Lidlissä lumppu yritti iskeä mieheni
On se kumma, kun ei vaimo ole mukana niin heti on joku amatsoni lirputtelemassa!! Kuulemma hyllyjen väleistä hymyilly ja kyttäilly. Ja irtoleipäkaapeilla lirputellu ja lärpytelly. Stana!
Kommentit (59)
Tosta päätellen ruokakaupassa asioivat naiset on keskimäärin aika horoja. :D
Ei paljon paina, onko sillä miehellä emäntä, tai painaa siinä mielessä, että se mies kiinnostaa tasan niin kauan, kun sillä on jossain se oma emäntä ja kun se on saavuttamaton.
Lumppu, itseasiassa siellä Lidlissä ne käyvät täällä päin, ne hyvätuloisimmat :) Ihan oikeassa kaupassa päivystät!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:23"]
Mä tunnen sun miehes ap.käytiinpä vielä kahvilla ja vaihettiin numeroita, voin mä sen salarakkaaks alkaa, todella sexy mies. Terv.se lumppu sieltä lidlistä.
[/quote]
Ihan hauska tarina, muttei tosi. Ap, siis mun vaimo, antaa mulle nykyään ihan hyvin, mutta vielä hänellä on totuttelemista ennenkuin voin siedätyshoito saavuttaa kliimaksinsa. ;)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:23"]
Mä tunnen sun miehes ap.käytiinpä vielä kahvilla ja vaihettiin numeroita, voin mä sen salarakkaaks alkaa, todella sexy mies. Terv.se lumppu sieltä lidlistä.
[/quote]
Ihan hauska tarina, muttei tosi. Ap, siis mun vaimo, antaa mulle nykyään ihan hyvin, mutta vielä hänellä on totuttelemista ennenkuin voin siedätyshoito saavuttaa kliimaksinsa. ;)
[/quote]
Hups, sen siitä saa, kun muuttaa lausetta kesken kaiken, jäi sana "voin" tuohon, vaikkei kysessä ole voin siedätyshoito... :D
No voi herranjumala tekeekö se ihmisestä lumpun jos hymyilee? :D ymmärtäisin, jos jotain olisi tapahtunut enemmän ja miehesi olisi tehnyt selväksi olevansa varattu ja nainen olisi silti jatkanut..
Olisit iloinen, että muutkin ajattelevat miehesi olevan komea :)
Ei sun kultas sit kaikkea maininnu, mitä muuta siellä kauppareissulla tapahtu.
Tuntuu saavan kalju, pitkä ja kireä kroppainen mies naisten pöksyt märäksi... Tavallaan melko herkullinen ajatus että muillekin kelpais mutta eivät saa :) Ja eivät tiedä mistä minä saan nautiskella...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:36"]
Tuntuu saavan kalju, pitkä ja kireä kroppainen mies naisten pöksyt märäksi... Tavallaan melko herkullinen ajatus että muillekin kelpais mutta eivät saa :) Ja eivät tiedä mistä minä saan nautiskella...
[/quote]
Tuntuu olevan jollain vähän ruuvit löyhällä ja lääkkeet ottamatta... hoh hoijaa. Ja by the way: ei kuule paljon kaljut nappaa. Aika monia ei nappaa.
Itsekin harrastan vietonta flirttiä ja tiedätkö mitä - ne varatutkin miehet lähtee siihen yllättävän usein mukaan ;)
Ja minä kun hymyilen jopa Lidl:n edessä päivystävälle kerjäläisellekin :-)
Just tuollainen wt-meininki sopiikin tosi hyvin Lidliin.
Yksinäinen, söpö mies -> flirt away. Ei se ota jos ei annakaan. Mistä se nainen olisi voinut tietää miehen siviilisäädyn? Mitä se sinulta on pois, jos miehen päivää piristetään positiivisella huomiolla? Jos luotat mieheesi, ei mitään ongelmaa pitäisi olla.
Ei flirttailu ole iskuyritys. Ei se ole muuta kuin kevyttä, kivaa leikkiä. En tule jatkossakaan lähtemään siitä, että joka ikinen kiinnostava mies, joka kävelee vastaan on kuitenkin varattu enkä minä muka saisi hymyillä hänelle.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:46"]
Just tuollainen wt-meininki sopiikin tosi hyvin Lidliin.
[/quote]
Sehän Lidl:ssä onkin hyvää. Nuoria myyjiä, kansainvälisiä ihmisiä ja vanhat ihmiset sekä persut käyttävät noita vanhempia kauppoja.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:10"]
Ei kyl se ukko tuli takas ja ite kerto tapahtumat
[/quote]
Hyvin on koulutettu, ei se varmaan kenenkään matkaan lähtisi, kun vieraan naisen hymyäkään ei uskalla jättää raportoimatta kotona.
Joo. Mä isken aina miehet Lidlistä, siellä kun käy ne hyvätuloisimmat. T. Lumppu.