Lidlissä lumppu yritti iskeä mieheni
On se kumma, kun ei vaimo ole mukana niin heti on joku amatsoni lirputtelemassa!! Kuulemma hyllyjen väleistä hymyilly ja kyttäilly. Ja irtoleipäkaapeilla lirputellu ja lärpytelly. Stana!
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:36"]
Tuntuu saavan kalju, pitkä ja kireä kroppainen mies naisten pöksyt märäksi... Tavallaan melko herkullinen ajatus että muillekin kelpais mutta eivät saa :) Ja eivät tiedä mistä minä saan nautiskella...
[/quote]
Tuntuu olevan jollain vähän ruuvit löyhällä ja lääkkeet ottamatta... hoh hoijaa. Ja by the way: ei kuule paljon kaljut nappaa. Aika monia ei nappaa.
[/quote]
Sä olet vaan kade, kun kaljut lihaskimput eivät noteeraa sua. Joudut tyytymään naismaisiin miehiin ja et ikinä opi mikä ero on rakastella miehen kanssa pojan sijaan...
Ei sen ole tarvis mihinkään lähteä :)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:10"]
Ei kyl se ukko tuli takas ja ite kerto tapahtumat
[/quote]
Hyvin on koulutettu, ei se varmaan kenenkään matkaan lähtisi, kun vieraan naisen hymyäkään ei uskalla jättää raportoimatta kotona.
[/quote]
Muuten ok, mutta sanamuoto "uskalla" on väärä. Kerroin, kun sitten tiedät miten käy, jos en jatkossa saa näin hyvää "palvelua". Voisit myös harkita sitä kakkosta, ainoa asia mitä en ole vielä saanut kokeilla. Ja ihan vaan kokeilla, ykkönen ois jatkossakin ykkönen. ;)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:57"]
Tuntuu saavan kalju, pitkä ja kireä kroppainen mies naisten pöksyt märäksi... Tavallaan melko herkullinen ajatus että muillekin kelpais mutta eivät saa :) Ja eivät tiedä mistä minä saan nautiskella...
[/quote]
Tuntuu olevan jollain vähän ruuvit löyhällä ja lääkkeet ottamatta... hoh hoijaa. Ja by the way: ei kuule paljon kaljut nappaa. Aika monia ei nappaa.
[/quote]
Sä olet vaan kade, kun kaljut lihaskimput eivät noteeraa sua. Joudut tyytymään naismaisiin miehiin ja et ikinä opi mikä ero on rakastella miehen kanssa pojan sijaan...
[/quote]
Ai, tää olikin trolli.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:12"]On vaan toi mun kalju sellanen vilkkusilmä ja kropaltaan vielä monen naisen märkä päiväuni , että sen puoleen en ihmettele.
[/quote]
yök...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai, tää olikin trolli.
[/quote]
Sä olet vaan hidas. Täällä kirjoittaa ap ja ap:n mies sekä varmaan joitain onnettomia, jotka ei ole koskaan kaljun miehen kanssa sängyssä olleet. ;)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kalju lihaskimppu=vähä-älyinen steroidihirviö
thanks but no thanks! Älykäks ja empaattinen mies, kiitos. Kroppa saa olla tavallinen, ei mitään hulkkia :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:42"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:36"] Tuntuu saavan kalju, pitkä ja kireä kroppainen mies naisten pöksyt märäksi... Tavallaan melko herkullinen ajatus että muillekin kelpais mutta eivät saa :) Ja eivät tiedä mistä minä saan nautiskella... [/quote] Tuntuu olevan jollain vähän ruuvit löyhällä ja lääkkeet ottamatta... hoh hoijaa. Ja by the way: ei kuule paljon kaljut nappaa. Aika monia ei nappaa. [/quote] Sä olet vaan kade, kun kaljut lihaskimput eivät noteeraa sua. Joudut tyytymään naismaisiin miehiin ja et ikinä opi mikä ero on rakastella miehen kanssa pojan sijaan... [/quote] Kalju lihaskimppu=vähä-älyinen steroidihirviö thanks but no thanks! Älykäks ja empaattinen mies, kiitos. Kroppa saa olla tavallinen, ei mitään hulkkia :D
[/quote]
Samaa mieltä silleen, että se "älykäs ja empaattinen" sopii lastesi kasvattajaksi ja elättäjäksi, mutta siittämiseen ja villiin seksiin kroppasi huutaa kerran kuussa kaljua Hulkkia. Biologialle et voi sinäkään mitään, viimeistään orgasmin aikaan näet mielessäsi kaljun miehen puskevan sisään hurjasti ryskien... ;)
Miten vittu Pohjanmaa tähän liittyy? Sieltähän ne ihmiset tulee, muualla ollaankin tuollaisia luolaihmisiä
Hae apua mustasukkaisuuteen.
Mä kait härnäisin vaan mun miestäni jos se kertois vastaavia juttuja.Meillä onneksi riittää huumoria joka lähtöön.
tai sitten mies aktiivisesti lirkutteli ja yritti iskeä, kunnes huomasi jonkun yhteisen tuttunne huomanneen tilanteen. Ja tilanne kääntyi "en minä mitään, se nainen yritti iskeä" selitykseksi, koska mies pelkää sen yhteisen tuttunne kertovan miehen käytöksestä..
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:10"]
Mitään ei saisi kertoa kotiin tultua, heti ollaan asioita av:lle levittämässä! :D
[/quote]
Joo kantsii pitää vaan turpa kiinni ja sitte vaimo ihmettelee miksei mies puhu :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:49"]
tai sitten mies aktiivisesti lirkutteli ja yritti iskeä, kunnes huomasi jonkun yhteisen tuttunne huomanneen tilanteen. Ja tilanne kääntyi "en minä mitään, se nainen yritti iskeä" selitykseksi, koska mies pelkää sen yhteisen tuttunne kertovan miehen käytöksestä..
[/quote]
Kuules babe, jos olisin halunnut iskeä, niin olisin iskenyt myös sen "tapauksen nähneen tutun". Voin myös paljastaa, että vaimoni laittoi tämän avauksen tänne ihan vain heittona ja pillu sillä oli märkä, kun kerroin sille miten vieraat naiset kinuavat armotonta meisseliäni kaupoissa. Myös sinä tekisit niin, kun veivaisin tämän jöötin ulos boksereistani. Kalju Hulk, vähän kuulemma tyhmä, mutta muna parasta A-luokkaa. ;)
Miks mies mainitsi ja miten niin lumppu? Onko imartelevaa että lumppu ahdistelee? Lumpusta nyt luulis viimeseks mustasukkasksi kenenkään tulevan.
ja mitä sitten...jos oli fiksu nainen niin ole imarreltu...mies kiinnostaa muitakin.
sut on varmaan helppo saada nustasukkaiseks?
voiski tolle nauraa?
Vai oliks tää vitsi?
täällä näyttää olevan aika monta aloitusta paremman puutteessa.
Olin tänää lidlissä muijan kanssa.
T. Kalju
Miks tää ketju on kyllästetty limaisilla seksiviesteillä? Mua oikeesti ällöttää :D
Liittyyks tää? :D
Nnaam, kalju mies ♡