Mitä sun jääkaapista löytyy just nyt. Ja mistähän se vois kertoa.
Multa löytyy litra maitoo, perunoita, sipulia, kananmunia, juustoa ja kalkkunaleikkelettä. Ketsuppia ja sinappia kans. Sitten 2 pulloo valkkaria, pullo sampanjaa, six pack olutta ja lonkkua, jos vaikka joku tulis kylään.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Kasviksia ja juureksia, jogurttia, leikkeleitä, juustoa, margariinia, voita, tuorejuustoa, pekonia, sienisalaattia, lohikiusausta, pepsi maxia, sherryä (ruoanlaittoon), 20+ maustekastiketta. Kertoo varmaan että syön aamupalaa ja en pidä mauttomasta ruoasta.
Tosta päättelisin, että on jonkinlainen paino-ongelma. Pitääkö paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Muutama kananmuna, päiväysvanha viilipurkki, alpron mansikanmakuista soijajugurttia, soijajuomaa, kevytmaitoa, voita, majoneesia, teriyaki-kastiketta, ketsuppia, tomaattipyreetä, hydrokortisoniliuosta, joku pakastusrasiallinen homehtunutta ruokaa, pala inkivääriä, paprikaa, kurkkua, kesäkurpitsaa, vähärasvaista juustoa, piccolopullo skumppaa, oliiveja, hummusta, nakkeja, minitomaatteja, pieni pullo rommia, pesto arrabiataa, aurinkokuivattuja tomaatteja, sushietikkaa, punajuuria, maustekurkkuja ja kasvispiirakka ("vihis").
En tiedä mistä kertoo, laiskuudesta varmaan? Eilen loppui viimeisin pataruoka, mitä olin tehnyt, ja tänään olikin sitten pakastepizzaperjantai.
Haluaisit varmaan olla vegetaristi mutta et vaan pysty? Ihan vaan tosta pääteltynä.
Vierailija kirjoitti:
Spagettikastiketta, maitoa, voita, pari kananmunaa, jugurttia, perunamuusia
Sinkkumies, alle 30v.
Porkkanaa, palsternakkaa, parsakaalia, kanaa ja kananmunia sekä lisäksi on voita ja kasvisliemikuutioita.
Vierailija kirjoitti:
Porkkanaa, palsternakkaa, parsakaalia, kanaa ja kananmunia sekä lisäksi on voita ja kasvisliemikuutioita.
Laihiksella?
Mun jääkaapissa on niin paljon erilaisia ruokatarpeita, en jaksa niitä ruveta luettelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun jääkaapissa on niin paljon erilaisia ruokatarpeita, en jaksa niitä ruveta luettelemaan.
Oot just vetäny nassus täyteen safkaa eikä ruoka-aiheet siks just nypi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kananmuna, päiväysvanha viilipurkki, alpron mansikanmakuista soijajugurttia, soijajuomaa, kevytmaitoa, voita, majoneesia, teriyaki-kastiketta, ketsuppia, tomaattipyreetä, hydrokortisoniliuosta, joku pakastusrasiallinen homehtunutta ruokaa, pala inkivääriä, paprikaa, kurkkua, kesäkurpitsaa, vähärasvaista juustoa, piccolopullo skumppaa, oliiveja, hummusta, nakkeja, minitomaatteja, pieni pullo rommia, pesto arrabiataa, aurinkokuivattuja tomaatteja, sushietikkaa, punajuuria, maustekurkkuja ja kasvispiirakka ("vihis").
En tiedä mistä kertoo, laiskuudesta varmaan? Eilen loppui viimeisin pataruoka, mitä olin tehnyt, ja tänään olikin sitten pakastepizzaperjantai.
Haluaisit varmaan olla vegetaristi mutta et vaan pysty? Ihan vaan tosta pääteltynä.
Tavallaan noinkin, mutta tällä hetkellä nuo eläinperäiset tuotteet ovat kyllä puolison. Jäi mainitsematta että taloudessa 2 hlö. Itse olen vähentänyt niiden käyttöä ja kyllä, tavallaan haluaisin olla vegetaristi mutta en ihan pysty.
Kauramaitoa, kesäkurpitsaa, bataatteja, paprikaa kaikissa väreissä, tomaatteja, jalopenoja, kaali, tuoretta bird's ey chiliä, kurkkua, floraa, tuorepastaa, babypinaattia, kauravaniljakastiketta, fetaa, cheddaria, halloumia, palvikinkkua, nakkeja, kaurajogurttia, soijajogurttia, normijogurtia, rahkaa, kaura fraicheä
chutneytä, barbeque-kastiketta, korianteria, eilsen kikherne curryn tähteet, itsetehtyä marjamehua,
Varmaan kertonee että meillä asuu perhe jossa erilaisia ruokavalioita.
Meillä asuu maitoallergikko, kasvissyojä ja kaksi sekasyojää ja kaikki pidämme paljon kasviksista, eikä kukaan juo normimaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kauramaitoa, kesäkurpitsaa, bataatteja, paprikaa kaikissa väreissä, tomaatteja, jalopenoja, kaali, tuoretta bird's ey chiliä, kurkkua, floraa, tuorepastaa, babypinaattia, kauravaniljakastiketta, fetaa, cheddaria, halloumia, palvikinkkua, nakkeja, kaurajogurttia, soijajogurttia, normijogurtia, rahkaa, kaura fraicheä
chutneytä, barbeque-kastiketta, korianteria, eilsen kikherne curryn tähteet, itsetehtyä marjamehua,
Varmaan kertonee että meillä asuu perhe jossa erilaisia ruokavalioita.
Meillä asuu maitoallergikko, kasvissyojä ja kaksi sekasyojää ja kaikki pidämme paljon kasviksista, eikä kukaan juo normimaitoa.
Tosta päättelisin, että ootte matkustelleet kohtuu paljon, ehkä asuneettekin ulkomailla.
Multa löytyy eilen tehdyn pastakastikkeen jämät, porkkanoita, pari omenaa, ketsuppia, parmesaania, vadelmahilloa, turkkilaista (kaura)jogurttia, yksi avattu ja yksi avaamaton kauramaitotölkki sekä margariinirasia
En sitten tiedä kertovatko nämä minusta jotain erikoista. Ensimmäisen vuoden yliopisto-opiskelija, joka yrittää käyttää mahdollisimman vähän rahaa ruokaan (vanhemmat auttelevat jonkin verran, heidän tuomiaan ovat mm. parmesaani ja hillo). En erityisemmin vältiä ruoanlaitosta, joten kokatessa teen aina sen verran että syömistä riittää 3-4 kerralle. Asun soluasuntolassa, jossa minulla on yhteiskeittiössä käytössä vain yksi hylly, joten paljoa tavaraa sinne ei saa säilöttyä. Omassa huoneessa minulla on minijääkaappi, jossa on tällä hetkellä kokista. Ruokavalioltani olen fleksaaja. Allergioita ei ole.
N19
Vierailija kirjoitti:
Multa löytyy eilen tehdyn pastakastikkeen jämät, porkkanoita, pari omenaa, ketsuppia, parmesaania, vadelmahilloa, turkkilaista (kaura)jogurttia, yksi avattu ja yksi avaamaton kauramaitotölkki sekä margariinirasia
En sitten tiedä kertovatko nämä minusta jotain erikoista. Ensimmäisen vuoden yliopisto-opiskelija, joka yrittää käyttää mahdollisimman vähän rahaa ruokaan (vanhemmat auttelevat jonkin verran, heidän tuomiaan ovat mm. parmesaani ja hillo). En erityisemmin vältiä ruoanlaitosta, joten kokatessa teen aina sen verran että syömistä riittää 3-4 kerralle. Asun soluasuntolassa, jossa minulla on yhteiskeittiössä käytössä vain yksi hylly, joten paljoa tavaraa sinne ei saa säilöttyä. Omassa huoneessa minulla on minijääkaappi, jossa on tällä hetkellä kokista. Ruokavalioltani olen fleksaaja. Allergioita ei ole.
N19
Ei paino-ongelmia, pikemminkin päin vastoin. Harrastanet jotain liikunnallista.
Mikäs vidun meedio tänne palstalle on pesiytynyt?
HK bleu ja III:sta, niin ja sinappia pitää olla myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot just vetäny nassus täyteen safkaa eikä ruoka-aiheet siks just nypi.
Ei kun en tosissaan jaksa luetella on niin paljon kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
HK bleu ja III:sta, niin ja sinappia pitää olla myös
Työtön setämies ton perusteella. Mutta taitaa olla provo.
Vaaleansininen flora margariinipaketti
Kurkku, puolikas paprika, päiväysvanha pussi salaattia, nahistunut kiinankaalinjämä
2 kiloa porkkanoita ja 1 kilo perunoita
paketti tofukuutioita
soijamaitoa, kaurakermapurkki
rypsiöljyä, seesamöljyä, luomuketsuppia, sriracha, riisiviinietikka, balsamico, makea chilikastike, soijakastike, sinappi
vadelmahillopurkki
Valkokaalia, savojinkaalia, porkkanaa, kurkkua, paprikaa, salaattia, pari puolikasta sipulia, selleriä, tuoretta maissia, bataattia, maitoa, kermaa, voita, levite leivälle, cheddarjuusto, sulatejuustorasia, feta, halloumi, maustettuja pikkujogurtteja, suklaajälkkäri, parempi marjajogutti, kalkkunan rintafileitä, useampaa kastiketta (piripiri, kecap manis, osterikastike, ketsuppi, dijonsinappi, amerikkalainen sinappi, valkosipuliyrtti salaattikastike ainakin), currytahna, ghee, suolakurkku, chutney (mango, punasipuli), voileipäpikkelsi ja jotain varmasti unohtui.
Mehutiivistepullo, vitaminoitu mehujuoma, kilon jogurtti, kaksi pikkujogurttia, iso mangorahkapurkki, kaksi purkkia juustokermaa, kolme margariinipakkausta (kaksi omegoilla, yksi ilman), puolukkahillopurkki, mansikkahillopurkki, kunigatarhillopurkki, ketsuppipullo, pakkaus broileripyöryköitä, kurkku ja toisesta kurkusta pätkä. Lisäksi pakastelokerossa kamaa, en viitsi turhaan avata, mutta muistelisin että pari leipää, turskafileepaloja, pikkupussit vadelmaa, puolukkaa ja mustikkaa. Isompi pussi kuningatar-marjoja (puolittain tyhjä), hedelmäsmoothieainespussi (neljännes jäljellä), pienehkö pussi ranskalaisia perunoita.