Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni 40 v. täyttäneistä pitää itseään jo kuolleina?

Vierailija
08.10.2021 |

Onko täällä sellaisia hiljattain 40 v. täyttäneitä, jotka pitävät itseään jo käytännössä kuolleina.

Ns. elämä on enää kuoleman odottamista, ensin muiden ja sitten itsen.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää 40 on kuolla.

Vierailija
2/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, toinen jalka tässä vasta on haudassa :)

Vierailija
4/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tässä vasta osaa vähän nauttia elämästä. Ihme höpinää taas.

Vierailija
5/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama vuosi matkaa tuohon, mutta minusta tuntuu että vasta heräsin eloon. Lapset on jo melko omatoimisia koululaisia ja pitkä ahdistava parisuhde päättyi, joten olen nyt villi ja vapaa. :D Nautin niin paljon harrastuksista, seksistä , kaikesta tällä hetkellä. En aio kuolla vielä.

Vierailija
6/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt kysymystä. T. 52-vuotias

Vierailija
7/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä täytin just nelkyt ja oon uuden uran opintojen alussa vasta!

Vierailija
8/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elämän täytyy olla tosi ankeaa tai vahva masennus päällä jos nelikymmpisenä jo tuntuu että loppu häämöttää. Itsellä se hyvä elämä vasta alkoi siihen aikaan.

Vierailija
9/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä muutama vuosi matkaa tuohon, mutta minusta tuntuu että vasta heräsin eloon. Lapset on jo melko omatoimisia koululaisia ja pitkä ahdistava parisuhde päättyi, joten olen nyt villi ja vapaa. :D Nautin niin paljon harrastuksista, seksistä , kaikesta tällä hetkellä. En aio kuolla vielä.

Joo, mutta sinä siis olet alle 40 v. vielä.

Joskus 37 v. moni yrittää ottaa kunnollisen (nuoren) elämänsä viime vuosista kaiken irti ja aika moni osin onnistuukin siinä. Odota vaan, kun itse täytät sen 40 v..

Vierailija
10/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 30v muija ja en ole vielä saanut parittelua..

Vierailija
11/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on itselläni parhaassa mallissa, mitä koskaan on ollut.

Olen 5 vuotiaan pojan äiti. 

Miehelläni ja minulla on molemmilla vakituiset työpaikat. 

Asuntovelkaa on tietenkin vielä jäljellä, mutta sen kanssa pärjätään.

Ei ole kuolema käynyt oman perheen osalta mielessä, mutta meidän vanhemmat ovat siinä iässä ja osittain sairaita, että surua ja menetystä on lähivuosina tiedossa.

Vierailija
12/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partani on harmaantunut jo vuosia sitten, ja täyttäessäni keväällä 40 vuotta yritin ajatella olevani keski-ikäinen, mutta niin vain tunnen itseni edelleen nuoreksi aikuiseksi. Mieli on täynnä unelmia: asioita joita haluan kokea, paikkoja joita haluan nähdä joko ensimmäistä kertaa tai uudestaan, tieteellisiä aihealueita joista haluan oppia lisää. Kukaan ei tiedä päiviensä määrää, mutta itselläni ei ole vielä mitään mielenkiintoa kaivautua omaan hautaani.

Vierailija
13/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisin kullikaruselliin siis.

Vierailija
14/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietää hengissä olevansa tosin jo +50 mut tk eläkkeelle jäin tasan 50v.

Vierailija
15/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 45v ja tuntuu että elämä vain paranee koko ajan. Itsetunto on kohdillaan, sinkkunaisena säpinää olisi, työelämässä menee hyvin ja suunnittelen opiskelevanikin vielä. Seksielämä vain on parantunut koko ajan iän myötä. Ei valittamista yhtään.

Vierailija
16/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 43 ja en todellakaan pidä itseäni kuolleena. Olen vasta viime vuosina kokenut eläväni parasta aikaa.

Olen aikuinen nainen ja ylpeä siitä. 🙂

Vierailija
17/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn 5- kymppiä ja opiskelen yliopistossa uutta ammattia. Vaihdoin juuri uuteen mieleiseen työpaikkaan jne. Välillä kuulen ihastelevia sekä kummaksuvia kommentteja siitä, että opiskelen TÄSSÄ iässä. Missä on määritelty, että tietyn ikäiset voivat tehdä tiettyjä asioita? Onko tässä elämässä joku määritelty kaava minkä mukaan pitää elää? Minulla on tuo kaava mennyt ihan ohi ja teen mitä lystää, oli ikä mikä tahansa😀

Vierailija
18/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni alle 40 v. Ei ole vielä syntynyt? Ainakaan älyllisesti...

Vierailija
19/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee noita sukulaisia jotka ovat päästään teräviä vielä 80-90 vuoden hujakoilla, niin pakko todeta ettei tässä olla kuin puolessavälissä vasta.

Vierailija
20/60 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä jouda kuolemaan, kun vasta sai ensimmäisen lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän