Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten joku nainen voi kehdata ostaa vessapaperia kaupasta?

Vierailija
03.12.2014 |

Ihan helvetin noloa ja epänaisellista kävellä vessapaperi korissa XDDd

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset sitä vessapaperia tarvitaan vielä enemmän kuin miehet. Kyllä minä myös tuheroni pyyhin pisun jälkeen. Miehethän usein tunnetusti "ravistelevat", joka taas ei meiltä synnyttäjiltä onnistu.

Vierailija
22/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään ostaa jättimäisen säästöpakkauksen sittarista kerralla. Sen kyllä sitten kaikki ainakin näkee! Ei kyllä oo koskaan nolottanu. Teininä siteiden osto oli ihan hirrrveen noloa. Miksiköhän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä ostaa vessapaperia. En ujostele yhtään, jokainenhan paskoo. 

Vierailija
24/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää ilman vessapaperiakin, onhan nykyään käsisuihkut. 

Vierailija
25/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites terveyssiteet/tampoonit? Tai dödö ja suihkugeeli? Eikö nolota, että joku saa tietää että kerran kuussa vuodat limaista verta ja haiset paskalle sekä hikoilet jos et käytä saippuaa ja deodoranttia?

Ajattelin noin, kun olin yläasteella. Jossain vaiheessa heräsin onneksi todellisuuteen. Olet ilmeisesti sinäkin aika nuori?

Vierailija
26/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vessapaperini silloin kun kaupassa ei ole paljon porukkaa. 

Vierailija
27/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ei nolottais, jos paperi ois ruskeata Bruno wcpaperia. Jotenkin se ajatus ruskeasta raidasta valkoisella paperilla kauhistuttaa. Itse pyyhin kasvopaperilla. Poskihan se on persposkikin.

Vierailija
28/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi ei ole mitään verrattuna HK:n lenkkiin! Se se vasta nolottaakin ostaa. Ranskanperunatkin himottaisivat maukkaan uunilenkin kaverina viikonloppuna mutta ne pitää ostaa aina ennakkoon. Liian paha yhdistelmä muuten; varsinkin lähikaupassa, josta muutoin ostaa arkena lähinnä Nutrilettiä ja salaattia.

Vierailija
29/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua mä just luin?

Vierailija
30/30 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisena olen hoitanut asian niin, että eräässä kaupassa esiinnyn aina sormus nimettömässä. Olen rupatteluväleissä myyjien kanssa ja kertoilen kassalla kovaan ääneen "Mikon" edesottamuksista. Muka hänelle ostan wc-paperia, hk:n sinistä ja muuta noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän