Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tyydyttää minua

Vierailija
03.12.2014 |

Ollenkaan! Olen orgasmin viimeksi saanut elo/syyskuussa? Itse viimeisen viikonlopun ja sen jälkeen olen miehen runkannut kerran tai kaksi päivässä olettaen, että kiinnostus palaisi minunkin tyydyttämiseen, mutta kun olen kysynyt niin vastaus on kieltävä. Ei kelpaa pillu saati että sormettaisi minut. Itse kuitenkin haluaisin seksiä päivittäin.

Ollaan viime aikoina pariin otteeseen puhuttu asiasta ja sanonut, että seksi on tärkeää minulle, mies lupasi parantaa tapansa. No yllättävää niin ei käynyt. Olemme seurustellut 1,5 vuotta ja seksiä ollut välillä enemmän välillä vähemmän, itsellä tähän kuivaan kauteen palaa hermot. Pitäisikö odotella vielä vai ottaa mies tiukkaan puhutteluun, että en halua seksitöntä elämää? Ollaan alle 30v ja alle 25v.

Onko kenelläkään tilanne tästä parantunut?
Sori rivivälit tuskin mobiilissa vieläkään toimivat.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:12"]Lopeta ne käsihoidot!
Jos mies ei halua sinua tyydyttää, niin älä sinäkään häntä!
Nythän hänen ei edes tarvitse nähdä vaivaa, kun hoitelet hänet kuitenkin.
[/quote]

Mitään ei tapahtunut myöskään, sen takia aloin kokeilemaan tätä runkkaustaktiikkaa...

20 tilanne kuullostaa huonolta :(

Ap, sori en ole aiemmin älynnyt käyttää.

Vierailija
22/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans tollanen mies. Välillä nuoli mua jos oikein pyysin mut en enää pystynyt tuleen kun tiesin ettei hän nauti mun tyydyttämisestä. Olin PUOLI VUOTTA ilman orgasmia, meillä meni poikki. Sen jälkeen kun harrastin seksiä yhen toisen kanssa, seksi oli jotain ihan muuta. En tajua miten kestin niin kauan sen itsekeskeisen kanssa!

Jätä sinäkin se!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saanut herpeksen

Vierailija
24/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:31"]

Mulla oli kans tollanen mies. Välillä nuoli mua jos oikein pyysin mut en enää pystynyt tuleen kun tiesin ettei hän nauti mun tyydyttämisestä. Olin PUOLI VUOTTA ilman orgasmia, meillä meni poikki. Sen jälkeen kun harrastin seksiä yhen toisen kanssa, seksi oli jotain ihan muuta. En tajua miten kestin niin kauan sen itsekeskeisen kanssa!

Jätä sinäkin se!!

[/quote]

Ei käy mielessäkään kerjätä seksiä tai pyytää nuolemista. Jos mies pitää nuolemista vastenmielisenä, on mennyt halut muutenkin. 

Vierailija
25/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas "hieno" seksielämä. Sinä runkkailet miestä saamatta itse mitään.

Ei, ei ja vielä kerran ei. Itse en tuollaista peliä katselisi. En voisi edes rakastaa ja kunnioittaa miestä, joka ei halua minua seksuaalisesti tyydyttää, saatika kiihottua sellaisesta. Kyllä olisi tuollaisen miehen kanssa runkkailut jääneet pariin kertaan ja koko juttu samoin tein.

Ei ole millään tasolla normaalia pariskunnan välistä seksiä tuollainen, ainakaan miten minä asian ymmärrän. Mutta kiitos tästä, taas osaa arvostaa enemmän omaa miestä.

Vierailija
26/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:08"]

Toi on noita nuorten ongelmia ;) 

Mulla on naisystävä iältään hieman yli 40v ja hän ottaa haluansa, eikä odota että kaikki tarjoillaan valmiiina. 

Hän hyppää ratsaille ja hoitelee siinä itselleen orgasmin, mun ei tarvitse muuta kuin pysyä kovana ;)

T: M43

[/quote]

Just noin ja tuskin sullakaan on valittamista. Moni nainen on niin passiivinen ja odottaa mieheltä kaiken kattavaa palvelua. Mun mies on aina valmiina ja pienestä vihjeestäkin. Laitan käden housuihini ja kiusoittelen. Mulle myös kelpaa seksi aina tämän miehen kanssa.

Vierailija
27/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:50"]

No onpas "hieno" seksielämä. Sinä runkkailet miestä saamatta itse mitään.

Ei, ei ja vielä kerran ei. Itse en tuollaista peliä katselisi. En voisi edes rakastaa ja kunnioittaa miestä, joka ei halua minua seksuaalisesti tyydyttää, saatika kiihottua sellaisesta. Kyllä olisi tuollaisen miehen kanssa runkkailut jääneet pariin kertaan ja koko juttu samoin tein.

Ei ole millään tasolla normaalia pariskunnan välistä seksiä tuollainen, ainakaan miten minä asian ymmärrän. Mutta kiitos tästä, taas osaa arvostaa enemmän omaa miestä.

[/quote]

Ja piti lisätä: mies on jo 30. Jos olisi joku 18 v. pojankloppi, niin olisi ehkä toivoa, että kehittyy vielä. Mutta kyllä aikuisen miehen pitäisi hommat tietää. Ja olette olleet yhdessä 1,5 v. Siinä ajassa estot ovat varmasti jo karisseet, mutta mitään tylsiintymistä ei pitäisi vastaavasti olla. Joten surkeaksi on tuomittu seksielämäsi jos tuon miehen kanssa jatkat.

Vierailija
28/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:31"]

Jätä sinäkin se!!

[/quote]

Ei käy mielessäkään kerjätä seksiä tai pyytää nuolemista. Jos mies pitää nuolemista vastenmielisenä, on mennyt halut muutenkin. 
[/quote]
Sama mulla. Moni suhde päättynyt kun akka ei pidä munan imemisestä! Oon jättänyt kun omat halutkin menee tuommosesta.

Vierailija
29/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule hei

Maailmasta löytyy miljoonia miehiä, jotka haluaisivat tyydyttää sinut.

Ei kannata jakaa enää, vaan etsi selllainen mies, Joka arvostaa sinua ja välittäää sinusta.

Terv: Vähän vanhempi mies.

Vierailija
30/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:11"]

Ok. Nyt mies on siis sika.

Jos aloitus olisi: "Naiseni ei halua tyydyttää minua." Tilanne siis sama kuin ap:lla mutta sukupuoliroolit toisin päin, niin silloinkin mies olisi sika.

[/quote]

ilmeisesti sinä kirjoittelet näitä typeriä aloituksia jotka sinun mielestäsi ovat käänteisiä tilanteista, joissa miestä epäreilusti ollaan syytetty tilanteesta. 

Näytä minulle postaus, jossa mies monta kertaa vko runkkaa naistaan eikä ikinä saa huomiota. Ja vielä niin että sympatiat ovat ko. naisen puolella. 

alkaa olla aivotonta tämä sukupuolisota keksittyine konflikteineen. 

Vierailija
31/41 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:11"]

Ok. Nyt mies on siis sika.

Jos aloitus olisi: "Naiseni ei halua tyydyttää minua." Tilanne siis sama kuin ap:lla mutta sukupuoliroolit toisin päin, niin silloinkin mies olisi sika.

Teki niin tai näin, niin aina on vika miehessä.

[/quote]

Nää on niin väsyneitä eikä edes totta. Parikymppinen nainen ei todellakaan saisi yhtään sympatiaa pihtaamisesta, päin vastoin. Täällähän syyllistetään synnytyksessä repeytyneitä koliikkivauvan loppuun väsyttämiä tuoreita äitejäkin siitä, jos ei anna vähintään suuhoitoa aina, kun mies keksii vaatia. 

Vierailija
32/41 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei nyt ihan noin... olen siis 31 ja mies 37v

Vierailija
33/41 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota, kun ei lapsiakaan ole. T jumissa oleva kohtalotoveri.

Vierailija
34/41 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ainoa vaihtoehto

Vierailija
35/41 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti ero tai seksilakko kunnes asiaa käsitellään on oikea ratkaisu. Mutta edelleen uskon tämän olevan jonkun luuserin ajanviettoaloitus. 

Vierailija
36/41 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/41 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt vieraissa mikä pitäisi olla jokaisen etuoikeus, voihan olla että toosasi haisee eikä maistu, mieshän päättää nuo asiat .

Vierailija
38/41 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:06"]

Kusipäähän se on jos sun hiplailu ei jaksa yhtään kiinnostaa. Jätä se sika.

[/quote]

Totta jätä se sika. Saat varmaan miehen joka välittää sinusta ja tunteistasi. Olen tosin jo yli viiskymppinen, mutta pidän vaimostani huolen että hän saa seksiä silloin kun haaluaa. Tosin meillä on panokerrat harventuneet, mutta laadullisesti tyydyttävempiä. silloin reilut 30 kymppisenä pantiin melkein joka ilta kun lapset olivat menneet nukkumaan, se oli kummallekkin hyvä unilääke ja on toki vieläkin.

Tuollaiset "miehet" ei ole miehiä tai käyvät vieraissa ja teollaan tahraa muittenkin miesten maineen. Eli tulee se yleistäminen. Ei kaikki miehet oo sikoja, kuten ei naisetkaan, mutta yleistäminen tuntuu pahaltaM50+.

Vierailija
39/41 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot opettanu miehes huonoille tavoille, kun suostut runkkaamaan ilman mitään vastapalvelusta.Tollasesta pois oppiminen voi olla sangen haasteellista, mutta ainahan voi yrittää. Ekaks lopeta tuo miehen palveleminen ja puhu sille, mitä tarviit. Jos äijällä on yhtään nohevuutta, ottaa kyllä onkeensa. kai normaalimies aina pillua ottaa mieluummin kuin kouraa. Ellei puhe johda mihinkään muutoksiin, niin sitten totea, ettei tämä suhde toimi ja haluat lopettaa sen. Aivan turhaa jäädä odottelemaan ihmeitä ja menettää parhaat vuodet aseksuaalin tai seksitarpeitaan muualla toteuttavan kanssa.

Vierailija
40/41 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 09:07"]tietysti ero tai seksilakko kunnes asiaa käsitellään on oikea ratkaisu. Mutta edelleen uskon tämän olevan jonkun luuserin ajanviettoaloitus. 
[/quote]

No valitettavasti ei ole ajanviettoaloitus, luuletko että kenelläkään ei ole tälläisiä ongelmia? Lähdetään viikonlopun viettoon muualle, jos sitä kipinä löytyisi...
Eilen jo kerroin toimintasuunnitelman, että nyt ollaan hetki ja pidän puhuttelun, jos mikään ei muutu, suhde ei jatku.

Totta, että mies pitää hänen tyydyttämistään itsestään selvyytenä, ennen,vielä alkusyksystä alkoi oma-aloitteisesti hipelöimään ja silloin meillä olikin tosi aktiivista sängyssä, useita kertoja päivässä. Joten toivon, että tilanne palaisi samaan.

Ap