Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erossa miehesta pari viikkoa ja se on taysin kylma mua kohtaan

Vierailija
04.09.2006 |

Olin lasten kanssa vanhempieni luona kaymassa reilun 2 viikkoa ja mies kotiin ja toihin. Valimatkaa oli reilusti yli 500km, ja soittelimme ja olimme yhteydessa mesen valityksella tuon ajan. Joka tapauksessa jo puhelimessa mua otti valilla paahan miehen lyhytsanaisuus ja kun tulimme kotiin, lensimme ja mies tuli vastaan kentalle, ei pusuja, ei edes halauksia! Kysyin etta enkos ma saa halia, niin sanoi etta ne voidaan suorittaa kotonakin!! Lapsille oli niin iloinen ja heita halaili ja leperteli. Kotona kavi heti nukkumaan, no lahti kylla aamulla aikaisin toihin, mutta kun tuli toista sama tyyli jatkui. Olen kysynyt mista kiikastaa, mutta on kuulema vasynyt. Kotona ei ollut thenyt mitaan, kaikki ihan sekaista, mutta iltaelamaa kylla oli. Hanen tyopaikallaan on paljon sinkkuja naisia ja kun kysyin kenen kanssa oli milloinkin ulkona, sanoi kylla rehellisesti aina heidan nimiaan. Kun ei kuulemma mies puolisia kavereita sieltakaan paljoa ole, eika hanella ole muita kavereita kuin lahinna tyopaikalta.

Niin, mietin vaan olisiko mies iskenyt silmansa johonkin noista naisista? Vai miksi on mulle niin aksy? Mita pahaa olen tehnyt, mies on saanut viettaa kaksi viikkoa vapaata vaimostaan ja komesta pienesta lapsestaan, mutta silti on vasynyt ja talo kaaos. On kylla viettanyt vaan yhden vapaapaivan tuona aikana, teki ylitoita.

Silti, mina vaitan etta mulla oli rankempaa lasten ja sukulaisten kanssa ja varsinkin matkat! Ai niin ja muisti sanoa mulle etta montakos kiloa sa olet saanut tuliaisiksi lisaa, ja esikoispoikaakin arvosteli etta nyt alkaa dietti teilla molemmilla!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtui siitä, että ollaan niin paljon yhdessä normaalisti, ja nyt kun oli pitempään poissa, olin oppinut olemaan ilman häntä ja tuo " takaisin sopeutuminen" stressasi minua, en haluaisi palata siihen vanhaan tuttuun kuvioon, vaan tähän uuteen olotilaan, jonka saavutin ilman häntä

Vierailija
2/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan yrittää puhua vielä miehen kanssa ja onkia selville mistä kiikastaa. EIkä kannata alkaa väittelemään kummalla on ollut rankempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silti varmaan ikuista traumaa siitä saanut.

Vierailija
4/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen sitakin harrastanut, mutta annan olla sen asian ihan omassa arvossaan nykyisin (kun tiedan jo vastauksen etukateen). Se vaan arsyttaa etta herra on saanut olla YKSIN ja tehda mita huvittaa, mutta ma en saa ikina omaa lomaa, ja silti mun palkkioksi jaa just tuo mokotys ja aksyily. En voi olla miettimatta, miten kivaa silla on voinutkaan olla yksinaan tai mita sitten tehnytkaan... Mulla alkoi tanaan tyot, joten nyt olaan sitten taas samassa rumbassa kuin ennenkin ja huomiot jaa taas vahalle.

Vierailija
5/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kiinnosta muita miehiä tsiigata, mut vähän " irrallisempaa" ja riippumattomampaa menoa kaipaan tähän hommaan ehdottomasti. siksi vitutti se miehen paluu, kun tuntui et hän alkaa vaatimaan multa samanlaista tuttuuden ja turvallisuuden tunteita, mitä meillä todellakin oli ennen ihan liikaa. itse kun täällä kotona sitten mätänin. ehkä sun mies kaipaa kans muutosta ja itsenäisempää otetta, ei mitään halinalleja kotiovella odottamassa

Vierailija
6/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ei kyllä saisi ollenkaan käydä ulkona niiden naisten kanssa. Hyi olkoon. Tulella leikkimistä.

Minäkin ajattelin tuota, että oli tottunut yksinoloon ja sitten strssaantui, kun taas vapaus meni. Perhe tuli rasitteeksi. Törkeä ajatustapa sinänsä. Hänellä oli ihana rauha. Sai esim nukkua rauhassa ja tehdä mitä tykkää ilman lasten häiriötä.

Vierailija
7/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joskus saisin itse kokoa oman loman kotona, joo siis, lomaksi sita kutsuisin, jos yksin jaisin vaikka toissa silti kavisin!!!!

En varmaan tietaisi miten saisin aikani kulumaan. Talon putsaisin putipuhtaaksi kun kerrankin ei olisi kukaan marisemassa ja hairitsemassa. Ruoka olisi valmiina ja kaikki niin hienosti kuin voisi olla kun perhe kotiin saapuisi... Mutta eipa noin voi miehelta kait koskaan odottaakaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme