Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet odottaa häiltä?

Vierailija
03.12.2014 |

Hirveä väittely miehen kanssa, meillä on häät tulossa ja paljon asioita on vielä hoitamatta, mulla hirveä stressi päällä, ja nyt mies tekaisi sellaisen aivopierun että häissä ei tarvita muuta kuin kakku ja viinaa! Hänen kaikki kaverinsa tulevat kuulemma ainoastaan syömään kakkua ja illalla ryyppäämään, edes ruokatarjoilua kukaan heistä ei odota! Olen tehnyt töitä kuin hullu häiden eteen ja nyt saan kuulla että toista ei vähempää kiinnosta! Onko kaikki miehet samanlaisia pallopäitä?!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä itse asiassa sitä kakkuakaan tarvita.

Vierailija
22/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessahäät on keskenkasvuisten pissisten hiekkalaatikkoleikkejä. Et saanut lapsena tarpeeksi leikkiä prinsessaleikkejä? Koskas muka miehillä on ollut mitään sananvaltaa häiden suhteen?

Ihan mielenkiinnosta, paljonko itse pissis maksat prinsessaleikeistäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkiminen, kakkukahvit, kotiin. Ei mene koko päivää ja jää kiva mieli.

Vierailija
24/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:23"]

Minä ainakin odotan häistä, että voin nähdä naiseni kauniina prinsessana jota voin palvoa loppuelämäni sekä kaikkien tulevan vaimoni ihanien sukulaisten kohtaamista, sekä morsiusneitojen ihania hääleikkejä ja koristeellisia askarteluja :P   

[/quote]

Siis viimeisen kerran kauniina prinsessana, unohdit.

Vierailija
25/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ihan oikeasti kukaan ei tule sinne häihin katselemaan sun kynnenpäitä, että onko niissä hilettä vai pinkkiä lakkaa. Tullaan kuuntelemaan kun te lupaudutte toisillenne ja sen jälkeen syödään jotain hyvää, kukaan ei katso sitä onko pöydällä oleva ruusu varmasti 88,7 asteen kulmassa sokeriastiaan nähden, kukaan miespuolinen, sun oma sulhanen mukaanluettuna, ei muista enää seuraavana päivänä millainen kolttu sulla oli tai miten sun hiukset oli pykätty. Tarjoilut on tärkeintä, ja hyvä musiikki, vaikka sellaista harvemmin häissä kuulee.

Vierailija
26/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on tunnelma, se jää mieleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän