onko tämä mies ihastunut minuun?
mistä sen voi tietää. Itse tunnen, että hetket hänen kanssaan on voimakkaasti latautuneita. En meinaa saada mitään järkevää suustani ulos, mutta sitten kun katseet kohtaa se on menoa. Hymyä välillämme riittää ja sitä tuiketta silmissä. Mutta olisiko mies vain ystävällinen? Mistä sen teitää? Silloin kun kohdataan muiden ihmisten seurassa, mies katsoo minua jotenkin surullisen haikeasti.
Mies on luonteeltaan aika ujo ja hiljainen, mutta pienemmissä porukoissa avautuu.
Mitä tämä on? Olen aivan sekaisin. En kestä enää!
Kommentit (47)
Siis kun mä olin parikymppinen niin suostumalla itseäni vanhemman miehen seuraan olisin löytänyt kumppanin heti. Eli mitä nää ikäeroihmettelyt oikein meinaa...?
siis vanhempi mies ei voi kiinnostua nuoremmasta naisesta? what?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:15"]
Tuo reilun puoleinen ikäero voi olla syy siihen, ettei kehtaa ns. kuvitella liikoja.
[/quote]
mitä tarkoitat?
[/quote]
Juuri sitä, mitä kirjoitin. Liian hyvää ollakseen totta, kyllähän ihmiset enimmäkseen hakevat muutaman vuoden ikäerolla olevia kumppaneita.
[/quote]
Siis miten niin liian hyvää ollakseen totta? Ehkä sen miehen näkökulmasta olisikin, mutta miksi naisen? Mä olisin ainakin halunnut ikäiseni miehen, mutta olen niin hankala persoona ja itse-epävarma miesten suhteen, että haaveeksi jäi.
20
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:21"]
No eikö tässä tilanteessa ole todennäköisempää, että mies on ihastunut. Ei ku ai niin miehet ei ikinä halua itseään nuorempaa!
t. 21 vuotta itseäni vanhemman miehen avovaimo, kaksi yhteistä lasta :)
[/quote]
Todennäköisempää? Ai siitä päätellen, että mies on 50 ja ap 34? Ding dong vaan sullekin...
[/quote]
Niin? Siis meinaat, että 50-vuotias mies haluaa mieluummin about 50-vuotiaan naisen Kuin 34-vuotiaan? Mikä se juttu sitten on, että miehet vaihtaa nuorempaan tai vaikka eivät vaihda vaan avioituvat ekaa kertaa, niin eivät tykkää jos nainen on nuorempi?
20
Siis miehet tykkäävät jos on nuorempi ^
20
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:24"]
Tuo reilun puoleinen ikäero voi olla syy siihen, ettei kehtaa ns. kuvitella liikoja.
[/quote]
mitä tarkoitat?
[/quote]
Juuri sitä, mitä kirjoitin. Liian hyvää ollakseen totta, kyllähän ihmiset enimmäkseen hakevat muutaman vuoden ikäerolla olevia kumppaneita.
[/quote]
Siis miten niin liian hyvää ollakseen totta? Ehkä sen miehen näkökulmasta olisikin, mutta miksi naisen?
[/quote]
Niin, nimenomaan miehen näkökulmasta. En minä miehenä ainakaan usko, että 15v nuoremmat kävisivät kuumana minusta.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:24"]
[/quote]
mitä tarkoitat?
[/quote]
[/quote]
Siis miten niin liian hyvää ollakseen totta? Ehkä sen miehen näkökulmasta olisikin, mutta miksi naisen?
[/quote]
Niin, nimenomaan miehen näkökulmasta. En minä miehenä ainakaan usko, että 15v nuoremmat kävisivät kuumana minusta.
[/quote]
Joo, no oliko ap tässä se mies?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:15"]
[/quote]
mitä tarkoitat?
[/quote]
Mikä tässä nyt on niin vaikeeta ymmärtää :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:15"] Tuo reilun puoleinen ikäero voi olla syy siihen, ettei kehtaa ns. kuvitella liikoja. [/quote] mitä tarkoitat? [/quote] Mikä tässä nyt on niin vaikeeta ymmärtää :D
[/quote]
Aika surkeesti kannustettu, jos se sellaiseksi oli tarkoitettu.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:31"]
Joo, no oliko ap tässä se mies?
[/quote]
No ei, mutta kun kysymys ilmeisesti on, että miksi se mies vielä empii.
Kysymys kylläkin oli millä mielellä mies on liikkeellä. Ainakin minusta.
No johan on vaikeaa. Miten mä voisin näyttää miehelle selkeitä ihastuksen merkkejä että hän uskaltaisi mahdollisesti ottaa ensi askeleen? Tai siis olisiko olemassa joku keino millä voisin kertoa ihastuksestani? siis ei sanallisesti vaan käyttäytymisen kautta. Siis. Haluaisin näyttää miehelle vihreää valoa ilman sanoja :D
Anna hänelle jotain. Puhelinnumerosi, pieni postikortti, pieni joululahja, jotain, mikä nyt teidän tuttavuusasteellanne tuntuu sopivalta. Tai anna jotenkin ymmärtää, että sinulla on aikaa ja halua viettää hänen kanssaan enemmänkin aikaa, mennä vaikka yhdessä johonkin tapahtumaan tms. Sellaista voit vaikka ehdottaakin, tai ainakin kysyä että "oletko käynyt katsomassa sen..." ja jos hän ei ole, niin ilmaista että sinäkään et ole ja että olisi mukava käydä. Jos hänellä on yhtään hoksottimia ja tunteita pelissä niin luulisi hänen tarttuvan tilaisuuteen. Ja tosiaan voi kyllä olla että hän kaipaa rohkaisua, koska on sen verran paljon sinua vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:40"]
No johan on vaikeaa. Miten mä voisin näyttää miehelle selkeitä ihastuksen merkkejä että hän uskaltaisi mahdollisesti ottaa ensi askeleen? Tai siis olisiko olemassa joku keino millä voisin kertoa ihastuksestani? siis ei sanallisesti vaan käyttäytymisen kautta. Siis. Haluaisin näyttää miehelle vihreää valoa ilman sanoja :D
[/quote]
Mikset voi kysyä häntä kahville tai kävelylle tai jotain? Onkohan se mies varmasti vapaa? Vai jotenkin oikeasti ujo? Onko se seurustellut aiemmin tai voiko sillä olla perhe? Koska miehet ovat toisaalta mun kokemuksen mukaan näissä ikäeroasetelmissa aika suorasukaisiakin, jos haluavat oikeasti jotain ja voivat sen myös toteuttaa, eli ei ole pelkkä haave esim. perhekuvioiden takia.
Mutta on sitä aina kaikenlaisia esteitäkin, en heittäisi kirvestä kaivoonkaan ihan vähästä jos olen ihastunut. En osaa auttaa sanattomassa viestinnässä, koska parastahan olisi, jos mies olisi jo tajunnut sen, eikö? Ehkä hän onkin?
No eikö tässä tilanteessa ole todennäköisempää, että mies on ihastunut. Ei ku ai niin miehet ei ikinä halua itseään nuorempaa!
t. 21 vuotta itseäni vanhemman miehen avovaimo, kaksi yhteistä lasta :)
[/quote]
Todennäköisempää? Ai siitä päätellen, että mies on 50 ja ap 34? Ding dong vaan sullekin...