Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa edetä rauhassa, itse olisin jo valmis etenemään

Vierailija
08.10.2021 |

Itse haluaisin edetä nopeammin, edes oikeasti suunnitella tulevaa, ja mietin että hukkaanko vain alkaa jos mies sitten jossain vaiheessa ei haluakaan mitään vakavampaa.

Yritän pitää aivot kevyt tapailu-moodissa, mutta vaikeaa on. Helpointa jos pitää vähän etäisyyttä ja ei anna ihan kaikkea itsestään. Pelkään vain että tätä menoa etäännyn niin että kohta on ihan sama vaikka ei enää edetäkkään minnekään.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette tapailleet? Oletteko tänä aikana olleet tiivisti yhteydessä?

Vierailija
2/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo on taas yksi noita miehiä. 

Yksinkertainen selitys: Mies ei ole tippaakaan rakastunut tai sitoutunut sinuun, vaan haluaa seksisuhteen ja muutakin seuraa silloin tällöin. Jos tuo sopii sinulle niin jatka samaan tyyliin. Suurta rakkaustarinaa tuosta tuskin kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ratkaisin jahkaajan kanssa kosimalla häntä. Turha tuhlata aikaa jos ei osaa päättää.

Vierailija
5/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etene seuraavaan mieheen. Potsi pitää sinua varapanona. Älä alennu.

Vierailija
6/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan löytyy sitoutumishalua, jos ilmoitat, että tämä oli tässä.

Mutta en suosittele lankeamaan Olli Opportunistiin.

Vierailija
7/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oikean kanssa ei tarvitse tehdä sirkustemppuja, että juttu etenee. Muista tämä.

Vierailija
8/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei saa mitään selvää.

Vierailija
9/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla on niin kiire siihen rakkauteen?

Vierailija
10/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla taas näyttö rikki?

Vierailija
11/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi keskustelu tulevaisuuden suunnitelmista ja haaveista?

Vierailija
12/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, edetä, kun ei ole vielä edes suhdetta?

Vierailija
13/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on hätäilijä. Haluaisi edetä suhteessa, jota ei ole...

Vierailija
14/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että ei oikeasti ole kiinnostunut sinusta ja saattaa ehkä pyörittää muitakin naisia.

Minulla ihmiset jotka ovat päätyneet poikaystäviksi ovat halunneet seurustella jo parissa viikossa. Ja muuttaa yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen.(Itselleni vähän liian nopeasti eteneviä jopa 😅)

Miehet näyttää sen jos niitä kiinnostaa, ja jos ei näytä niin ei kannata tuhlata sellaiseen aikaa.

Vierailija
15/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti olisi oleellista tietää kauanko tämä tapailu on jatkunut tai minkä ikäisiä olette... Mieskin voi haluta tietää oletko tosissaan hänen kanssaan vai oletko tarttunut häneen biologisen kellon tikitellessä viimeisiään, ts. varmistua ettet etsi vain siittäjää. Nimittäin on näitäkin naisia jotka viimeisillä hedelmällisillä hetkillään ottaa ”ihan kenet vaan kelvon” ja saatuaan haluamansa jatkavat matkaansa ja kuppaavat miestä seuraavat 18 vuotta.

Vierailija
16/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette Ap tapailleet miehen kanssa.  Kyllä minäkin halusin sanoa naiselle, että malttia nyt vähän kun hän halusi puhua toisilla treffeiillä millaiset häät hän haluaisi.  En tyrmännyt tai estelleyt sen kummemnin.  Sanoin vain jotain suunnileen seuraava:  Maltas nyt vähän vaikka onhan se toki niinkin, että hakeutuvahan toiset tv-formaatin mahdollsitamana avioon heti ensimmäisten treffeillään mutta itse taidan olla niin kamerakammoinen ettei minusta sellaiseen olisi; tuskin muutenkaan.... 

Yleisemmin: Kyllä kai sitä pitäsi osata olla otettu jos tai kun toinen haluaa avoimesi kertoa omista haaveisaan ja unelmistaan. - Olkoonkin että joskus niiden kuuntelemine on ollut myös hieman vaivaannuttavaa. 

Sinkkumies

Vierailija
17/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta vähän niin saat aikaan kaverikeskustelun. Kylmää vettä sun tunteille. Mitään ei halua niin vähän kuulla kuin sitä kiva kaverina soopaa. Onhan se myös toiselle tosi noloo, kun ei ookkaan tunteita noussut pintaan. Sitä kait kaikki aina hakee ja toivoo...että tää olis nyt sitä ainoaa ja oikeaa mikä kestää loppuelämän.

Vierailija
18/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat muuttaa miehen hienoon kämppään  ja alkaa eleleen sen rahoilla?

Ja mies ei suostu?  noh,sittenhän se on ihan selvä narsku-narsisti.

Vierailija
19/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosta vähän niin saat aikaan kaverikeskustelun. Kylmää vettä sun tunteille. Mitään ei halua niin vähän kuulla kuin sitä kiva kaverina soopaa. Onhan se myös toiselle tosi noloo, kun ei ookkaan tunteita noussut pintaan. Sitä kait kaikki aina hakee ja toivoo...että tää olis nyt sitä ainoaa ja oikeaa mikä kestää loppuelämän.

Raskasta ja turhauttavaa se on havaita ja huomata, että ihastuksen kohteella on ihan toiset toiveet ja halut tässä ja nyt ja mahd. (lähi)tulevaisuudestakin.

Mutta parempi se on yrittää nostaa asioita esille, eikä vain sinisilmäisesti uskoa ja olettaa, että toinen haluaisi samoja asioia kuin itse. 

Tai,, että voisi muuttaa toisen itse haluamaansa suuntaan sillonkin kun kumppani (vai pitsäikö tässä kohtaa sanoa kumppani ehdokas) ei ole tehnyt elettäkään osoittaakseen, että haluaisi itse muuttua.

Sinkkumies 

Vierailija
20/35 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul nyt about 5kk "tapailua" ja oon saanu ihan asialliset keskustelut lapsista ja sen sellasista, oon sanonut suoraan, että oon romantikko ja haluaisin lapsia ja eläimiä hänen kans MUTTA en ole mitään häneltä kuitenkaan vaatimassa. Toistaiseksi se asioista puhuminen ja haaveilu on riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän