Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni 40 v. täyttäneistä pitää itseään jo kuolleina?

Vierailija
08.10.2021 |

Onko täällä sellaisia hiljattain 40 v. täyttäneitä, jotka pitävät itseään jo käytännössä kuolleina.

Ns. elämä on enää kuoleman odottamista, ensin muiden ja sitten itsen.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän kohta puolin viisikymmentä ja voin sanoa, että mulle tuo 40 + on ollut uuden elämisen aikaa. Alkaa olla enemmän aikaa itselle. On aikaa kehittyä (opiskella) ihmisenä ja tehdä itselle mielenkiintoisia asioita.

Lapset ovat isoja, niiden kanssa vietetään seesteistä rinnakkaiseloa. Muutot omiin koteihin heillä mielessä, omat opiskelut, itsenäistyminen.

Mies komistuu silmissä ja hänen kanssaan on hyvä harrastaa taas uusia yhteisiä juttuja. Seksielämäkin on tullut takaisin, muutaman vaisumman vuoden jälkeen.

Ennen kaikkea nyt on rahaa tehdä asioita.

N49

Miksi lapsillasi olisi aikaa kehittyä (opiskella) ja tehdä itselle mielenkiintoisia asioita jo nyt, vai ovatko hekin jo 40v?

Lapsilla on aina aikaa. Kasvaisit säkin vähän.

Ai, luulin että puhuttiin aikuisista lapsista, kun ovat pois muuttamassa.

Vierailija
42/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla joo. Ihan salaa toivon että elo toisi vielä eteeni jonkun joka toisi elämään sisältöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ollut tässä. Lapsi on aikuinen ja muuttanut pois. Hänellä omat menot, harvoin nähdään. Asun yksin. Pari kaveria joita näen pari kk välein.

Tylsää ja yksinäistä. Käyn yksin harrastuksessa, leffassa, näyttelyissä. En kelpaa parisuhteeseen. Seksiä ollut joku 7v sitten viimeksi.

Vierailija
44/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAH. Onpa taas hassun hauska veijari liikkeellä. Vai , että kuollut =D omasta puolestani voin sanoa, että olen ihan yhtä hyvässä kunnossa , kun 20v sitten. Kiitos siitä, että olen liikkunut aina. Edellen hoikka, liikkuvuus todella hyvä ( pystyn siis kaikkeen , mihin nuorenakin ) Etpä sä sitä kysymättä tietäiskään, että olen lähempänä 50v . ku 40v. siinä puolessa välissä. 

Mitään vaivoja tai sairauksia ei ole. Mennäänkö heittää kärrynpyörä vai seisotaanko käsillä? 

Ikä on monesti vaan numeroita. En ikinä edes jaksa miettiä ikääni. Hämmästyn jopa itse , kun muistan minkä ikäinen olen.

Vierailija
45/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ollut joku 7v sitten viimeksi.

Mullakin.

N25

Vierailija
46/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttää 40 on kuolla.[/quotie]

Miksi? Et perustellut mitenkään.

Vierailija
47/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äliömäistä heittäytyä puolikuolleeksi 40-vuotiaana. Tulkaa pois somesta niin menee masennus pois. Itselläni alkoi uusi elämä 30-vuotiaana. Sitä ennen ehdin elää kaikessa rauhassa pitkitettyä lapsuutta. Nyt olen siirtynyt nuoreen aikuisuuteen. 20-vuotiaana oli ihan pikkupennun näköinen ja näytin ujolta hiireltä. Nyt olen paremman näköinen, kun kasvojen luut on kasvaneet.

Vierailija
48/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. 45v.

Vanhemmat kuolleet.

Kaikki tutut iäkkäitä, joten kuolemia tulevaisuudessa, eikä muuta. Oikeesti. Ei sitä kaikki tajua, kun elävät ns normielämää.

Vierailija
49/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen aloitus.

Jokainen kuolee joskus. Toiset nuorena, toiset satavuotiaina tai ylikin.

Eläkää jokainen elämänne päivä ihan rauhassa, kuolema tulee kun on tullakseen.

Vierailija
50/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAH. Onpa taas hassun hauska veijari liikkeellä. Vai , että kuollut =D omasta puolestani voin sanoa, että olen ihan yhtä hyvässä kunnossa , kun 20v sitten. Kiitos siitä, että olen liikkunut aina. Edellen hoikka, liikkuvuus todella hyvä ( pystyn siis kaikkeen , mihin nuorenakin ) Etpä sä sitä kysymättä tietäiskään, että olen lähempänä 50v . ku 40v. siinä puolessa välissä. 

Mitään vaivoja tai sairauksia ei ole. Mennäänkö heittää kärrynpyörä vai seisotaanko käsillä? 

Ikä on monesti vaan numeroita. En ikinä edes jaksa miettiä ikääni. Hämmästyn jopa itse , kun muistan minkä ikäinen olen.

Voi kuule kun ei ole mitään hauskaa.

Etkö ymmärrä että kaikki ihmiset eivät ole kuin sinä!!!

Vierailija
51/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen aloitus.

Jokainen kuolee joskus. Toiset nuorena, toiset satavuotiaina tai ylikin.

Eläkää jokainen elämänne päivä ihan rauhassa, kuolema tulee kun on tullakseen.

Ei lainkaan kummallinen! Ihan asiallinen.

Et vain ymmärrä.

Vierailija
52/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. 45v.

Vanhemmat kuolleet.

Kaikki tutut iäkkäitä, joten kuolemia tulevaisuudessa, eikä muuta. Oikeesti. Ei sitä kaikki tajua, kun elävät ns normielämää.

No nyt äkkiä vaan jonnekin deittipalstalle kavereita, ystäviä, rakkautta hakemaan. Kannattaa olla itse aktiivinen ja aloittaa chattailuja. Kaikki on niin ujoja ja odottaa muiden tekevän aloitteen. Voin omasta kokemuksesta kertoa, että kannattaa vaan sinnikkäästi tehdä keskustelunaloituksia.

M41

Vierailija
53/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkukaa riittävästi ja liikkukaa ulkona, niin menee tuo nuoruusiän masennus pois. Mokomat nelikymppiset kakarat....

Vierailija
54/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo aloitus. Tietenkin olen ihan yhtä elossa kuin tähänkin asti. Ja toivottavasti vielä monta vuosikymmentä eteenpäinkin.

Vierailija
55/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 on ihana rajapyykki naiselle. Ihan parasta aikaa. En välitä paskaakaan enää siitä, millainen muka pitäisi olla. En oikeasti. Vihdoin vapaa. Nuoret miehet vonkaa (jos niistä tykkää, minä en), seksuaalisuus kukoistaa, tiedän kuka olen ja. mitä tahdon eikä kukaan saa mua raiteiltani. Ystävyyssuhteet on vahvoja ja tosia. En ole koskaan pitänyt itsestäni enempää.

Vierailija
56/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän kohta puolin viisikymmentä ja voin sanoa, että mulle tuo 40 + on ollut uuden elämisen aikaa. Alkaa olla enemmän aikaa itselle. On aikaa kehittyä (opiskella) ihmisenä ja tehdä itselle mielenkiintoisia asioita.

Lapset ovat isoja, niiden kanssa vietetään seesteistä rinnakkaiseloa. Muutot omiin koteihin heillä mielessä, omat opiskelut, itsenäistyminen.

Mies komistuu silmissä ja hänen kanssaan on hyvä harrastaa taas uusia yhteisiä juttuja. Seksielämäkin on tullut takaisin, muutaman vaisumman vuoden jälkeen.

Ennen kaikkea nyt on rahaa tehdä asioita.

N49

Tottakai sun mies komistuu vuosi vuodelta! Sinä vanhenet kuin maito.

Vierailija
57/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut niin ikävä ja pitkästyttävä elämä että tuntuu kuin olisin tuplasti vanhempi ja arkkuun valmis.

Nii.

Vierailija
58/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämä ottaa enemmän kuin antaa, ei mikään ihme.

Vierailija
59/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä jouda kuolemaan, kun vasta sai ensimmäisen lapsen.

Mummoäiti. Lapsiraukka.

Kuule kaukana siitä, puhut varmaan omasta kokemuksestasi pystyynkuollut. Onko jo hautakivi katsottuna?

Vierailija
60/60 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mieli vanhene, kyllä se joka on utelias,pysyy uteliaana aina.

Ja kehosta nyt on helppo pitää huolta   ,ei sen puoleen 40v ole edes vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan