut vaan!" koska siis aivan vakavastiotettavia kumppaniehdokkaita oli nimenomaan itseäni vanhemmissa miehissä (ei seksiseuraa vailla olevia.)
Niin, 45 jatkaa vielä. Nuoret miehet eivät tulleet iskemään minua, koska seksi oli minusta ällöä ja sen varmaan näki kauas, mutta vanhemmat miehet kyllä tulivat eikä heitä se mun seksiasia haitannut, vaikka sitäkin halusivat. Hyvä että joku sentään tuli.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:54"]
[/quote]
Jaa. Minusta taas on tuntunut, että vanhemmat miehet eivät enää niin mieti, he tekevät ja menevät. Tai sitten mun otsassa luki "sovin isäni ikäisille miehille, ota minut vaan!" koska siis aivan vakavastiotettavia kumppaniehdokkaita oli nimenomaan itseäni vanhemmissa miehissä (ei seksiseuraa vailla olevia.)
[/quote]
No ehkä en ole sit tarpeeksi vanha (kypsä) henkisesti.
Tai sit osaan ajatella pidemmälle kuin miehet yleensä. Pystyn kuvittelemaan tilanteen KUN minut jätetään kuin vanha loppuunkäytetty rukkanen. Ja TIEDÄN miltä se tuntuu kun hajoaa palasiksi ja joutuu niistä sirpaleista ehkä vuosikausiakin kokoamaan itseään.
ok, jos annan lahjan niin mitä sitten tapahtuu?