Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet odottaa häiltä?

Vierailija
03.12.2014 |

Hirveä väittely miehen kanssa, meillä on häät tulossa ja paljon asioita on vielä hoitamatta, mulla hirveä stressi päällä, ja nyt mies tekaisi sellaisen aivopierun että häissä ei tarvita muuta kuin kakku ja viinaa! Hänen kaikki kaverinsa tulevat kuulemma ainoastaan syömään kakkua ja illalla ryyppäämään, edes ruokatarjoilua kukaan heistä ei odota! Olen tehnyt töitä kuin hullu häiden eteen ja nyt saan kuulla että toista ei vähempää kiinnosta! Onko kaikki miehet samanlaisia pallopäitä?!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pallopää, koska hän toivoo häiltä eri asioita kuin sinä?

Asenteesi ei lupaa hyvää avioliitolle.

Vierailija
2/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyötä. Mun mielestä se on enemmänkin tärkee morsiammelle kuin miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Se järjestää, jota kiinnostaa. Ja se, jokajärjestää, ei valita siitä, etteivät muut arvosta, sillä kukaan ei pytänyt. -2

Vierailija
4/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa pliis kysymykseen. Sut on kutsuttu häihin, mikä on juhlassa tärkeintä?

Vierailija
5/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ehkä kannattanut puhua aiheesta jo kauan, kauan sitten. Jos on menossa naimisiin, tuleva puoliso kannattaa ihan oikeasti tuntea läpikotaisin. Minulla ja miehelläni ei ollut häiden järjestämisessä mitään ongelmaa, vaikka ne olivat vähän erikoisenlaiset ja osaksi halusimme erilaisia asioita. Molemmat tiesivät suunnilleen, millaisia kompromisseja olisi luvassa.

Vierailija
6/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea vaan valitsemalles tielle ja miehelle.

Tietenkään miehille ei oo väliä, mitä kukkia häissä on tai millaiset pöytäkoristeet on. Täähän nyt on ihan selvä asia. Ei itseänikään kiinnosta se edes omissa häissäni. Pääasia että kokonaisuus näyttää hyvältä. Tietenkin se tunnelma on tärkein, jota miehes ehkä yritti ilmaista. Mutta aika juntistihan toi on ilmaistu, ja aika juntit on kaveritkin. Ette varmaan hirveästi käy missään kulttuuririennoissa?

Vierailija
7/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:02"]

Vastatkaa pliis kysymykseen. Sut on kutsuttu häihin, mikä on juhlassa tärkeintä?

[/quote]

Olen nainen. Mulle on tärkeintä hyvä olo, ei liian virallista ja ryppyotsaista. Musiikkia ja ohjelmaa sais olla. Ja kyllä, todellakin odotan kunnollista ruokatarjoilua. Alkoholista en itse niin piittaa, mutta ei haittaa, jos sitä on.

Vierailija
8/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:02"]Vastatkaa pliis kysymykseen. Sut on kutsuttu häihin, mikä on juhlassa tärkeintä?
[/quote]

No mieti ite mikä SUA kiinnostaa muiden häissä, mitä sä meiltä kyselet. Vaikutat aika kireältä, vähän voisit tota häästressiä koittaa lieventää.

Vierailija
9/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan ruokaa, mahdollisesti alkoholia ja kakun leikkaushan kuuluu perinteeseen :) myös musiikkia ja ehkä muutama hauska leikki.

Vierailija
10/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä nainen fyysisesti, mutta mun gender on mies (miten sen ilmaisisi suomeksi ilman että kuulostaa noin kököltä). En tiedä kelpuutatko mun vastausta mutta kerron kuitenkin.

Mä odotan häiltä hyvää ruokaa, oleilua ja viinaa.
Ja mun mittapuun mukaan hyvä ruoka on jotain yksinkertaista ilman hienosteluja. Olen valikoiva ruokieni suhteen (mutta en sanoisi nirsoksi koska syön kyllä esim alligaattoria, scallops...)

Vierailija
11/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan pillua kaasolta. t. ap:n sulhanen

Vierailija
12/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaismiehet odottaa pillua. Varma tieto.

Vierailija
13/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies odota, että tilaisuus menisi äkkiä ja ilman suurempia ongelmia ohi. Parasta on, jos ei pahemmin tarvitse ottaa kantaa mihinkään.

Näin itse,

mies

Vierailija
14/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n sulhanen nököttää tuossa vieressä, mutta hyvä yritys :) Eli miehen mielestä pois voi jättää: koristelut, tanssin, kampauksen ja meikin, puvuksi kelpaa kaapista joku mekko, hääautona voi käyttää omaa... Mies ei siis panostaisi muuhun kuin kakkuun ja sormukseen. Samaa mieltä ovat hänen miespuoliset kaverit, häistä muistetaan vain kakku ja viina. Kakkukin kuulemma vain siksi että siitä muistaa että ne olivat häät.. Huokaus..

Vierailija
15/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin odotan häistä, että voin nähdä naiseni kauniina prinsessana jota voin palvoa loppuelämäni sekä kaikkien tulevan vaimoni ihanien sukulaisten kohtaamista, sekä morsiusneitojen ihania hääleikkejä ja koristeellisia askarteluja :P   

Vierailija
16/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:02"]

[/quote]

Ok safa, ei mitään paskoja leikkejä, nopeesti ohi, mahdollinen takakontilla ramppaus.

Vierailija
17/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Näen ystävieni (=hääparin) olevan onnellinen ja rakastunut.
2) Voin pitää omaa rakastani kädestä ja ajatella yhteisiä vuosiamme ja ehkä tirauttaa kyynelen jonkun balladin tai puheen aikana.
3) mukavaa pöytäseuraa ja kavereiden/sukulaisten tapaamista. ikävä pöytäseura on suuri kauhistus (eli plaseeraus on tärkeä)
4) sitten tulee muut juomat,ruoka,ohjelma,bändi,tms

Vierailija
18/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:03"]

Ois ehkä kannattanut puhua aiheesta jo kauan, kauan sitten. Jos on menossa naimisiin, tuleva puoliso kannattaa ihan oikeasti tuntea läpikotaisin. Minulla ja miehelläni ei ollut häiden järjestämisessä mitään ongelmaa, vaikka ne olivat vähän erikoisenlaiset ja osaksi halusimme erilaisia asioita. Molemmat tiesivät suunnilleen, millaisia kompromisseja olisi luvassa.

[/quote]

Kuka valitsee puolison sen perusteella, minkälaisiin häihin tämä on valmis?

Vierailija
19/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin voinut mennä naimisiin pienessä siunaustilaisuudessa. Mies halusi suuremmat sukuhäät. Ei ole siis kaikille miehille "aivan sama", millaiset häät ovat. Itsekin aloin kunnon häille lämmetä ja sellaiset järjestettiin. Minä hoidin paljon käytännön järjestelyjä ja suunnittelua, mutta miehellä oli kyllä myös järkkäilyyn annettavaa ja mielipiteitä esimerkiksi ruoasta. Yhdessä käytiin etsimässä koristeita juhlaan, käytiin eri juhlapaikoissa, askarreltiin kutsukortteja ja koristeita jne. Alkoholista tehtiin kompromissi. Itse olisin järjestänyt täysin alkoholittomat häät ja mies aluksi ajatteli alkumaljoja, ruokaviinejä ja boolia. Alkumaljamme oli alkoholiton, mutta ruoan kanssa oli viiniä. Boolia tai väkeviä ei tarjoiltu. 

Tärkeäähän parisuhteessa on keskustelu ja vuorovaikutus puolison kanssa. Sitä kannattaa jo tässä vaiheessa harjoitella. ;) Ihan keskustelemalla esimerkiksi tuo alkoholiasia meillä ratkaistiin - selitin, miksi alkoholia (tai siis lähinnä humalaisia vieraita) en häihimme halua ja mies oli valmis tulemaan vastaan. Itse halusin taas tulla vastaan ruokaviinien osalta. Mutta siis.. varmasti voisitte keskustella miehesi kanssa häistä, odotuksista ja käytännön järjestelyistä ihan avoimesti ja toista ymmärtäen. Selitä miehellesi, miksi jotkut asiat ovat sinulle tärkeitä, mutta ole valmis tulemaan myös häntä vastaan joissain asioissa. Tsemppiä järkkäilyihin!!

Vierailija
20/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä voi maistraatissakäynniltä odottaa? Juhlia en halua sillä naimisiin ei mennä muiden takia, niin en siihen tilanteeseen muita tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan